Installatie DDX7025 > Sorento

Spiron
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2005 23:48

Installatie DDX7025 > Sorento

Bericht door Spiron »

Hallo!

Ik heb me zo'n geweldige ddx7025 aangeschaft, omdat kenwood met nogal veel zwier aankondigde dat dit ding in mijn Sorento ging zonder problemen. Dus ik met de doos naar huis, half mijn dashboard eraf getrokken zonder brokken te maken, nu blijkt dat dit niet zo simpel te installeren valt. Het gat waar die metalen slede in moet is iets breder, en iets minder hoog op sommige plaatseb. Het is niet echt duidelijk tot waar ze moet zitten en je kan ze niet met de gewone 'plooiplugjes' vast zetten. De twee zwarte randjes passen ook niet als de radio min of meer op z'n plaats zit (nog altijd los natuurlijk, slede zit niet vast momenteel) omdat er een stuk plastic bovenaan in de weg zit...

Heeft er iemand ervaring met deze installatie of staat er ergens een handleiding online? Ik heb het net al afgeschuimd en vind alleen deze pic van een mooi geïnstalleerd exemplaar:

http://www.carsoundcenter.nl/kk_300001.html

Voor ik begin te zagen aan mijn dash had ik graag wat input van de experts terzake, jullie dus. :wink:

Bedankt,
Johan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiron
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2005 23:48

Bericht door Spiron »

Ondertussen zelf gedaan. Een beetje zaag en boorwerk (effe zweten: splinternieuwe wagen) maar hij zit er in.
En wat ze ook zeggen: een sorento heeft gewoon een groot gat klaar, GEEN Double DIN. De radio past erin (is zelfs iets te klein langs de kanten) maar dat is het ook. Er zullen waarschijnlijk framepjes zijn om het gat mooi op te vullen, maar had geen zin om nog een 14 dagen te wachten op een stukje plastiek. Ben zelf creatief bezgi geweest en het resultaat mag er zijn.

:wink: J.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Johan,

Da's dan best vervelend, om het zachtjes uit te drukken, dat het in werkelijkheid anders zat dan gesuggereerd werd. En dat je dus in een splinternieuwe auto moest gaan boren en zo :oops:

Zou je hier een foto kunnen plaatsen om te laten zien hoe het geworden is? En wellicht nog een foto van het probleemgebied?
Daarmee zouden anderen ook weer geholpen zijn, en daar is dit forum tenslotte voor opgezet :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiron
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2005 23:48

Bericht door Spiron »

Hier wat foto's... Je kan zien dat ik bovenaan gezaagd heb, en aan het zwarte 'overzet' stuk dat eigenlijk uw dashboard is het ik ook wat hoekjes moeten verwijderen....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiron
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2005 23:48

Bericht door Spiron »

Als je goed kijkt zie je direct een probleempje op m'n display > region code error... maar daarvoor heb ik een ander post gemaakt. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Kenwood DDX7025 en KNA-DV3200 2012 kaart van Denso
    door Rexto » 15 sep 2014 12:39 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 799
  • Probleem na installatie
    door Thoe » 07 jul 2014 10:06 » in Volvo
    Reacties: 2
    Weergaves: 854

Terug naar “Kenwood”