Kaart update?

Gebruikersavatar
James24
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2007 22:29

Kaart update?

Bericht door James24 »

Hallo,

Met veel vreugde kwam ik dit forum tegen toen ik aan het zoeken was naar informatie over mijn VDO Dayton MS2010.
Ik heb dit navigatiesysteem nu ongeveer een jaar en ben er wel tevreden over. Af en toe loopt hij vast maar aan/uit zetten lost dit probleem meestal wel op.

Ik stoor me momenteel alleen aan de kaart/map die erin zit, ik ben als servicemonteur elke dag zo'n 4 uur op de weg maar zie steeds meer wegen die niet meer kloppen.
Weet iemand of er voor mijn navigatiesysteem 2010 een update van de kaart/map beschikbaar is?

Even wat gegevens van mijn systeem:
Serie: MS2000
Platform: Windows CE 5.0
Systeem: 3.2
Datum: 2006/05/17
GUI: taz20060602dev08
NavSW: 3.87
Kaart: 111

Alvast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Die kaartupdate is er nog niet, hij wordt wel binnenkort verwacht.

Overigens heb je nog de eerste GUI in je systeem, we zijn inmiddels aan Update #3. Lees maar op het forum wat dat inhoudt. Inspelen dus, dat geeft heel wat verbeteringen :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
James24
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2007 22:29

Bericht door James24 »

Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik heb het even snel doorgelezen maar ik ben altijd bang voor updates, zeker aangezien er nog garantie op het apparaat zit. Ik ga morgen bij de Mediamarkt een sd kaartje kopen zodat ik niks aan het origineel kan verprutsen en zal meteen de update gaan proberen.