KVT-627 of DDX-6029?

pgr
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:33

KVT-627 of DDX-6029?

Bericht door pgr »

Ik ga voor een Kenwood systeem met de nieuwe HD-navigatiecomputer (zie mijn andere vraag in dit zelfde topic).

Ik heb een Golf IV en een 2-DIN systeem (6029) zou dus passen. Maar ik twijfel nog een beetje om de volgende redenen:

Een 2-DIN systeem zit vrij laag in het dashboard van de Golf en ik ben vrij lang. (Of is het scherm te kantelen?)
Een 2-DIN systeem is moeilijker over te nemen in een nieuwe auto (best grote kans dat een nieuwe auto maar 1-DIN heeft)

Het 1-DIN systeem (627) kan ik in het bovenste DIN slot monteren waardoor het scherm wat hoger komt en voor mij wat beter te lezen is. Maar is het uitklapscherm niet erg fragiel? Of kan het uitklapmechanisme wel een paar jaar mee?

Ik ben benieuwd naar jullie adviezen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Het zijn allebei niet te versmaden toestellen, maar voorkeur is echter uitgegaan naar de DDX dubbeldin, vind het een mooi toestel en inderdaad geen bewegende delen. Je kunt inderdaad het scherm kantelen (onderkant komt naar voren). Qua functionaliteit ontlopen ze elkaar niet veel.
Er komen nieuwe toestellen aan, oa de 6029,
http://www.kenwood.nl/products/ListProd ... 57&pr=2275
heeft een groter scherm, erg fraai. Modelijk dat ik mijn DDX-7025 verkoop en die ga kopen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Maar hoe zit het bij Kenwood met de verkrijgbaarheid en de "versheid" van de kaartsoftware.
Dit punt heb ik in de besluitvorming nog niet voorbij zien komen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Over de verkrijgbaarheid van de updates heb ik nog geen oordeel, hoop vanavond meer te weten te komen op demo-avond van Kenwood. De verkrijgbaarheid en de prijs van de kaartsoftware waren voor mij de reden om de kenwood navigatietcomputer te verkopen en weer voor VDO te kiezen, wellicht wordt dit nu beter.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pgr
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:33

Bericht door pgr »

Ik ga waarschijnlijk voor de KNA-G520. Die heeft schijnbaar van Garmin overgenomen navigatiesoftware en werkt met de Navteq kaarten. Toestel is net nieuw, dus ik heb nog geen gebruikerservaringen op het net kunnen vinden...

Heeft iemand ervaring met een KVT-model met klapscherm? Is dat een beetje stevig?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

heb diverse KVT's ingebouwd, werken prima hoor, je duwt natuurlijk wel tegen het scherm als je hem touchscreen bediend, maar geen probleem.
Je moet alleen opletten als ie uit- en inklapt, dus dat je er niet tegenaan stoot ofzo.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”