Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

xpatje
Average Member
Average Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 apr 2008 16:16

Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

Bericht door xpatje »

doeme,
vandag kenwood dnx 8200bt uit mijn chevrolet captiva gestolen.......aan de parking van het zilvermeer in mol(belgie).
Hoopelijk krijg ik toch wa geld terug van de verzekering dan kan ik een nieuwe kopen......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
acjansen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2010 22:46

Re: Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

Bericht door acjansen »

:cry:

ik hoop dat de verzekeraars bij jullie makkelijker zijn dan in NL...

succes ermee
______________________________
Honda civic elegance + dnx7260BT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xpatje
Average Member
Average Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 apr 2008 16:16

Re: Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

Bericht door xpatje »

omnium was juist afgelopen......dus niks terug gekregen.Da's pijnlijk...Hoe zit het dan bij jullie in nederland?verzekeren ze geen radio's of wa?
Ik heb vandag de dnx 9260bt besteld.Donderdag wordt hij ingebouwt.Ga mijn radio dees keer laten verzekeren,ma moet nog langs verzekeringskantoor,ben benieuwd wat ik ga moete betalen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

Bericht door Janloco »

@xpatje

Ik denk niet dat de verzekeringsmaatschappijen in nl anders zijn dan bij jullie. Er zijn hier al maatschappijen die geen navigatie meer verzekeren tenzij je het uit de auto kunt halen of het scherm kunt weghalen. Wordt er dan ingebroken in je auto en je navi gestolen, omdat je het bv in de dashboard kastje had liggen, dan krijg je nog niets betaald. Ik lees hier al steeds meer berichten dat ook de lease maatschappijen steeds moeilijker doen. Met de 9260 heb je denk ik een goed apparaat waar je het scherm af kunt halen. Dus makkelijker te verzekeren .

Laat je overigens niet verlijden om een 7260 te kopen. Die kent helaas veel te veel problemen.

Veel plezier met je nieuwe apparaat en ik hoop dat je daarvan veel langer mag genieten en dat het dieven gilde je auto voorbij gaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xpatje
Average Member
Average Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 apr 2008 16:16

Re: Sniffff Snifffffff dnx8220bt gestolen

Bericht door xpatje »

bedankt janloco.Ik heb inderdaad de 9260bt gekocht omdat ik het scherm kan afhalen en omdat ik toch hier en daar gelezen had dat de 7260 meer problemen kent....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”