MS2010 Reparatiepunten

j0hann3s
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2008 18:00

MS2010 Reparatiepunten

Bericht door j0hann3s »

Van mijn MS2010 is het besturingsyteem tijdens update wat mis gegaan (zie ander topic van me)
en nu zoek ik een reparatieplaats die wat dichterbij huis is.
Ik heb geen zin om helemaal naar badhoevedorp te moeten afrijden, of om hem te moeten opsturen.

Ik zelf woon hier: (plaatje)↓↓
Afbeelding
Surhuisterveen in Friesland dus.
Het apparaat is destijds in Mediemarkt Leeuwarden gekocht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Wat is er mis met opsturen naar Badhoevedorp? Als je hem drie dorpen verder kunt afgeven en je kunt hem pas 3 weken later weer halen, vertrouw je het wel? Nog nooit zo'n non-argument gehoord!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
j0hann3s
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2008 18:00

Bericht door j0hann3s »

Tja, ik ga liever persoonlijk naar iemand toe om het te laten reparenen, ben niet zo gewend om het met de post te doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rolf
Average Member
Average Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 22 jun 2007 23:37

Bericht door rolf »

Niks mis mee hoor als je hem opstuurt, gewoon een briefje erbij wat er aan mankeert goed verpakken en opsturen. Duurt korter dan dat je hem bij de mediamarkt brengt die sturen hem tenslotte ook op naar Badhoevendorp.
Bel anders ff 0900-INFOVDO (4636836) dan weet je het zeker en hoe je hem opstuurt (aangetekend of niet).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

Als je hem drie dorpen verder kunt afgeven en je kunt hem pas 3 weken later weer halen, vertrouw je het wel? Nog nooit zo'n non-argument gehoord!
Johann3S heeft geen enkel argument voor het liever niet opsturen genoemd. Flauw dan hem op deze wijze te betichten van het geven van een non-argument. De ondertoon is volgens mij ook duidelijk: 'ik zal jou, dorpeling, wel even laten weten dat je je geen zorgen hoeft te maken.'

Je kunt en mag best opzien tegen opsturen naar een onbekend adres. Er zijn veel bekende gevallen van het wel opsturen en dan nooit of pas na lange tijd het apparaat retour te krijgen (werkend of niet).

Waarom zo moeilijk en hooghartig doe, beste G?

Een aardige en constructieve opmerking zou zijn geweest:
Joh, VDO in Badhoevedorp staat bekend om zijn goede en snelle service. Van de mensen die een defect systeem hebben is volgens mij iedereen uitermate content met de service, het opsturen en retour krijgen van VDO Badhoevedorp.

Groet,
Gijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 210

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”