Krantenroute

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
rockonguy
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2012 17:34

Krantenroute

Bericht door rockonguy »

Om eerlijk te zijn heb ik dit account aangemaakt om alleen deze vraag te stellen... :(

Ik moet binnenkort iemand vervangen met zijn krantenwijk, maar deze is verspreid door het hele dorp (Barneveld) heen. Ik vind de route nogal vervelend om te onthouden, en ik ben bang dat ik hem waarschijnlijk nog niet zal kennen voordat ik moet beginnen met werken. Ik dacht er daarom over om een routetje te maken met de computer en deze te printen als kaart, zodat ik deze kan meenemen en op terugvallen als ik het even kwijt ben. Mijn punt is, dat ik niet zo goed kan uitvinden waarmee dit lukt. Ik heb een paar sites/programma's geprobeerd, maar ze kennen lang niet alle straatjes en het aantal punten is beperkt. (Nu is dit niet zo'n probleem, aangezien ik 2 printjes kan maken) Kunnen jullie mij een programma aanbevelen waarmee ik makkelijk (het liefst ook handmatig) een route in elkaar kan zetten in Barneveld, dat alle straatjes etc. kent, en dat printbare eindresultaten geeft?

Alvast bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Krantenroute

Bericht door Mazurka »

Google Earth, of Google maps, met daarbij ook nog streetview, om de voordeuren te herkennen. :wink:
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navigatie algemeen”