Mitac Mio 269+

kiefben
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2006 01:24

Mitac Mio 269+

Bericht door kiefben »

Hallo,

ik heb een paar dagen terug een Mitac Mio 269+ kado gekregen. Nu las ik, dat TMCmodules file-informatie geven.
Op de ebaysite zag ik dan een apparaatje met drie stekkers.
Hoe moet dat worden aangesloten?

Als de modules bv. in Duitsland of Belgie koop, werken ze hetzelfde als de in Nederland verkrijgbare modules?
Ik zag, dat ze in Nederland wat moeilijker verkrijgbaar zijn en veel duurder. Bv Duitsland euro 65,-- incl. verzending.
In Nederland kom je al gauw boven de euro 80,-- uit.

Ik ben wat ouder en niet computers opgegroeid, zodat mijn vragen voor velen van u "gesneden koek"zijn.

Graag ontvang ik zowel op mijn vraag over de plaatsing van de stekkers als ook op die over een buitenlandse aankoop op korte termijn een verduidelijkend antwoord.

Vr. dank bij voorbaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robje22
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2006 23:01

Aansluiting TMC

Bericht door Robje22 »

Als u de Mio eens bekijkt van alle kanten dan ziet u dat er geen ingang hetzelfde er uit ziet, ze zien er allemaal anders uit. Dus als u een TMC antenne koopt zal het stekkertje wel of niet passen.
Ik neem aan dat als u een TMC besteld dat er dan een beschrijving bijzit hoe die TMC aan te sluiten is.

Laat even weten of het gelukt is!

sukses

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigjay
ex-moderator
ex-moderator
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 nov 2005 10:33

Bericht door bigjay »

TMC modules zijn niet land gebonden. Hou er alleen rekening mee dat eventuele documentatie in het frans of duits is. Zal ook niet zo'n probleem zijn want het is een kwestie van aansluiten en gaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”