synchronisatie

Franskeman
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 13:58

synchronisatie

Bericht door Franskeman »

Hoi, ik heb een DNX5240BT die automatisch synchroniseert met mijn Nokia E90 op het moment dat ik instap.
Echter neemt hij de veranderingen die ik aanbreng op mijn telefoon niet over en voert en update uit maar zet simpel een tweede visitekaartje erbij.
Ik heb in de tijd nogal wat telefoonnummers moeten veranderen maar ik heb sommige contacten nu meerdere keren in mijn scherm staan met dus de verschillende nummers.
Weet iemand hoe ik dit telefoonboek kan updaten, wissen, of wat ever zodat ik een nieuwe schone synchronisatie kan doen.

Groeten

Frans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Bericht door Janloco »

@Frans

Ik ken jouw apparaat niet, maar is het niet mogelijk je telefoon gewoon te verwijderen uit je toestel en het dan opnieuw te laten zoeken. Volgens mij moet je dan toch een schone installatie krijgen.?? Het feit dat er dubbele nummers instaan is voor mij niet vreemd. Ik heb dat eerder gehad bij een Parrot systeem. Dat kwam doordat er in mijn telefoon nummers op de simkaart stonden en nummers in het telefoon geheugen. Toen ik één van de twee geleegd had, stond er nog maar 1 nummer in per persoon.

Misschien kun je hier wat mee??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Figaro75
Senior Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16

Bericht door Figaro75 »

Janloco schreef:Dat kwam doordat er in mijn telefoon nummers op de simkaart stonden en nummers in het telefoon geheugen. Toen ik één van de twee geleegd had, stond er nog maar 1 nummer in per persoon.
Zo is het bij mijn 8029 ook. Dus of je nummers op je toestel of op de simkaart.
En je toestel verwijderen helpt idd ook.
Controleer wel of hij echt weg is want ik moest wel 3 keer op verwijderen drukken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Franskeman
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 13:58

Bericht door Franskeman »

Janloco schreef:@Frans

Ik ken jouw apparaat niet, maar is het niet mogelijk je telefoon gewoon te verwijderen uit je toestel en het dan opnieuw te laten zoeken. Volgens mij moet je dan toch een schone installatie krijgen.?? Het feit dat er dubbele nummers instaan is voor mij niet vreemd. Ik heb dat eerder gehad bij een Parrot systeem. Dat kwam doordat er in mijn telefoon nummers op de simkaart stonden en nummers in het telefoon geheugen. Toen ik één van de twee geleegd had, stond er nog maar 1 nummer in per persoon.

Misschien kun je hier wat mee??
Dank u :-)
Ik ga ff proberen mijn toestel te verwijderen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Franskeman
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 13:58

Bericht door Franskeman »

Figaro75 schreef:
Janloco schreef:Dat kwam doordat er in mijn telefoon nummers op de simkaart stonden en nummers in het telefoon geheugen. Toen ik één van de twee geleegd had, stond er nog maar 1 nummer in per persoon.
Zo is het bij mijn 8029 ook. Dus of je nummers op je toestel of op de simkaart.
En je toestel verwijderen helpt idd ook.
Controleer wel of hij echt weg is want ik moest wel 3 keer op verwijderen drukken.
Bedankt voor de reactie
Heb de gebruk,ksaanwijzing reeds in de hand

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”