Tevreden klant met een VDO Dayton MS2010

potvlekkardee
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2006 16:51

Tevreden klant met een VDO Dayton MS2010

Bericht door potvlekkardee »

Bij deze wil ik eens een bericht schrijven als een zeer tevreden klant van de VDO-DAYTON 2010.
Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en heb er zeer goede ervaringen mee.
Geluid is goed, is zelfs iets harder dan de mio-versie.
de VDO-DAYTON brengt voor me voor de deur alwaar ik naar toe wilde.
GPS werkt meteen, zelfs in huis had ik bereik.
Ook mijn vrouw is er zeer tevreden mee, voor zo weinig geld een goed navigatiesysteem.
De afstandbediening die ik erbij gekregen heb is een leuke bijkomstigheid, maar ook functioneel.
Ik moet trouwens een compliment geven aan dit forum, heb hier en daar wat tips mee kunnen nemen voor de installatie van bv huis en werk.
Heb nog wel een vraag, zijn er updates beschikbaar voor de SD kaart Europa.

groeten van een tevreden klant en gebruiker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bedankt voor je bericht, daar zullen andere lezers zeker wat aan hebben.
Net zoals jij wat aan de verhalen van anderen gehad hebt, en daar is dit forum voor bedoeld: eravringen delen met elkaar :idea:
Heb nog wel een vraag, zijn er updates beschikbaar voor de SD kaart Europa.
Nu nog niet natuurlijk, de kaart DB is nog vers en zeer actueel, maar die gaan er zeker komen.
En wanneer dat zo ver is zul je dat hier zeker lezen :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
potvlekkardee
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2006 16:51

Tevreden klant

Bericht door potvlekkardee »

In een eerdere vraag werd gesteld op welke afstand een flitspaal werd gemeld, bij mij doet het dat op 200 meter.
Ook heb ik veel tips kunnen gebruiken van anderen op deze site, onder andere het huis en werkadres instellen.
Al met al zeer tevreden.
Ga binnenkort naar Thechie op vakantie, route is al voorgeprogrameerd in adressenbestand.
Siemens- VDO complimenten. :lol:

(edit mod, deels dubbel bericht weggehaald)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Boekbros
Junior Member
Junior Member
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 jul 2006 09:36

Zeer tevreden!

Bericht door Boekbros »

Heb afgelopen vrijdag een MS2010 aangeschaft voor 249. Volgens VDODayton site op 13-7 nog 249, maar een dag later 299! Dat was ook de prijs die Mediamarkt aangaf, maar Steenweg in Utrecht verkocht hem nog netjes voor 249! Ik heb hem pas uitgepakt op mijn long-weekend-adres in Stadskanaal en daar de set-up uitgevoerd. In mijn appartement 1-hoog, achter glas, kreeg ik al snel 4 tot acht satellieten! De gebruiksaanwijzing is inderdaad wat summier, maar voor 'technische' jongens moet het toch niet echt een probleem zijn e.e.a. in te stellen.
Ik heb geen ervaring met (duurdere TomTom-)systemen, maar voor de MS2010 niets anders dan lof. Het geluid zou inderdaad wat harder kunnen, maar met de autoradio op 45% volume was de stem goed te verstaan. Het scherm is ook prima. Met de zon erop en mét zonnebril op was het nog goed te af te lezen. Behalve dan de infobalk onder aan het scherm.
Als je bewust een andere dan de aanbevolen route volgt, dan berekent de MS2010 voortdurend de nieuwe route voor je uit. Ik ben blij met de alerts voor bijv. gevaarlijke kruising, voor flitspalen heb ik die nog niet ontvangen. Op de terugweg bij Zwolle 10 en bij Amersfoort 9 satellieten. De overgang van snelheidsbeperking c.q. uitbreiding geeft-ie ongeveer 200 meter ná het verkeersbod aan, netjes!
Vastlopers? Hangers? Ik heb de klachten daarover gelezen en ik heb ze ook gehad. Maar alleen bij het installeren voor de eerste keer: te haastig wilde ik door alle menu's heen jagen. Tja, dan vraag je er ook om.
Kortom, ik ben uiterst tevreden. De features muziek en foto's zal ik niet zo snel gebruiken, gezien het kleine cameraatje dat iedereen toch altijd bij zich heeft tegenwoordig en de radioapparatuur van mijn auto. Maar zeg nooit, nooit!
Tip: bij een reisonderbreking had ik het systeem op stand-by geschakeld. Na de hervatting van de reis, en het uitschakelen van de stand-bys modus, gaf de balk onderin wel het aantal satellieten en ook de toegestane max. snelheid aan, maar je moet de bestemming opnieuw ingeven. Het systeem ziet de rit anders als een 'free ride'.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 210
  • VDO Dayton VRM 6100
    door hymer marc » 16 apr 2015 10:30 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 610
  • VDO Dayton PC5200/40
    door j.weistra » 11 aug 2014 13:48 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 927
  • VDO DAYTON 2x PC5400/00 1x PC5100/00
    door pegster » 26 feb 2017 21:22 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 686
  • vdo dayton pc5200 pro met europakaart op sd
    door crunch1 » 05 jul 2014 20:17 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 25
    Weergaves: 3148
  • Vdo dayton pc 5400 aansluiten
    door Hardy7 » 29 jun 2014 11:55 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1176
  • Aansluitschema VDO Dayton PC5600
    door Simon166 » 11 okt 2014 17:00 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 894

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”