Wat raden jullie me aan?

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Frances
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2008 12:11

Wat raden jullie me aan?

Bericht door Frances »

Hey allemaal,

Binnenkort ga ik op rondreis door de VS en dan leek het mij wel handig om een navigatiesysteem aan te schaffen, zodat ik geen kostbare tijd verlies met verkeerd rijden en het vinden van de juiste route. Ik heb zelf wel rondgekeken op websites zoals http://www.testfreaks.nl/gps/ en http://www.kieskeurig.nl/review_nieuw/navigatie.htm maar er zijn zoveel verschillende merken en modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Daarnaast heb ik nog wat meer informatie gezocht en las ik ergens dat het handiger is om gewoon in de VS een navigatiesysteem te kopen. Maar kan ik hem dan hier ook nog gebruiken (is geen must, maar wel handig). Dus wat raden jullie me aan?

= Koop er hier een
= Koop er daar een
= Iets anders?

Groeten,

Frances

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je voldoende zeker van je zaak bent om, eenmaal aangekomen, de weg naar een supplier te vinden, kun je veel beter een navi in VS kopen dan hier. Alle portables die ook een zelfde type in Europa voeren, kunnen hier zonder meer worden gebruikt. Neem een Garmin, marktleider in de VS!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Botter
Average Member
Average Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 mei 2008 09:33

Bericht door Botter »

Met de huidige euro-dollarkoers kost alles in de VS een schijntje: aanschaffen in de US dus !!

Overigens: bij de meeste autoverhuurders in de VS kun je een navigatiesysteem meehuren... da's natuurlijk het allerhandigst.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frances
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2008 12:11

Bericht door Frances »

Botter schreef:Met de huidige euro-dollarkoers kost alles in de VS een schijntje: aanschaffen in de US dus !!

Overigens: bij de meeste autoverhuurders in de VS kun je een navigatiesysteem meehuren... da's natuurlijk het allerhandigst.
Ja, maar als je dat uitrekent kun je voor die prijs er net zo goed eentje aanschaffen :)

Mijn grootste zorg was dat ik hem hier niet kon gebruiken, maar dat is dus ook opgelost. Moet ik dan wel andere kaarten aanschaffen of iets dergelijks wanneer ik hem hier wil gebruiken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Mijn grootste zorg was dat ik hem hier niet kon gebruiken, maar dat is dus ook opgelost. Moet ik dan wel andere kaarten aanschaffen of iets dergelijks wanneer ik hem hier wil gebruiken?
Een apparaat zonder kaarten kun je alleen gebruiken om aan en uit te zetten en misschien zelfs om de GPS-ontvangst te testen. Voor alle navigatietaken is een kaart van het doelgebied buitengewoon handig
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
mickey
Senior Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06

Re: Wat raden jullie me aan?

Bericht door mickey »

Frances schreef:Hey allemaal,

Binnenkort ga ik op rondreis door de VS en dan leek het mij wel handig om een navigatiesysteem aan te schaffen, zodat ik geen kostbare tijd verlies met verkeerd rijden en het vinden van de juiste route. Ik heb zelf wel rondgekeken op websites zoals http://www.testfreaks.nl/gps/ en http://www.kieskeurig.nl/review_nieuw/navigatie.htm maar er zijn zoveel verschillende merken en modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Daarnaast heb ik nog wat meer informatie gezocht en las ik ergens dat het handiger is om gewoon in de VS een navigatiesysteem te kopen. Maar kan ik hem dan hier ook nog gebruiken (is geen must, maar wel handig). Dus wat raden jullie me aan?

= Koop er hier een
= Koop er daar een
= Iets anders?

Groeten,

Frances

Je zou ook een Tom Tom Go 930 met kaarten van Europa, VS en Canada kunnen kopen, heb je hier ook nog wat aan.

Gr.
[b]Steel niet, want de overheid duldt geen concurrentie.[/b]
Saab 93 SS 1.9 Tid 16v/aut BSR tuning 184 pk/412 Nm
Saab navigatie
Sygic McGuider v.7.7 kaarten 7.80 10/2008

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navigatie algemeen”