MS2010

Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

MS2010

Bericht door Edwin67 »

Ik ben nu 2 1/2 jr Ms2010 gebruiker, heb alle aanloopproblemen en updates met kromme tenen doorstaan.
Recent gaat het systeem na in/uit schakelen naar (standaard) Engelse instelling. Oplossing leek reset. Daarna start systeem niet meer op en geeft alleen de zandloper.

Systeem gestuurd naar EBK Zeewolde. Krijg een minimale (!) standaard prijsopgaaf van € 200,-- en in ieder geval € 21,-- gemaakte onderzoekskosten. Onder de € 200,-- maken ze schijnbaar geen apparaat. Wat kost een nieuw apparaat ?

Ik geef het nu op met VDO Dayton.

Waarschijnlijk heeft het Nederlandse T.T. toch gewonnen (hoewel de aex anders aangeeft), Omdat ik geen maand met plezier met dit apparaat heb kunnen werken krijgt VDO Dayton mijn vertrouwen nooit meer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Een splinternieuwe PN2050 wordt her en der aangeboden voor prijzen tussen de 95 en 100 euro!
Dan is een prijs zoals door EBK genoemd niet echt serieus te nemen.

Overigens komt die vertoning met alleen de Engelse taal wel vaker voor. Normalitr was uitschakelen dan de remedie.
In jouw geval is het opnieuw inspelen van de software nodig om het toestel weer op andere gedachten te brengen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

MS 2010

Bericht door Edwin67 »

Heb nog met de SD kaart geprobeerd de update software opnieuw in te lezen, maar behalve de weergave van de zandloper gebeurde er helaas niets.
Apparaat is bij EBK dus helaas einde oefening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 206

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”