A-30 bij Ede

(voorheen NavTech)
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

A-30 bij Ede

Bericht door pbm »

Raar eigenlijk dat op mijn Cd-rom van 2003/2 de aansluiting van de A12 met de A30 bij Ede al beschikbaar is terwijl dat dat ding nog steeds in aanbouw is.

Ondertussen is de cd-rom alweer bijna een jaar oud dus had het ook wel 1 of 2 edities later ingevuld kunnen worden. Had ik in elk geval niet door Ede heen hoeven rijden.

kan iemand mij uitleggen waarom dit soort gegevens al reeds beschikbaar zijn terwijl er soms nog niet eens aan de orde is?

groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Variant
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 jul 2004 20:19

Bericht door Variant »

Hulde aan rijkswaterstaat? Die hun aankondigingen pas jaaaren later in uitvoering brengen :?:
Golf III Variant.

=============
Te Koop:

Pioneer
Avic-8DVDII
AVM P7000R
AVX-7300
CDX-P1250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Vanaf maandag 12 juli is de A30 geopend.

Nog even stukje LOL:

Komende vanaf Ede op de A12 draai je de A30 op. Tot september is echter maar 1 rijstrook beschikbaar ivm beschermde vogels die hun nesten in een zandhelling bij een viaduct hebben.
Men hoopt dat de vogeld volgend jaar ergens anders gaan nestelen, men is bezig met het zoeken van een oplossing.



Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Je kunt met de nieuwste CD / DVD dus over de A30 gestuurd worden (en dat is mooi, want de snelweg is nu ook open :)). Kortom: zoals het zou moeten zijn.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

Zoals het moet zijn, maar ik heb de cd-rom al ongeveer een half jaar.

Daarnaast woon ik op een (nog) niet bestaand industrieterrein en parkeer ik mijn auto niet in de schuur maar midden op een (nog) niet bestaande straat.

Maar ja dat zal ooit wel komen maar de gemeente heeft mij nog neit gevraagd te vertrekken en ze zijn nog niet eigenaar van de grond maar ze hebben blijkbaar Navteq wel verteld hoe ze denken dat het er over een aantal jaren uit zou kunnen zien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste PBM,

De opmerking dat de aansluiting al een jaar beschikbaar was bevreemd ons. Het laatste stuk A30, de aansluiting met de A12, is in de NAVTEQ 2004 Q1 release pro-actief door ons opgenomen. De release heeft plaats gevonden in maart, dus 4 maanden voor de daadwerkelijke opening. In onze ogen is het dus onmogelijk dat op een 2003 Q2 CD een route over deze weg wordt gepland.

Met vriendelijke groet,

Het NAVTEQ NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”