Kenwood DNX-7200

SONATA.2
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2007 18:21

Kenwood DNX-7200

Bericht door SONATA.2 »

Hallo, wie weet waar ik een program kan downloaden die me de maximum snelheid die op de gerede weg permanent zichtbaar kan maken, "door bijvoorbeeld een verkeersbord met de Max snelheid herin". Qp veel kleine dragbare modellen zoals MIO staat het er standaard op, voor flitzpalen BENELUX heb ik al, maar is niet wat ik zoek
groetjes, Heike

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Jammer maar dat is er niet
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SONATA.2
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2007 18:21

Bericht door SONATA.2 »

Dank u voor de reactie, vind het dan wel triestig dat voor zoveel geld zoiets simpel er niet op kan

bestaan er mischien andere programs, niet betalend voor zo een toestel?? Waar ik ook maar naar toe surf is het altijd maar met betaling, bij kenwood zelf kunnen ze me ook al niet veel meer vertellen, van hen heb ik wel het program met flitz benelux, maar niet met zone 30 (scholen)
groetjes, heike

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

van hen heb ik wel het program met flitz benelux, maar niet met zone 30 (scholen)
Ik kan nog best begrip opbrengen voor de wens gewaarschuwd te worden voor snelheidslimieten van 80 en 100.
Maar als we als automobilist nu al zo diep zijn gezonken dat je zelfs al moet worden gewaarschuwd in zones van 30 km omdat er scholen zijn etc en omdat je daar anders wellicht te hard rijdt, lijkt het me meer iets voor een goede bril. Bij dit soort zones behoren ook bepaalde markeringen en verkeersborden alsmede een aantal verkeersremmende maatregelen. Als je ondanks deze punten toch nog een elektronisch waarschuwingssysteem nodig hebt om je gedrag te beïnvloeden lijkt het me tijd worden voor andere hulp dan de flitsservice. Dan ben je ook echt toe aan een ander soort vervoermiddel. :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SONATA.2
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2007 18:21

Bericht door SONATA.2 »

Zonder boosheid, maar hier in Belgie hebben we scholen op nationale wegen waar tot 90km/uur mag gereden worden, er zijn inderdaad meestaal verkeersborden, maar ja niemand is perfect en snel kan het gebeuren dat men die overziet, zeker als men in een ombekende regio op zoek is, mijn topsnelheid op autobaan is max 120 dus een snelheids duivel ben ik niet, hoevaak is men onderweg en plot niet kan zeggen hoesnel men op de gerede weg mag rijden, zeker in Duitland waar ik ook vaak ben, dat zijn enkele rede warom ik op zoek ben naar een steun dank zij mijn GPS, waarom zouden die programs voor andere toestellen anders bestaan?
Groetjes, Heike

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb noch uit België noch uit Duitsland een overvloed aan berichten gezien die erop zouden duiden dat automobilisten zonder de door jou gewenste waarschuwingsmethode regelmatig kinderen zouden doodrijden.
Ik was me ook niet eerder bewust dat er systemen zijn die waarschuwen voor 30 km zones!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SONATA.2
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2007 18:21

Bericht door SONATA.2 »

Soit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • DNX 7200
    door Velgenman » 25 jan 2015 19:51 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 476
  • Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
    door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 742
  • update voor een DNX-7200
    door veensco » 10 aug 2017 20:47 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 855
  • Kenwood dnx7230dab mem gir low
    door Mnrtjemichael » 12 mei 2017 22:54 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 747
  • Kenwood DDX 6027
    door selfishdome » 25 okt 2014 18:53 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 636
  • Kenwood 7260BT
    door jensV » 09 jul 2014 11:06 » in Kenwood
    Reacties: 2
    Weergaves: 949
  • Kenwood DNX5160BTS
    door Priyesh » 26 aug 2017 09:41 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 479

Terug naar “Kenwood”