Arrgh! ik wordt gek van die software bugs!

D3NN1S
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008 13:41

Arrgh! ik wordt gek van die software bugs!

Bericht door D3NN1S »

Ik ben in bezit van een Fiat bravo (model 2007) met een Magneti Marelli Connect nav+ systeem.
Afbeelding

Ik wordt alleen gek van de kleine software foutjes die erin zitten! zo kan ik bijvoorbeeld bij een mp3 cd geen mappen selecteren en nummert ie alles van 1 t/m 190 ofzo. Ik kan niet spoelen door nummers alleen maar volgend->vorig nummer kiezen, er zitten 100 spelfouten in de interface (Navigatie bijv: Wilt u echt elimineren? Ja, Geen. ) Het systeem loopt soms spontaan vast en kan ik geen 1 knop meer gebruiken en het enige wat nog helpt is het contact uitzetten en weer aan. En zo nog meer dingetjes waar ik zo gauw niet op kom.

Zijn dit bekende problemen? en zo ja is hier wat aan te doen? (software update of iets dergelijks?)

Groet,
Dennis.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je bent één van de ongelukkige bezitters van een systeem dat feitelijk reeds bij de introductie rijp was voor de schroothoop. Daar word jij niet wijzer van maar zo liggen de zaken. Het is ook onbegrijpelijk dat er al die jaren helemaal niets aan de software is gedaan terwijl de tegenhanger de RT3/RD4 van PSA wel steeds is doorontwikkeld. Hoewel dit ook nog steeds een litanie aan klachten oplevert is daar dit soort klachten onbekend. Alleen al het feit dat je anno 2008 met meerdere CD's per land moet proberen te navigeren spreekt boekdelen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
D3NN1S
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008 13:41

Bericht door D3NN1S »

Gerritje schreef:Je bent één van de ongelukkige bezitters van een systeem dat feitelijk reeds bij de introductie rijp was voor de schroothoop. Daar word jij niet wijzer van maar zo liggen de zaken. Het is ook onbegrijpelijk dat er al die jaren helemaal niets aan de software is gedaan terwijl de tegenhanger de RT3/RD4 van PSA wel steeds is doorontwikkeld. Hoewel dit ook nog steeds een litanie aan klachten oplevert is daar dit soort klachten onbekend. Alleen al het feit dat je anno 2008 met meerdere CD's per land moet proberen te navigeren spreekt boekdelen.
Hmmpzz ik had eigenlijk op een ander antwoord gehoopt :cry: haha

Is er dan echt niets aan te doen? en waarom leveren ze uberhaupt dan nog dit rampen systeem vol fouten af? echt belachelijk. Ook bij de dealer zeggen ze deze systemen weinig te zien en weten ze nergens te melden of er software updates voor zijn.

Ik heb afgelopen november dus een gloednieuwe auto gekocht met een zwaar verouderd systeem als ik je goed begrijp? Ik had er al spijt van als haar op mn hoofd dat ik voor dit (eigenlijk veel te dure) systeem had gekozen, maar nu na alle software ellende en uitzichtloze toekomst helemaal!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Ik denk dat je met vragen over systeemupdates etc. meer kans maakt bij het Fiat Forum. Er zijn de nodige updates geweest, maar e.e.a. is natuurlijk afhankelijk van de software versie die je nu hebt....

click:Fiat connect

click:updates

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
umpie30
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2008 20:26

Bericht door umpie30 »

zit er geen garantie meer op de auto dan?

anders moet je naar de dealer even de software update laten doen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
    door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 524
  • Pioneer Software
    door robsel » 29 jan 2015 11:57 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1104
  • Software van PC5100
    door Moto » 04 nov 2014 22:51 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 463
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 206
  • RoadNavigator RN 300 andere software
    door Rob217 » 26 aug 2015 11:58 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1946
  • DNX7150DAB software update
    door peterp0st » 12 sep 2016 09:36 » in Kenwood
    Reacties: 3
    Weergaves: 982
  • Software uitlezen rittenlog
    door PHGERT » 12 mar 2018 13:40 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 457

Terug naar “Magneti-Marrelli”