RNS 510 na 3 dagen al gejat

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
DJ41
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 apr 2009 14:07

RNS 510 na 3 dagen al gejat

Bericht door DJ41 »

Het is eigenlijk te gek voor woorden. 3 dagen kunnen genieten van het RNS 510 systeem en nu al is hij eruit gejat. In wat voor een maatschappij leven we tegenwoordig? :x

Ik ben nu aan het dubben of ik er weer eentje in laat zetten, misschien moet ik toch voor een Pioneer gaan. Ik ben alleen bang dat de park distance control het dan niet meer doet. Wel zo jammer, want dat was juist zo gaaf met de RNS 510 om dat op het display te zien. Ook zonde dat ik 2 dagen bezig ben geweest om mijn hele MP3 collectie erop te zetten. Allemaal voor niets. Vandaag vrijgenomen voor de afhandeling en om even van de schrik te bekomen.


Ik heb overigens een vermoeden hoe dit zo snel had kunnen gebeuren, maar ik kan/mag dit niet op het forum melden. Wel wil ik de leden die ook een RNS 510 systeem hadden die is gestolen vragen mij een PM te sturen, zodat ik kan checken of bij hun dezelfde situatie zich heeft voorgedaan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vette pech, helaas ben je nummer zoveel
Ik heb overigens een vermoeden hoe dit zo snel had kunnen gebeuren, maar ik kan/mag dit niet op het forum melden. Wel wil ik de leden die ook een RNS 510 systeem hadden die is gestolen vragen mij een PM te sturen, zodat ik kan checken of bij hun dezelfde situatie zich heeft voorgedaan.
En waarom mag je dit hier niet melden?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik kan je alleen met woorden steun betuigen, maar dat schiet toch tekort... Ik kan mij je boosheid goed voorstellen.

Naar mijn idee is een alarm e.d. onvoldoende tegen dit soort diefstallen. In een vorige auto had ik folie op de zijruiten en achterruit, achterste ruiten getint, voorste zijruiten blank. Misschien is het met deze folie niet onmogelijk voor dit soort lieden om in de auto te komen, het wordt in ieder geval een heel stuk moeilijker voor ze. Ik zou het beslist overwegen, meer kans dat je de volgende navigatie niet snel gaat missen.

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DJ41
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 apr 2009 14:07

Bericht door DJ41 »

Gerritje schreef:Vette pech, helaas ben je nummer zoveel

En waarom mag je dit hier niet melden?
Omdat ik niet zomaar publiekelijk iemand of een bedrijf mag beschuldigen. Als het namelijk niet zo is (en ik kan het in dit geval niet bewijzen), dan is dit laster en ben ik strafbaar. Daarom ben ik benieuwd of andere mensen die een RNS 510 hadden, in hetzelfde plaatje passen als ik. En dat wil ik dus via een PM doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DJ41
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 apr 2009 14:07

Bericht door DJ41 »

TangoBravo schreef:Ik kan je alleen met woorden steun betuigen, maar dat schiet toch tekort... Ik kan mij je boosheid goed voorstellen.

Naar mijn idee is een alarm e.d. onvoldoende tegen dit soort diefstallen. In een vorige auto had ik folie op de zijruiten en achterruit, achterste ruiten getint, voorste zijruiten blank. Misschien is het met deze folie niet onmogelijk voor dit soort lieden om in de auto te komen, het wordt in ieder geval een heel stuk moeilijker voor ze. Ik zou het beslist overwegen, meer kans dat je de volgende navigatie niet snel gaat missen.

T B
Ik heb al vele verhalen gelezen op internet, dat de dieven uit frustratie je auto bekrassen, of als je de RNs 510 vastzet met antidiefstal torqsen, ze je display met een schroevendraaier bewerken. De schade kan dan soms nog veel groter zijn. Echt te triest gewoon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Figaro75
Senior Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16

Bericht door Figaro75 »

Er is blijkbaar wel genoeg vraag naar de RNS 510 buiten de officiële kanalen om....... :cry:
Toch jammer dat dit gebeurt.
Maar als iemand binnen 3 dagen je systeem jat moet die ook geweten hebben dat je het erin had zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DJ41
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 apr 2009 14:07

Bericht door DJ41 »

Zo dacht ik dus ook....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navigatie algemeen”