Mitac Mio 268+

Robje22
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2006 23:01

Mitac Mio 268+

Bericht door Robje22 »

Beste mede gebruikers van de Mio 268+
We weten allemaal dat de gebruiksaanwijzing, die er bijgelevert is, te wensen overlaat voor wat betreft de (voor)instellingen. Ook vindt ik het jammer dat er geen Nederlandstalige website is die ons verder kan helpen als de gebruikers van de Mio vragen heeft. Je kan alleen maar dat 0900 nummer bellen.

Daarom een oproep aan een ieder.

Geeft tips op dit forum, maakt niet uit wat voor tips.
Heb je een vraag, stel hem. Misschien dat iemand er een antwoord op heeft.
Je kan er ook een ander er een plezier mee doen!!


Zelf heb ik ook een paar vragen.

Hoe kan ik de 268+ updaten Benelux naar Europa? DVD met update heb ik hier. Welke SD kaart is daar het beste voor geschikt en waar kan ik die kopen?

Kan iemand mij uitleggen wat de aansluitingen zijn van de TMC antenne? En hoe bevestig ik deze? Is het een antenne die je op het dak moet plaatsen of een plakding aan de binnekant van je voorruit?

Kan je ergens in de Mio kijken hoeveel geheugen je nog over hebt i.v.m. mp3 erop te zetten?

Gr Rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
corne64
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:14

geheugenkaart 268

Bericht door corne64 »

hallo rob
even over die kaarten. volgens mij kan er een geheugenkaart van max 1gb in jouw 268.je kunt dus nooit heel europa op 1 kaart zetten omdat europa 1,6 gb gegevens zijn.dan over de tmc module dat is geen antenne dus die hoef je niet op je dak te zetten. dat ding vangt dat rds signaal toch wel op.op www.mio-tech.be kun je zien hoe zo,n ding eruit ziet en er staat ook bij faq een uitleg hoe je hem aan moet sluiten.maar is een eitje om dat te doen.dat aansluiten dus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
corne64
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:14

geheugenkaart 268+

Bericht door corne64 »

foutje mijnerzijds....
heb even gekeken op website van mio maar jouw 268+ kan dus in tegenstelling van de 268 wel een 2 gb geheugenkaart hebben..heb even de text gekopieerd die op de site stond. is wel engels maar dat zal gen probleem zijn denk ik.... Mio 268+: The Mio 268+ accepts 2 Gb SD-cards. However, due to manufacturing tolerance of the cards, some types of 2 Gb cards may not work with a Mio 268+. Please test it before you buy. Only the INTEGRAL 2 Gb HIGH SPEED Card has been succesfully tested at Mio Technologies Ltd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robje22
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2006 23:01

268+

Bericht door Robje22 »

Volgens ook een andere gebruiker van de Mio kan er ook een 2.0 gb Kinston standaard kaart in om er heel Europa op te zetten. zie link.
http://www.kieskeurig.nl/review/8704365 ... 2AAA9B.htm
De Mio wordt dan wel iets langzamer maar dat is logich.

Voor wat betreft de TMC antenne kan ik niet echt ontdekken wat voor bevesteging die heeft op de website van Mio.
De aansluiting is via de mini usb aan de onderkand van de Mio maar voor de rest is het mij een beetje onduidelijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”