VDODAYTON PN4000EUBT Flitsers

rudy581161
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:12

VDODAYTON PN4000EUBT Flitsers

Bericht door rudy581161 »

Weet iemand of het is toegestaan met de PN4000EUBT dus met TMC, door Zwitserland, Oosterrijk te rijden i.v.m. flitspalen ??? Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over. Of moet ik de TMC/Bleutooth cradle thuis laten ?

Hoor graag van iemand.......

groeten.

Rudy

Edit Mod: titel aangepast. Er was al een topic met dezelfde titel, dat maakt het zoeken erg lastig

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het enige dat is verboden is de mogelijkheid tot waarschuwing voor vaste flitsers etc. Niet voor mobile flitsers. Aangezien deze mobiele flitsers in Zwitserland, Duitsland en Oostenrijk niet per TMC bericht worden verstuurd is er niets om je zorgen over te maken.
Bovendien valt er met dat "ding van jou" niet eens een vaste TMC zender te kiezen, dus ook in Nederland zul je verrekte weinig mobiele flitsers te horen en zien krijgen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rudy581161
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:12

VDODAYTON PN4000EUBT

Bericht door rudy581161 »

Gerritje schreef:Het enige dat is verboden is de mogelijkheid tot waarschuwing voor vaste flitsers etc. Niet voor mobile flitsers. Aangezien deze mobiele flitsers in Zwitserland, Duitsland en Oostenrijk niet per TMC bericht worden verstuurd is er niets om je zorgen over te maken.
Bovendien valt er met dat "ding van jou" niet eens een vaste TMC zender te kiezen, dus ook in Nederland zul je verrekte weinig mobiele flitsers te horen en zien krijgen.
Krachtig antwoord Gerritje.
Ik begin me zo langsamerhand af te vragen wat dat "ding van mij" nou wel kan ???

Groeten.

Rudy

Nog altijd in de maag met dat DING !!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

VDO heeft al enige tijd geleden besloten "de wet te volgen" en dus geen vaste flitpalen meer te signaleren in Zwitserland en Duitsland.
Dat er over Oostenrijk gesproken wordt verbaast me, daarover is mij niets bekend behalve dan een terloopse opmerking van Route66 een weekje gelden. Ik heb daar nergens enige bevestiging van kunnen vinden. Dus als je die wel hebt, svp info en waar mogelijk een link.

Gerritje stipte het ook al aan, mobiele flitsers via TMC is een heel ander verhaal. En daar hoef je je in Duitsland en Zwitserland geen zorgen over te maken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • flitsers voor de kenwood
    door peppi » 01 aug 2014 01:03 » in Kenwood
    Reacties: 2
    Weergaves: 761
  • VDODAYTON MS4400
    door aifos32 » 14 jul 2014 18:04 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 887
  • ONE XL geen flitsers voor frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 11:52 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 500

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”