mio c250 werk niet

papasalih
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:41

mio c250 werk niet

Bericht door papasalih »

ik wil de mio c250 unlocken.
als ik de sd- kaart invoer', dan verschijnt deze melding:
error #183
mkdir \my flash disk\script
daarnaast kan ik op dit moment de knop miomap op het touchscreen niet meer gebruiken; het werkt niet meer.
wie kan mij aub helpen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Da's echt te weinig info hoor. Waarom wil je dat ding unlocken? Als dat riekt naar iets illegaals ben je op deze site verkeerd.
En zit er geen originele cd/dvd bij zodat je de software opnieuw kunt installeren?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
papasalih
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:41

Bericht door papasalih »

Higgy schreef:Da's echt te weinig info hoor. Waarom wil je dat ding unlocken? Als dat riekt naar iets illegaals ben je op deze site verkeerd.
En zit er geen originele cd/dvd bij zodat je de software opnieuw kunt installeren?

ik heb een originele dvd, maar ik weet niet hoe ik de software moet terugplaatsen. ik heb de miomap op de sd/kaart gezet, maar dit helpt niet. ik moet iets in het systeem aanpassen, maar ik weet niet hoe. (overigens heb ik per abuis verwijderd.) op het touchscreen doet de miomap het niet meer. kun je me aangeven hoe ik de dvd moet installeren? alvast hartelijk dank.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
johnnybgoode
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 aug 2010 22:28

Mio Map toets werkt niet meer na een unlock

Bericht door johnnybgoode »

Heb juist hetzelfde probleem maar dan met een mio520t. Indien je ondertussen een oplossing hebt gevonden dan zou ik die ook graag willen kennen.De reden waarvoor ik de mio wou unlocken is dat ik er igo8 mee wou opzetten. Daar is trouwens niets illegaals aan. Op je pc zet je toch ook de programmas op die je wil!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zekers, er is niks illegaals aan het zetten van programma's op je PC. Zolang als je daar op legale wijze aangekomen bent.

Dat geldt ook voor iGO8, als je die legaal aanschaft is daar niks mis mee.
Ik veronderstel dat je dan ook van iGO de instructie krijgt hóe je dat moet doen, met de nodige ondersteuning....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
johnnybgoode
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 aug 2010 22:28

Bericht door johnnybgoode »

Ben er ondertussen uit. Heb een full reset van de mio gedaan door de mio aan te zetten en dan een tiental seconden de aan/uit tots ingedrukt te houden. Hij gaat dan terug naar zijn fabrieksinstellingen en de miomaps-toets werkt weer. Oef!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”