VDO Dayton MS2010: history lijst

JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

®eelex™ schreef:Hi guys.

Heb net een mailtje gehad van de firma VDO. Zij vertelden dat de DVD er niet bijzit om de kosten te drukken. En wat er al gezegd is.....Als je een back-up wilt maken van je SD kaart, dan kan je Active Sync ,legaal, van de Microsoft site downloaden.

Bij de Mediamarkt waren er nog genoeg maar er werd gezegd dat als ze door deze voorraad heen zouden zijn, VDO Dayton wellicht de prijs weer omhoog zal gooien. :roll: Dus reden om er snel bij te zijn.

Heb ook bij de Mediamarkt gevraagd of er evt een afstandsbediening voor te krijgen is. JA was het antwoord.

In de bijgesloten handleiding staat geen nieuwe dingen als wat ik op het forum zoal gelezen heb.

Tot zover.... :wink:
Uit zeer welingelichte bron heb ik het zelfde vernomen, geen DVD bij dit pakket. Daar werd eerder wel over gerept, maar in de advertentie van oa Navco zie je dat niet staan.
En inderdaad, via Active Sync is er een back-up te maken van de SD kaart, maar veel handiger en sneller gaat dat met een SD-kaart lezer die aan de PC gekoppeld wordt via een USB-2 verbinding. En die hebben velen intussen wel.

De afstandsbediening is de RC5400 of de stuurwielbediening RCS5100.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigjay
ex-moderator
ex-moderator
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 nov 2005 10:33

Bericht door bigjay »

Waarom een AB erbij? Zo ver zit je toch niet van dat ding?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met name die stuurwiel bediening is natuurlijk wel een handige tool, hoef je niet met je vinger te prikken.

En bij een aantal auto's zal de MS 2010 toch redelijk ver weg zitten, in mijn auto bijvoorbeeld zal ik daar niet bij kunnen zonder me heeeel ver voorover te buigen. Er even van uitgaand dat 'ie op de dash komt te zitten uiteraard, met een goed uitzicht op de satellieten :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mustang
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2006 17:11

Bericht door mustang »

Als je op de volgende website kijkt komt er een venstertje te voorschijn waar in staat dat je een stuurbediening bijkrijgt!
http://www.vdodaytongofaster.nl/

Klopt dat, of moet je dat misschien weer via VDO regelen?

Verder vroeg ik me af of je zelf POI's kunt toevoegen, lijkt me wel handig met de vaste flitspalen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat is een ouwe advertentie, nog voor de MS 2000, niet de 2010 dus.

Die RCS 5100 kreeg je er toen inderdaad gratis bij, maar ja, die set kostte toen wel € 499,-
Intussen zitten we op de helft van die prijs :idea:

Of, en zo ja hoe je POI's kunt toevoegen weet ik (nog) niet. In het Manual staat daar niks over heb ik begrepen van Antwan en Reelex. Hopelijk weet ik met een week meer.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mustang
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2006 17:11

Bericht door mustang »

Heb de vraag ook aan VDO Dayton gesteld en kreeg het volgende antwoord:

Het zelf invoeren van POI's kan niet, wel heeft het systeem flitsinfo dus u wordt wel gewaarschuwd voor de vaste controle's.

Ziet er niet echt positief uit...
Hoop dat er een manier uit vogelen is waardoor dit wel zou kunnen zodat je de flitspalen ook up to date kan houden!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
antwan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jun 2006 18:52

Bericht door antwan »

ja dat is het nadeel van zon systeem als je een pda hebt gaat dat gewoon zelf en kun je alles zelf updaten en die service van vdo kost weer geld !!! alles kost geld :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mustang
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2006 17:11

Bericht door mustang »

Vindt het eigenlijk gewoon slecht, bij TomTom en vele anderen kan het wel.
Heb eerst de TT500 gehad en kort geleden de TT910 maar die heb ik vanwege de 'beruchte' voetproblemen weer geretourneerd.

En als ik nu de 'nieuwe' VDO's bekijk en dan vooral de 2110 vindt ik dat een veel goedkoper alternatief.
Maar misschien zijn er handige mensen die het voor elkaar kunnen krijgen om toch je eigen POI's erin te krijgen.

Klopt het overigens dat de palen er wel in zitten in de MS2010 en kun je ook instellen dat ie een X-aantal meter van te voren een waarschuwing geeft?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cyruse
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2006 23:05

Bericht door Cyruse »

Ik heb net sinds een paar dagen de MS2010. Deze was overal uitverkocht, maar de mediamarkt had er nog een paar doordat ze een foutieve prijs in de folder hadden gezet (349 moest 249 zijn). Was er een beetje huiverig voor, gezien de slechte reputatie van de MS2000, maar de zeer scherpe prijs gaf de doorslag. Eerste indruk is dat met name het menu erg gebruiksvriendelijk is. Ze hebben waarschijnlijk goed naar TomTom gekeken :wink:

In ieder geval: de flitspalen worden inderdaad aangegeven en ruim op tijd. Hoeveel meter weet ik niet exact. Er zit inderdaad geen DVD bij, ondanks wat in alle advertenties staat, dus ook ik kon niks met de de meegeleverde USB kabel.

De handleiding van de MS2010 is een ramp. Veel te summier en lang niet alles staat beschreven. Vandaag ben ik met heel veel proberen achter wat grappen en grollen gekomen. Wellicht is het handig om daar een nieuw topic over te openen. In ieder geval is het heel leerzaam om de simulatiemode (via instellingen) uit te laten voeren van een ingevoerde route (kan ook vanaf een ander startpunt!) en vervolgens alle dingen uit te gaan proberen.

Ik ben een totale navigatieleek, maar de volgende features vond ik wel handig (wellicht dat ze heel vanzelfsprekend zijn, maar dat weet ik dus niet omdat ik geen ervaring heb met andere navigatiesystemen).

- touchscreen met heel logische menuopbouw en icoontjes(zo logisch dat je daar de handleiding niet voor nodig heb)
- een simulatie van de ingevoerde route eventueel mogelijk
- het complete bestemmings adres invoeren kan hoeft niet, een huisnummer plus postcode is voldoende
- er zit een soort grafische bestemmingszoeker in waarmee je een plek op een landkaart kan zoeken (bijv. de afsluitdijk) en vervolgens op OK kan klikken. Het toestel berekend dan de route daarheen (zonder dat je dus een adres heb ingetikt).
- heel europa zit in detail op de SD kaart, geen gedonder met aparte SD kaarten
- de ingebouwde POI's zijn behoorlijk handig als je (bijv) het dichtsbijzijnde tankstation moet hebben
- Je kan POI's opvragen vanaf de huidige lokatie alsmede de bestemming
- er zitten 2 sneltoetsen in: huis en werk. Die hoef je dus niet in je adresboek op te zoeken maar kan je gelijk naartoe navigeren.
- ingebouwde MP3 speler (heb ik zelf nog niet aan de praat, maar komt nog wel)
- 6 weergave kleuren om aan je dashboard verlichting aan te passen
- calculatie van routes (en hercalculaties) gaan behoorlijk snel
- die flitspalen informatie was een aangename 'hidden feature' die zich vandaag al 2 keer heeft terugbetaald

Wel heb ik een vraagje: onder 'instellingen' staat een icoon 'postitie en snelheid'. Als ik die aanklik kan ik een adres invoeren onder submenu 'wijzig positie'. Weet iemand wat dit betekent?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bedankt voor je uitvoerige "eerste indruk". En dat voor een leek in navigatieland zoals je het zelf uitdrukt :wink:
Dat belooft wat, we zijn benieuwd naar je verdere ervaringen.

Op je laatste vraag zal ongetwijfeld snel een reactie komen.

Je suggestie om een apart topic te maken over vragen en/of aanvullingen op het manual lijkt me een goeie. Gewoon doen dus.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

antwan schreef:alles kost geld :?
Welkom in de grote boze wereld... :wink:

@Mustang: voetproblemen? Heb ik iets gemist? Ik probeer Schimpie op de TV ook altijd te vermijden...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
®eelex™
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jun 2006 00:13

Bericht door ®eelex™ »

Cyruse schreef:In ieder geval: de flitspalen worden inderdaad aangegeven en ruim op tijd. Hoeveel meter weet ik niet exact. Er zit inderdaad geen DVD bij, ondanks wat in alle advertenties staat, dus ook ik kon niks met de de meegeleverde USB kabel.
Hier nog een leek :lol: Ik ben ook aan het puzzelen geweest.

Je kan hem wel gebruiken. Alleen moet je ff van www.microsoft.nl de MicroSoft ActiveSync downloaden, installeren en vervolgens met je USB kabel aan je PC koppelen. Dan kan je ook je SD kaart dupliceren voor het geval dat....( weet alleen nog niet hoe ik die kaart kan dupliceren :oops: )

Heb eerder al op het forum gelezen dat men probeert om zelf POI erin te krijgen. Met Active-Sync zou het moeten kunnen. Maar er is meer mogelijk met het programma. We moeten met z'n allen dus ff de kennis delen :wink:

Ik heb in ieder geval wel mijn huis adres erin gekregen maar met het werk ben ik nog bezig. Ik denk dat het apparaat aanslaat op de woorden HUIS en WERK. Lijkt me het meest logische.

Over je laatste vraag trouwens ( snelheid en positie ): kan je je start positie wijzigen volgens mij.

Op mijn beurt heb ik dan weer een vraag over de toets huisnummer positie. Er zijn 2 instellingen mogelijk. Weet iemand het verschil tussen deze 2 ?


Als jullie nog een nieuwtje vinden of een toevoeging aan de gebrekkige handleiding, post het dan ff.

Grtz...
-Niet omdat het moeilijk is durven we niet, omdat we niet durven is het moeilijk.-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
antwan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jun 2006 18:52

Bericht door antwan »

heb er ook 1 voor mijn vader gekocht maar nu heb ik hem al 3 uur aanstaan en nog geen gps iemand een idee wat we fout doen? bij mij duurde het 1 uur

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
®eelex™
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jun 2006 00:13

Bericht door ®eelex™ »

antwan schreef:heb er ook 1 voor mijn vader gekocht maar nu heb ik hem al 3 uur aanstaan en nog geen gps iemand een idee wat we fout doen? bij mij duurde het 1 uur
Zal je ongetwijfeld al geprobeerd hebben maarre..............Heb de de GPS antenne open geklapt bovenop het apparaat ? Heeft bij mij wel geholpen..... :D
-Niet omdat het moeilijk is durven we niet, omdat we niet durven is het moeilijk.-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
antwan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jun 2006 18:52

Bericht door antwan »

ja zo blond was ik de eerste keer maar nu niet meer :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
®eelex™
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jun 2006 00:13

Bericht door ®eelex™ »

Was te proberen..... :?
-Niet omdat het moeilijk is durven we niet, omdat we niet durven is het moeilijk.-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
antwan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jun 2006 18:52

Bericht door antwan »

nu al vanaf 1400 uur staat hij aan en nog steeds niks zouden de cordinaten goed staan? ik snap er niks meer van :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cyruse
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jun 2006 23:05

Bericht door Cyruse »

®eelex™ schreef: Ik heb in ieder geval wel mijn huis adres erin gekregen maar met het werk ben ik nog bezig. Ik denk dat het apparaat aanslaat op de woorden HUIS en WERK. Lijkt me het meest logische.
In een andere thread vroeg ook al iemand hoe je huis en werk invoert. Het makkelijkste is als volgt: je voert een bestemming in en drukt op OK. Je komt in een tweede scherm (adres controle) met 3 icoontjes en een OK knop. Het toestel zegt dat de route wordt berekend. Druk dan niet de nogmaals de OK knop in, maar druk op het 3e icoontje naast de OK knop. Je kan dan de ingevoerde bestemming opslaan in of het adresboek, of onder het huis of werk icoontje opslaan.

Lijkt heel verhaal maar het is heel simpel.

Met het middelste icoontje kan je trouwens de op dat moment berekende route eventueel laten aanpassen (snelste route, kortste route, prefereer snelwegen, vermijd snelwegen of vermijd tunnels, tol of veren etcetc).
®eelex™ schreef: Over je laatste vraag trouwens ( snelheid en positie ): kan je je start positie wijzigen volgens mij.
Waarom zou je dat willen? Je startpositie is toch altijd bepaald a.d.v. de satellieten? Waarom zou je een andere startpositie willen invoeren? Wat voor gevolg heeft dat voor de berekende route als je eenmaal gaat rijden vanaf je huidige positie met een andere ingevoerde startpositie?
®eelex™ schreef: Op mijn beurt heb ik dan weer een vraag over de toets huisnummer positie. Er zijn 2 instellingen mogelijk. Weet iemand het verschil tussen deze 2 ?
Geen idee. Ik zag het ook in het instellingen -> regionaal -> huisnummerpositie icoontje staan. Lijkt wel iets te maken te hebben of oneven nummers links of rechts van de rijbaan zitten :?: :?: :?:
®eelex™ schreef: Als jullie nog een nieuwtje vinden of een toevoeging aan de gebrekkige handleiding, post het dan ff.
Nog niks nieuws maar in aanvulling op mijn rijtje van handige features: ik vind dat invoeren van de bestemming wel erg handig, omdat alleen de letters/cijfers 'geenabled' zijn van mogelijk combinaties en het automatisch aangevuld wordt. Dus 'do' bij dorpsstraat is al voldoende (als er geen andere straten zijn die beginnen met do). Het kan gewoon niet misgaan. Echt alle lof voor de gebruiksvriendelijkheid :D

O ja, voor de nieuwe gebruikers: zet het toestel via instellingen -> zomertijd op zomertijd. Ben er nu pas achter waarom de klok achterliep :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

antwan schreef:nu al vanaf 1400 uur staat hij aan en nog steeds niks zouden de cordinaten goed staan? ik snap er niks meer van :?
Inmiddels gelukt?. En sta je bij het GPS-fixen binnen of buiten?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
antwan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jun 2006 18:52

Bericht door antwan »

na 1 dag aanlaten staan wel maar hij staat alweer te koop gps doet het niet in de auto heb een klote franse auto :D en ga geen 45 euro bijbetalen voor een externe gps weer kabel erbij

zie advertentie :D

http://www.speurders.nl/autosonderdelen ... .1421.3051

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mustang
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2006 17:11

Bericht door mustang »

@higgy

Als je op www.jouwnav.nl in TomTom forum kijkt zie je gewoon meldingen van mensen met problemen met het voetje.
Er zijn series waarbij er speling zit tussen voetje en Tommie waardoor je als je over een hobbel rijdt het contact wegvalt en de Tommie dan uit gaat. Verder zakt na een tijdje de Tommie naar beneden omdat het mechanisme dat het balhoofd klemt niet strak genoeg klemt.

Op 18 augustus is er een 'officiele' reactie van TomTom gekomen:

"The windscreen dock has been developed following TomTom’s tradition to provide easy to ease, consumer friendly satellite navigation products. It has undergone rigorous testing and is designed to attach the device firmly onto the windscreen of your car.

It has unfortunately come to our attention that in isolated cases, the level of stability and/or connectivity of the windscreen dock doesn’t live up to the usual level of our customer’s navigation experience. We are taking these incidents extremely serious and a dedicated team is currently investigating what can be done to make sure that our products live up to customers’ expectations."

Aanvulling 19 mei:

"Anyone who experiences any difficulties with their docking mounts are encouraged to contact TomTom Customer Support."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Site geupdate

Bericht door JW »

JW schreef:Dat is een ouwe advertentie, nog voor de MS 2000, niet de 2010 dus.

Die RCS 5100 kreeg je er toen inderdaad gratis bij, maar ja, die set kostte toen wel € 499,-
Intussen zitten we op de helft van die prijs :idea:

Of, en zo ja hoe je POI's kunt toevoegen weet ik (nog) niet. In het Manual staat daar niks over heb ik begrepen van Antwan en Reelex. Hopelijk weet ik met een week meer.

Groet,
JW
En inmiddels is die site geupdate http://www.vdodaytongofaster.nl/ met de goeie prijzen dus voor de 2010 en de RCS als optie :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

@Mustang: dank je voor de info.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Shailesh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jun 2006 21:59

Bericht door Shailesh »

Het wissen van de historylijst is inderdaad een optie die handig zou geweest zijn. Maar het ergste vind ik nog dat ik nergens het adresboek kan wijzigen! Toevoegen van familie en vrienden is geen probleem, maar wijzigen of verwijderen lukt mij niet. Er is maar 1 manier om dat te verwijderen, en dat is een reset. De history blijft echter zelfs na een reset staan :roll:
[edit, het adresboek kan worden aangepast via het optiesmenu. Gelukkig, ik vond het al vreemd]

Voor de rest vind ik het een geweldig navigatieapparaatje. Heb er nu al flink wat mee rond gereden en hij werkt lekker. Brengt je daarnaast ook gewoon voor de deur, en dat is wel makkelijk als je een keer in de stad een winkel zoekt, en je weet alleen het adres en nummer. Hoef je niet steeds te zoeken bij welk nummer je zit, maar je navigatie regelt het voor je :D . Sommige straten zijn namelijk werkelijk kilometers lang, en als je dan naar huisnummers moet zoeken :?

Ik vind het jammer van de POI. Opzich erg uitgebreid, echter iets te weinig subcategorien. Als je op zoek bent naar een eetplek kan je dat alleen vinden onder 'restaurant', en de mcdonalds en de chinees staat gewoon door elkaar. Niet echt handig. Speelde laatst met een garmin in de winkel, en die had de POI onderverdeeld in subcategorieen van chinees, fastfood, thais, enz. Jammer. Het ergste nog is dat de navigatie maar een beperkt aantal plaatsen aangeeft. 20 meen ik, de rest laat ie niet zien. En bij sommige POI is 20 gewoon niet voldoende als je een specifieke eetplek zoekt in de buurt. Dan zitten er 20 restaurants in de omgeving, en is de macdonalds net iets verder en wordt niet weegegeven.

Wat me overigens opviel is dat de navigatie vreemd genoeg niet werkt zonder de SD kaart. Dan kan hij namelijk geen routes plannen. De POI en dergelijken zitten volgens mij op het intern geheugen, en de mappen zelf op de SD. Vreemd, omdat de handleiding aangeeft dat je op de SD muziek kan laden en tegelijkertijd nagiveren. Niet dus! Of je moet muziek gaan laden op je Europakaartje (weinig vrije ruimte), en dat vind ik iets te riskant, aangezien daar alle mappen op staan en ik er niet aan moet denken dat er iets mee gebeurt (uiteraard al backup gemaakt).
[edit, zie hieronder voor de MP3 functie]

Daarnaast heb ik geen flauw idee wat ik met activesync kan. Heb het geinstalleerd en de unit verbonden. Maar vervolgens kan je alleen de map verkennen, en amper iets veranderen. En het is dusdanig ingewikkeld dat maar niet al te lang ben blijven neuzen op het intern geheugen.

Ben er overigens eindelijk achtergekomen hoe de MP3 functie werkt. Je hebt er helaas wel een 2e SD kaartje voor nodig (wat het voor mij al niet meer handig maakt). Je moet eerst je route kiezen, en als deze is berekend kan je de SD kaart met de map erop wisselen voor je SD met de muziek erop, en vervolgens kan je die laten afspelen tijdens het navigeren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
maxmax
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2006 10:43

vdo dayton ms 2010

Bericht door maxmax »

vdo heeft contakt met mij gehad over de dvd en history lijst,
de dvd krijg je niet omdat je een sd kaart der bij hebt gekregen,ze zeiden dat je een backup moet maken van de sd kaart.
De history lijst kun je niet wissen hij slaat 50 adressen op en dan bij de 50ste gaat nummer 1 weg, dus je hebt altijd 50 adressen in je history lijst staan.
verder wil ik nog mededelen dat hij uitstekend werkt nog niks geen problemen mee gehad.




maxmax

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 210
  • VDO Dayton VRM 6100
    door hymer marc » 16 apr 2015 10:30 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 610
  • VDO Dayton PC5200/40
    door j.weistra » 11 aug 2014 13:48 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 927
  • VDO DAYTON 2x PC5400/00 1x PC5100/00
    door pegster » 26 feb 2017 21:22 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 686
  • Vdo dayton pc 5400 aansluiten
    door Hardy7 » 29 jun 2014 11:55 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1176
  • vdo dayton pc5200 pro met europakaart op sd
    door crunch1 » 05 jul 2014 20:17 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 25
    Weergaves: 3148
  • Aansluitschema VDO Dayton PC5600
    door Simon166 » 11 okt 2014 17:00 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 895

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”