Probleempjes/onervarenheid met DDX7029 en KNA-G520

dutchlincoln
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 mei 2008 20:55

Probleempjes/onervarenheid met DDX7029 en KNA-G520

Bericht door dutchlincoln »

Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje terug een complete navi set aangeschaft, onder andere de DDX7029 en de KNA-G520.
Volgens mij heb ik alles keurig aangesloten zoals het hoort, maar er zijn toch enkele onvolkomenheden in deze setup.
Wellicht wat beginnerspronblemen, want ik heb ook wat vragen. Ik doe het even uit het hoofd:

-Wanneer ik de navigatie heb gebruikt, en ik parkeer de auto, dan wil de DDX7029 bij de volgende opstart wel eens "bevriezen". het valt mij op dat dit eigenlijk altijd is wanneer ik de navitgatie heb gebruikt. ik moet dus de navi voor aankomst "wegselecteren" naar bijv. de radio, of cd ofzo, dan heb ik er geen last van. met vbevriezen bedoel ik dat de touchscreen totaal niet reageert. Ik heb het scherm al eens opnieuw geijkt, maar dat hielp niet. De knopjes op de unit doen het dan wel, maar voor/achteruit spoelen (waar je dus de touch voor nodig hebt) doen het dan niet...
Iemand een idee wat dat kan zijn?

-Ik kan vanuit het menu met beschikbare apparaten de navi niet kiezen. Dit moet ik doen door enkele malen op het knopje links (weet ff de naam niet uit het hoofd) en midden in te drukken, om op die manier navigatie te kiezen.
Alle andere apparaten kan ik via de touchscreen direct aanhkiezen, maar navi dus niet..
Iemand een idee wat dat kan zijn?

Verder zou ik graag willen weten hoe ik een kaart kan updaten, firmware updaten, hoe ik POI's en dergelijke kan toevoegen,en of er inmiddels vfirmware bekend is...
De FW van mijn 7029 is 1.0, en ik zou graag de touch-bug er uit hebben.... :?

Alvast dank!!

Ohja, PS-je.
In mijn vorige navigatiesysteem kon ik wat uitgebreidere routekeuze maken. Ik zou erg geinteresseerd zijn in een optie om juist geen snelwegen maar binnendoorwegen te kiezen. Welke functie is dat?
Ik kan alleen kiezen uit: Niet via de weg, Snelste tijd, Kortste route, maar het is mij niet duidelijk wat nu wat is, want snelweg is niet altijd kortste, noch het snelste. laatst koos ik snelste roude, maar dat sloeg echt nergens op, dat waren allerlei kronkelweggetjes in een dorp, tot en met een doodlopende straat aan toe! Ik zou graag secundair kunnen kiezen, lekker groen, zonder veel file's en binnendoor...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dutchlincoln
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 mei 2008 20:55

Bericht door dutchlincoln »

Oh ja, is het ook mogelijk om, wanneer de navigatiestem iets verteld, de muziek bijv. 20Db te dempen, in plaats van geheel uit te schakelen, om er vervolgens weer op volle sterkte in te knallen? :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”