Adresfoutje?

(voorheen NavTech)
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Adresfoutje?

Bericht door pbm »

Hallo.

Moest laatst op de Kanaalweg 83 te Vassen zijn. Vanf de snelweg ok maar daarna linksaf de kanaalweg op. Blijk ik voor nummer 93 gelokaliseerd te worden.

Ik had vanaf de snelweg rechtsaf het verlengde van de kanaalweg op gemoeten om bij nummer 83 te komen.

Ik heb het verhaal van segmenten en de interpretaties daarop gelezen maar dit lijkt iets meer op een fout.

Ik werk met een VDO ms5000 sw70 en navtech 2004/01

Luister ik een een keer naar Truus en is mijn vriendin weer boos. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Waar ligt Vassen? Ik kan dat niet eens selecteren met mijn CD's. Ik heb de BMW 2003-02 (gelijk aan VDO Dayton 2003-01). Ligt dat wel in Nederland? Omdat jij de 2004-01 editie hebt (welke datum heeft de database?) kan het zijn dat ie bij jou wel voorkomt. Als ik bij de plaatsen kijk waar de Kanaalweg in voorkomt (beginnend met een V) dan zie ik:

* Veenendaal
* Vianen
* Vlagtwedde, Sellingen
* Vught

Wilde uit nieuwsgierigheid eens kijken of ik die plaats (en straat) ook kan selecteren, maar deze plaats komt bij mij niet voor :?. Misschien kan Navteq vertellen of dit plaatsje de laatste periode is toegevoegd..

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

PBM zal waarschijnlijk Vaassen bedeoelen !!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hmmm, dat is vreemd. Als ik dat als plaats ingeef komt de Kanaalweg wel naar voren.. Maar dus niet als ik de plaats blanco laat en begin met de straatnaam. Dan komt ie dus niet naar voren (onder Vaassen). Het zal wel aan mijn systeem liggen dan ofzo, want met eerst de plaatsnaam kan ik hem wel vinden. Ik weet alleen niet waar de huisnummers liggen (maar daar ging deze fout ook over...).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

foutje

Bericht door pbm »

Han heeft inderdaad gelijk, het is Vaassen bij Apeldoorn.

Heb sinds dit weekend nu de 7.6 software in mijn ms5000. Werkt alerter dan 7.0 maar heb het nog niet uitvoerig kunnen testen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Adresfoutje Vaassen?

Bericht door NAVTEQ »

Hallo PBM,

volgens de database verantwoordelijke, staat de situatie precies zo in de database als jij beschrijft dat hij zou moeten zijn. Lijkt dus op een interpretatie kwestie van het systeem. Was je al met de nieuwe software versie op deze bestemming en was er verschil?

met groet het Navteq NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

Ik was wel met de meest recente versie navi. software maar nog niet met de meest recente systeemsoftware.

Als ik weer eens daar in de buurt kom zal ik weer eens bekijken hoe alles verloopt.
Verder bevalt de navi-software mij uitstekend.

groetjes,

Piet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”