A2 --> extra benaming

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

A2 --> extra benaming

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik zag zojuist in Route 66 2005 dat de A2 een extra benaming heeft. Nu kan het zo zijn dat dit hoort, maar het lijkt me niet. Zo heet een bepaald stuk namelijk "Tilburgseweg". Volgens mij heet de weg die aan het einde van de snelweg ligt zo, maar heeft de snelweg zelf die benaming niet. Ook heeft de snelweg A58 als benaming Randweg Eindhoven. Het kan zijn dat dit hoort, maar misschien is dit ook per abuis gegaan? Dit stuk A2 ligt bij Eindhoven (maar dat was denk ik al duidelijk).

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. Ik meld dit omdat ik het vreemd vind dat er een extra naam staat op een snelweg. Er zijn ook andere wegen (buiten die snelweg) die zo heten en zo wordt je dus misschien verkeerd gestuurd.... Mocht het zo zijn dat deze namen wel horen dan heb ik niets gezegd :).

[edit] ik zag ook nog een stuk van de A58 met de naam "Postkoetsbrug". Misschien dat daar een brug ligt, maar het staat wel een beetje vreemd zo'n extra naam op de snelweg.[/edit]
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho_NL,

We gaan dit nakijken. Meestal bestaan deze namen en worden ze ook als dusdanig aangegeven op borden zoals "Randweg Eindhoven". We gaan na of dit ook voor de genoemde straatnamen geldt en indien noodzakelijk zullen wij het aanpassen.

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”