DNX7200 en ipod

RikN
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2008 15:10

DNX7200 en ipod

Bericht door RikN »

Ik heb sinds vorig jaar een DNX7200 + ipod classic in mijn wagen geïnstalleerd. Tot dusver probleemloos, echter sinds gisteren heb ik het volgende probleem:
- bij afspelen van video's op de ipod heb ik geen geluid,beeld is normaal
- indien ik muziek afspeel van de ipod dan is er wel geluid.

Aangezien er verder niks aan de instellingen is gewijzigd , vermoed ik dat er iets mis is met de aansluitkabel van de ipod (nochtans een originele Kenwood KCA-iP300V). Van zodra ik de ipod (in het handschoenkastje) iets beweeg krijg ik de boodschap disconnected. Voordien was het geheel veel stabieler. Echter tot dusver was er nog steeds geluid als ik als terug aankoppelde.

Komen deze problemen iemand vertrouwd voor en heeft iemand een oplossing?

(Ik heb ondertussen reeds een nieuwe kabel besteld in de hoop dat daarmee het probleem is opgelost, maar indien dit niet het geval is moet er verder gezocht worden)

RikN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De connectors en de pinnetjes zijn buitengewoon gevoelig voor vervuiling
Goed reinigen met een glasvezel borsteltje of eerst met alcohol wil wel eens helpen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RikN
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2008 15:10

Bericht door RikN »

Gerrit,

Bedankt voor de tip, alles werkt weer als voorheen en hopelijk voor enige tijd. Onvoorstelbaar dat die connectoren vuil worden (ipod wordt slechts 2 keer per jaar ontkoppeld voor upload).
Rik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”