Video of DVD via USB

fasteddy
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 apr 2008 13:02

Video of DVD via USB

Bericht door fasteddy »

Hallo,

Ik heb een draagbare HDD met een aantal DVD's daarop via de USB poort aangesloten op mijn DNX8220BT. Handiger dan met DVD's die alleen maar beschadigd kunnen raken in de auto. Helaas worden de DVD's niet herkend alleen muziek lijkt het wel.

Is het mogelijk om video, mogelijk in verschillende formaten, die op een USB HDD staat af te spelen?

Ben benieuwd.

groeten,

Edwin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mike4066
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 jul 2008 19:25

Re: Video of DVD via USB

Bericht door mike4066 »

fasteddy schreef:Is het mogelijk om video, mogelijk in verschillende formaten, die op een USB HDD staat af te spelen?
In de handleiding staat dat de ondersteeunde formaten MPEG1, MPEG2 en DivX zijn.
Zelf DivX weleens geprobeerd vanaf een USB hdd en dat werkt uitstekend.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Het KAN te maken hebben met de formattering van de portable HDD. Fat32 is het juiste format, gebruik je de NTFS formattering dan wordt vaak de dvd, of zelfs de hele drive niet (of niet goed) herkend.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De USB aansluiting kan dan misschien wel "constateren" hoe de aangeknoopte HDD is geformatteerd, maar als de beperking geldt voor FAT32 is daarmee ook een limiet gesteld aan de grootte van de HDD namelijk 32 Gb. En dat zal toch wel niet de bedoeling zijn
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”