Magneti Marelli Routeplanner NAV100

jan61
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 aug 2004 14:36

Magneti Marelli Routeplanner NAV100

Bericht door jan61 »

wie weet waar ik terecht kan voor software update en service voor deze al wat oudere routeplanner?
MagMar (de Marelli vertegenwoordiging in NL) geeft geen support meer! :evil: :evil:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Martine
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2004 16:13

Bericht door Martine »

Ik zou geen cent uitgeven aan die rotzooi, wees wijs, koop een mooie Becker, ik heb er 5 jaar probleemloos mee door Europa gereden, heb nu een nieuwe Mag-Mar, huilen met de pet op!! :Wall: :Wall: :Wall: :Wall:
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jan61
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 aug 2004 14:36

Bericht door jan61 »

Martine schreef:Ik zou geen cent uitgeven aan die rotzooi, wees wijs, koop een mooie Becker, ik heb er 5 jaar probleemloos mee door Europa gereden, heb nu een nieuwe Mag-Mar, huilen met de pet op!! :Wall: :Wall: :Wall: :Wall:
Bedankt voor je reactie Martine. De Nav100 heeft probleemloos in de Peugeot 607 van mijn vriend gewerkt in de afgelopen 6 jaar en werkt nu probleemloos in mijn Ford Mondeo! Misschien een verschilletje met de RT3 uitvoering?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jbo
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 apr 2004 15:49

Bericht door jbo »

Martine schreef:Ik zou geen cent uitgeven aan die rotzooi, wees wijs, koop een mooie Becker, ik heb er 5 jaar probleemloos mee door Europa gereden, heb nu een nieuwe Mag-Mar, huilen met de pet op!! :Wall: :Wall: :Wall: :Wall:


Spijtig voor U Martine, doch ik deel hoegenaamd Uw mening niet. Ik ben in het bezit van een Mag-Mar RT3 met de
software 5.40B sinds 1 jaar, gebruik dat practisch dagelijks en heb nog geen enkel probleem ondervonden.
Het enige wat mij hinderde in den beginne was de taal. Nederlands met een frans aksent. Mijn GPS systeem is wel ingeplaatst door de fabrikant van mijn wagen Citroen C5. Er zal mischien wel aan elk systeem iets mankeren, dat is normaal bij de huidige technische evolutie, maar dat het rotzooi is, is toch wel iets teveel van het goede.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jotten
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2005 20:53

Ook interesse

Bericht door Jotten »

Mvg. Jack

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Magneti-Marrelli”