aankoop advies gevraagd voor VW Caddy Maxi

Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
hewy
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2007 21:43

aankoop advies gevraagd voor VW Caddy Maxi

Bericht door hewy »

Mijne heren en dames(?) technici,
Met zeer grote belangstelling lees ik enkele weken uw ingezonden stukjes.
Daaruit concludeer ik dat het maken van een juiste en goede keuze uit het aanbod van radio en navigatiesysteem cq merken en type voor mij als leek te moeilijk is.
Daarom vraag ik u vriendelijk of u mij objectief kunt adviseren omtrent de aanschaf.
Het betreft inbouw in mijn nieuwe bestelauto Volkswagen Caddy Maxi TDI met DRF 77 /105 versnellingen 6–DSG welke in januari wordt geleverd.
Ik ben ook begonnen met het zoeken op het internet maar op de duur duizelt het van aanbiedingen. Ik kan me het financieel niet veroorloven om per ongeluk enige rotzooi te kopen, goedkoop of duurkoop. Daarom stel ik het zeer op prijs dat de apparatuur goed moet aansluiten op het elektrische systeem van deze nieuwe auto, bij voorkeur een merk en type die al heeft bewezen zonder problemen goed te blijven werken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een 1 din of 2 din Radio-CD met navigatie voor Europa.
Indien u daarbij nog kunt adviseren qua prijs en service waar ik de aankoop moet doen zou het helemaal geweldig zijn.
Bij voorbaat zeer hartelijk dank voor alle mogelijk informatie!
Met vriendelijke groet
Henk uit Oosterhout

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

RNS510 kan plug & play in de Caddy. Daar weten ze bij Wahl alles van. vraag naar Jeroen den Hoed
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • advies gevraagd: 2 din Nav voor Alfa GT 2004
    door Alfistzmeer » 21 dec 2016 08:54 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 1
    Weergaves: 550

Terug naar “Navigatie algemeen”