A9 / Beneluxbaan / Ouverture te Amstelveen

(voorheen NavTech)
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

A9 / Beneluxbaan / Ouverture te Amstelveen

Bericht door arjeh »

Fout van de 1e categorie!

Wanneer men komt vanaf het knooppunt Badhoevedorp (A4/A9) en men wil naar Amstelveen (in het voorbeeld bij Maporama heb ik de Straat van Messina genomen), dan geeft mijn navi aan dat ik de afslag net na de Beneluxbaan moet nemen. Dus vanaf de A9 moet ik dan de Ouverture op, waarna je in zuidelijke richting moet rijden, en dan de Beneluxbaan moet opdraaien om zo weer naar de Straat van Messina te rijden (richting Amsterdam). Dit is fout: of men moet de eerste afslag Amstelveen hebben (bij Keizerkarelweg) of de tweede afslag Amstelveen (afslag Amstelveen/Ouderkerk).

De Ouverture loopt parallel aan de Beneluxbaan en gaat onder de A9 door. Wel loopt de weg redelijk stijl omhoog wanneer men richting de Groenelaan rijdt; de weg komt dan ook op nagenoeg dezelfde hoogte als de A9, ik denk dan ook dat hier de fout ligt in de database. Op deze plek is trouwens nooit een afslag geweest. Ik begrijp echt niet dat hier nooit een melding van gemaakt is. Op Maporam.com wordt dit ook op deze manier weergegeven. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn navi lag (Renault Laguna) maar blijkbaar ligt het aan Navteq. Fout zat ook al in eerdere versie van Navteq dvd voor de Laguna.

Kan iemand dit eens nabootsten met bijvoorbeeld een VDO systeem met ook een cd/dvd van Navteq. Ik ben zeer benieuwd of het daar ook mis gaat.
Renault Laguna Carminat DVD NavTeq/Zenrin Versie 2007/2008, Europe V27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”