Hoe download ik handleiding voor Toyota TNS600 ?

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Hoe download ik handleiding voor Toyota TNS600 ?

Bericht door hennykarreman »

Ik wil graag de handleiding voor Toyota TNS 600 downloaden. Ik begrijp dat ik hier voor moet betalen. Hoe gaat dat in zijn werk ?

Met vriendelijke groet

Henny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik weet niet hoe je "dat begrijpt" maar alles op deze site is 100% gratis.
Je moet alleen zorgen bepaalde rechten te verwerven
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Gerritje schreef:Ik weet niet hoe je "dat begrijpt" maar alles op deze site is 100% gratis.
Je moet alleen zorgen bepaalde rechten te verwerven
Dan heb ik dat blijkbaar niet goed begrepen, maar hoe verwerf ik rechten als ik nieuw ben op dit forum. Ik ben opzoek naar de nadleiding van de TNS600 voor de Toyota Auris.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Normaliter krijg je deze "rechten" na het posten van een antal bijdragen. Maar een moderator kan je ook gewoon behulpzaam zijn.
Let wel op dat de handleiding die wij hebben in het Engels is. Mocht je een nederlandse willen dan bel je met het Toyota Servcie Centre in Raamsdonksveer en je hebt hem een dag later in de bus. Lijkt mij een stuk handiger trouwens :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Gerritje schreef:Normaliter krijg je deze "rechten" na het posten van een antal bijdragen. Maar een moderator kan je ook gewoon behulpzaam zijn.
Let wel op dat de handleiding die wij hebben in het Engels is. Mocht je een nederlandse willen dan bel je met het Toyota Servcie Centre in Raamsdonksveer en je hebt hem een dag later in de bus. Lijkt mij een stuk handiger trouwens :wink:
Maar hoe kan ik dan de moderator zo ver krijgen dit te doen, of te wel hoe treed ik in contact met de moderator ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

De moderatoren resp. admin lezen normaliter mee en zullen, als je geluk hebt, het hier even melden zodra jij de boel kunt downloaden.
Maar wat is er mis met een telefoontje naar Raamsdonksveer zoals Gerritje al voorstelde?

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Bessie schreef:De moderatoren resp. admin lezen normaliter mee en zullen, als je geluk hebt, het hier even melden zodra jij de boel kunt downloaden.
Maar wat is er mis met een telefoontje naar Raamsdonksveer zoals Gerritje al voorstelde?

Grüßen,
Bessie
Ik dacht dat het de bedoeling van dit forum is handleidingen te kunnen downloaden van navigatiesystemen.
Ik krijg over een paar weken een nieuwe Auris en wil alvast de handleiding bestuderen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

hennykarreman schreef: ....Ik dacht dat het de bedoeling van dit forum is handleidingen te kunnen downloaden van navigatiesystemen.
Ik krijg over een paar weken een nieuwe Auris en wil alvast de handleiding bestuderen.
De bedoeling van dit forum is elkaar te helpen bij het oplossen van problemen, daarvoor is het opgezet door een stelletje vrijwilligers die dit uit eigen zak bekostigen.
De handleidingen zijn daar later bijgekomen, als extra hulp, maar dat kost dit Forum extra geld. Ook díe kosten nemen ze voor hun rekening, maar daar moet dan wel wat tegenover staan, oftewel: inhoudelijke bijdragen van de forumleden.
Geen éénrichtingsverkeer dus, daarvoor moet je elders zijn, veelal tegen betaling :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

Ik dacht dat het de bedoeling van dit forum is handleidingen te kunnen downloaden van navigatiesystemen.
Dat is één van de bedoelingen, ja.
Normaliter krijg je deze "rechten" na het posten van een aantal bijdragen. Maar een moderator kan je ook gewoon behulpzaam zijn.
Je hebt inmiddels vier maal gepost, dus het schiet al op! De benodigde hoeveelheid postings weet ik niet.
Dus probeer het nog eens, en anders treedt regel twee in werking.

Edit: JW was me net voor; woorden van gelijke strekking :wink:

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De vraag is wanneer deze handleiding gedownload kan worden, het is een heeeele dikke van 52 MB. En dat gaat niet zomaar, geen hit-and-run.
En dus volg ook ik Gerritje's advies: even een belletje plegen :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

JW schreef:De vraag is wanneer deze handleiding gedownload kan worden, het is een heeeele dikke van 52 MB. En dat gaat niet zomaar, geen hit-and-run.
En dus volg ook ik Gerritje's advies: even een belletje plegen :idea:

Groet,
JW

Ik wil best een bijdrage leveren, maar dit lijkt meen kip, ei geval. Als je nieuw ben in deze materie is het wat lastig al een bijdrage te leveren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nogmaals wat is er in vredesnaam op tegen om Toyota te bellen? Onze handleiding is Engels!
Bovendien zal een vriendelijke dealer je ook wel even behulpzaam kunnen zijn met een kop koffie, een handleiding en dan mag je lekker even een paar uurtjes in de showroom met je navigatie gaan zitten spelen. Alleen voor het geluid van de motor moet je dan even zelf broem broem gaan zitten doen natuurlijk :wink:
Overigens leer je van zo'n handleiding haast niets als je de hardware niet bij de hand hebt!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Gerritje schreef:Nogmaals wat is er in vredesnaam op tegen om Toyota te bellen? Onze handleiding is Engels!
Bovendien zal een vriendelijke dealer je ook wel even behulpzaam kunnen zijn met een kop koffie, een handleiding en dan mag je lekker even een paar uurtjes in de showroom met je autootje gaan zitten spelen. Alleen voor het geluid van de motor moet je dan even zelf broem broem gaan zitten doen natuurlijk :wink:
Ik begrijp blijkbaar het doel van dit forum niet. Er staan handleidingen op om te downloaden, maar dat is blijkbaar niet de bedoeling. Waarom staat de handleiding dan op het forum. Dat de handleiding in het Engels maakt me niet uit.

Waarom is het niet mogelijk op een normale manier van gedachten te wisselen en niet te vervallen in het kleineren.
(Alleen voor het geluid van de motor moet je dan even zelf broem broem gaan zitten doen natuurlijk). ik ben niet achterlijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Kennelijk heb je mijn eerder posting niet gelezen, waarin ik uitvoerig uit de doeken gedaan heb hoe dit forum ontstaan is en wat daar de bedoeling van is. En ook wat het downloaden van handleidingen, zeker zo'n grote als deze die ingescand is, betekent.
Voordat die "barrière" gemaakt is liep het compleet uit de hand, aan de lopende band hit-&-run, met giga dataverkeer tot gevolg en daarmee een aanslag op de portemonnaie van de vrijwilligers. Die stonden toen voor de keuze: opdoeken dit forum, geld gaan vragen of een barrière bouwen. Voor dat laatste is gekozen.
Capito?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

Ik denk, dat e.e.a. nu wel voldoende is uitgelegd zeg.

http://www.toyota.nl/contact/index.aspx

Toyota Informatie Center
Telefoon 0800 0369 (gratis)
E-mail contactformulier
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Het is me duidelijk. Discussie gesloten.
Succes met het forum.


Met vriendelijke groet

Henny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Waarom is het niet mogelijk op een normale manier van gedachten te wisselen en niet te vervallen in het kleineren. ik ben niet achterlijk.
Daar hebben we ook geen moment aan getwijfeld. Maar aangezien je zo vohardt in het menen recht te hebben op een gratis en acute download leek een opmerking met een smiley wel op z'n plaats.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

Gerritje schreef:
Waarom is het niet mogelijk op een normale manier van gedachten te wisselen en niet te vervallen in het kleineren. ik ben niet achterlijk.
Daar hebben we ook geen moment aan getwijfeld. Maar aangezien je zo vohardt in het menen recht te hebben op een gratis en acute download leek een opmerking met een smiley wel op z'n plaats.

Nou nog een keer dan, ik was op zoek naar die handleiding, kom op het forum terecht en vraag me af hoe kan de handleiding downloaden. Ik denk helemaal niet recht te hebben op een acute download. Maar ben een newby op jullie forum dus begreep niet hoe een en ander in elkaar zat. En misschien is het een suggestie, het aan nieuwe leden uit te leggen hoe het in elkaar zit. Scheelt een hoop discussie.
Maar nogmaals succes met het forum.


Groeten

Henny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hopelijk hebben we je toch kunnen helpen. Met Gerritje's tip om 'm even gratis aan te vragen bij Toyota :idea:
Let wel op dat de handleiding die wij hebben in het Engels is. Mocht je een nederlandse willen dan bel je met het Toyota Servcie Centre in Raamsdonksveer en je hebt hem een dag later in de bus. Lijkt mij een stuk handiger trouwens :wink:
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hennykarreman
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:03

Bericht door hennykarreman »

JW schreef:Hopelijk hebben we je toch kunnen helpen. Met Gerritje's tip om 'm even gratis aan te vragen bij Toyota :idea:
Let wel op dat de handleiding die wij hebben in het Engels is. Mocht je een nederlandse willen dan bel je met het Toyota Servcie Centre in Raamsdonksveer en je hebt hem een dag later in de bus. Lijkt mij een stuk handiger trouwens :wink:
Groet,
JW
Ik heb Toyota gebeld maar daar konden ze mij niet helpen. Wordt weer doorverwezen naar een dealer.
Ik wacht maar tot de Auris binnen is.

Groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2532
  • tom tom toyota 11
    door majos » 10 feb 2019 15:10 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 489
  • touch and Go Toyota Yaris
    door de Lange » 01 okt 2014 16:33 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 7
    Weergaves: 8924
  • Nav toyota Rav4 hoe installeren?
    door brainstorm » 22 apr 2015 16:14 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 2
    Weergaves: 1655
  • Navigatie Toyota Auris
    door Bjorn76 » 22 jan 2017 14:02 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1220
  • Navigatie systeem Toyota Auris Hybrid 07/2012
    door velletje » 03 jan 2015 17:22 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 3
    Weergaves: 3923

Terug naar “Navigatie algemeen”