Siemens Carkit koppelen aan APS50

Alles met betrekking tot Mercedes navigatie
AndyC
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2005 17:00

Siemens Carkit koppelen aan APS50

Bericht door AndyC »

Hallo allemaal,

ik heb aan APS50 in mijn mercedes E (W211) bj.2003. Ik heb er vanuit de fabriek een vooruitrusting voor de GSM laten opzetten. Mijn Siemens Comfort Carkit voor de C35i werd er achteraf in de garage op aangesloten. Nu kan ik mijn GSM niet aansturen met de knopjes op het stuur en het geluid komt niet via de boxen van de auto maar via een luidsprekertje onderaan het dashboard. Ze hebben mij in de garage gezegd dat dit niet anders kan. Dat hij aangesloten is aan de APS50 is zeker want bij een oproep gaat die in mute. Kan mij iemand een tip geven om het geluid via de boxen van de auto te laten gaan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Denk niet dat dat kan! De APS 50 is namelijk een toestel wat volledig via CANBUS werkt ook de stuurbediening (voor telefoon) zal je niet werkend krijgen (of er moet een losse adapter bestaan). Enigste mogelijkheid (lees dure) is een originele mercedes carkit/telefoon eraan te koppelen.

De vooruitrusting GSM is alleen dat er een stroomkabel en een mutekabel aanwezig is voor een carkit. Bediening e.d. kan alleen met een compleet set van Mercedes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AndyC
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2005 17:00

Bericht door AndyC »

Is er een carkit te koop om aan de APS50 aan te sluiten, zodat het geluid uit de boxen van de auto komt en het volume kan geregeld worden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Zenec NC 37110 koppelen met Bluetooth zendertje
    door pehvanderwal » 13 apr 2020 11:10 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 0
    Weergaves: 268

Terug naar “Mercedes”