Zomaar een DVD....

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Zomaar een DVD....

Bericht door JW »

Toevallig las ik op het duitese forum deze bijdrage http://www.navi-forum.net/board/viewtop ... 060#111060 .
Daarin is dus sprake van een "niet reguliere DVD" die zoals Gerritje ontdekte samengesteld was uit allerlei losse stukken. Knap stukje speurwerk :Yes:

Hoe iemand kan denken dat zoiets kan werken zal wel altijd een raadsel blijven.....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je met enige regelmaat bepaalde computerbeurzen bezoekt kom je steeds interessanter aanbiedingen tegen. Dat daar ook niet werkende exemplaren bij zijn heb ik nooit kunnen achterhalen. Maar E-cd's en Ex DVD's zijn daar in ieder geval nooit bij!
Op bijv Ebay wordt er niet altijd zo openlijk mee geadverteerd maar dat er legio "neppers" worden verkocht moge duidelijk zijn. Maar een beetje slimmer nepper heeft dan toch in ieder geval de juiste filenamen en omvang.
Die arme duitser koopt iets voor z'n Audi RNS-E en betaalt tig Teuro's om vevolgens alsnog een echte DVD te moeten kopen. Nu was deze zo bijdehand om via een forum informatie in te winnen en geholpen te worden. Vele anderen zullen ook op deze wijze een hoop geld voor niets hebben uitgegeven. En dan praten we nog niet over de normaliter aanwezige systeemsoftware die met de nieuwe editie DVD's meteen wordt ingespeeld en alle kwalijke gevolgen van verkeerde software!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • kan ik zomaar een nieuwe sd kaart in mijn garmin 3597 LMT stoppen
    door beni » 23 mar 2015 13:13 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 1092

Terug naar “Navigatie algemeen”