kvt 627dvd + kna 421

9pm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13

kvt 627dvd + kna 421

Bericht door 9pm »

Vandaag is dan mijn inbraakschade hersteld en heb alles kunnen afmonteren.
Het enige dat nog niet ingebouwd was, was de headunit.

Het systeem bevalt me uitstekend.
Het is een ernstig mooi apparaat met een mooi scherm. Geluid is fenomenaal te noemen.
Super helder en loei hard geluid komt eruit. Echt een pracht apparaat gewoon.

Ik vraag me wel af waarom de spraaksturing van de navigatie alleen maar over de voorluidsprekers te horen zijn. En tevens vind ik het geluid ernstig zacht van de spraaksturing terwijl ik het volume op 100% heb gezet. De muziek wordt wel gedempt maar van de vrouwenstem is weinig te horen.
Wat doe ik hier verkeerd?
En waarom gaat de stemsturing weer aan als ik een nieuwe route plan. Terwijl ik deze ervoor uit heb geschakeld.
Dit is een instelling dat die eigenlijk toch zou moeten onthouden?

Voor de rest is het allemaal nog even uitzoeken hoe en wat. Maar ik ben nu al dik tevreden.
De navigatie is erg nauwkeurig en herberekend razendsnel wanneer ik van de route afwijk.
Geen 1 keer het vervelende advies gekregen om om te keren.

En wat betreft jullie theorie over de acc draad op de on stand aan te sluiten van de contactsleutel is bij dit systeem geheel overbodig. Oke de headunit gaat uit tijdens het starten. Maar de hideaway unit blijft zijn spanning behouden.
Kenwood zal hier zelf wel maatregelen voor getroffen hebben. Je merkt het ook bij het uitschakelen. De hideaway unit gaat dan niet direct uit en zal ong 8 seconden aanblijven om vervolgens ook uit te gaan.

Mvg Joost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
9pm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13

Bericht door 9pm »

Niemand die een beetje duidelijkheid kan scheppen over het volume van de spraaksturing?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”