Video interface voor een G520 / SVT-M700

MRPhone
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 sep 2006 10:47

Video interface voor een G520 / SVT-M700

Bericht door MRPhone »

Ik heb een Kenwood SVT-M700 in de auto zitten met een G520 navibox erachter (was oorspronkelijk een dv2200).

Nu zit er op deze noga wat uitgeklede versie van de KVT-M700 geen composite video ingang. Ik heb nog een 2e generatie Hirschmann car tv liggen uit mijn oude auto die ik graag terug wil zetten.

Ik weet dat er mensen zijn geweest die met een verloopunit een VDO navi computer op een kenwood scherm aansloten.

Nu zit ik met volgende hersenkronkel:

Er waren altijd via bv navco interface kastjes om een achteruitrij camera of video ingang te creeren. De video versie moest in het menu gewisseld worden, de achteruitrijversie had voldoende aan prik op de schakeldraad. Zou ik zo'n composite naar RGB converter hier bij tussen kunnen zetten zodat bij inschakelen hirschmann de interface triggert en zo het omzet? Ik weet namelijk niet of de verbinding voor de camera via een analoog lijntje bij VDO liep of dat het echt een converter is.

Mocht het zo zijn, heeft iemand nog zo'n achteruitrij interface (navco niet meer namelijk).?

Heeft iemand anders nog een oplossing? Heeft kenwood hier zelf ooit iets voor gehad?

Of als alternatief, werken de KOS-V500 of de V1000 ook op de oudere kenwood schermen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”