CAW-1000RV

soet
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:59

CAW-1000RV

Bericht door soet »

Is het nodig om deze kabel te gebruiken voor het aansluiten van een PC5400 op een DDX-7025?
En zo ja, waar kan ik deze kabel bestellen en hoeveel kost dat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

heb je absoluut nodig, Navco levert een vergelijkbare maar wel goedkopere oplossing, tel 0299 46 54 24 en www.navco.nl
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soet
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:59

CAW-1000RV

Bericht door soet »

Dat is snel. Bedankt ik ga gelijk even bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soet
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:59

Kabel

Bericht door soet »

Deze pc5400 komt uit een Nissan Primera met z'n scherm erin. Ik heb die complete set eruit mogen halen (auto van mijn ouwe) en tevens heb ik ook die speciale nissan kabel eruit gehaald. Of moet ik dan alsnog een speciale kabel ertussen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soet
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:59

Kabel

Bericht door soet »

Hij komt trouwens nu in een Nissan X-Trail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
muntman
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2005 20:41

Navigatie Nissan

Bericht door muntman »

Welk systeem bedoel je met PC5400. Is dat VDO Dayton. Dan is dat zeker niet het DVD navigatiesysteem. Ik heb nu ook een primera en heb een X-trail gekocht. Ik zoek daarvoor nog een navigatiesysteem. Ik ben wat bang voor de diefstalgevoeligheid van de ddx 7025 en zou daarom liever het originele birdview systeem inbouwen of in ieder geval het originele scherm gebruiken. Iemand daar ervaring mee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Inderdaad, de PC 5400 is de CD versie van de PC 5500 die op DVD's draait. Díe computers zijn met een specifiek interface te koppelen aan de DDX 7025, en met een ander interface aan sommige Clarion Headunits.

In het algemeen kun je niet zomaar een computer van fabrikaat X koppelen aan een scherm van fabrikaat Y.
En ik verwacht dus ook niet dat er een interface is om een Xanavi Birdview scherm te koppelen aan een andere computer. Je zult dus of een compleet Birdview systeem moeten bestellen en inbouwen, als dat achteraf al mogelijk is (?), dan wel toch naar een aftermarket systeem moeten uitkijken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soet
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:59

ddx-7025

Bericht door soet »

Waarom zou je niet een Kenwood DDX-7025 in je X-Trail willen? Diefstal valt wel mee hoor, gewoon meeverzekeren. En die birdview systemen is echt niet goed hoor. Mijn broer werkt bij de Nissan en daar hoor ik van dat er veel problemen mee zijn. Als je een nieuwe X-Trail hebt dan heb ik misschien wel een kabel voor je die rechtstreeks kan aansluiten op dat beeldscherm. Dan kan je namelijk vdo-dayton computer gebruiken. Ik weet namelijk nog niet of ik die nodig hebt op mijn DDX.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Wil je het mooiste wat er op dit moment is dan moet je de DDX-7025 nemen icm een VDO PC5500 of PC5700, dan heb je het beste van 2 werelden.......

Ik heb hem nu ruim een jaar en ik zou niet anders willen meer, qua headunit dan.
Ik heb hem overal al geparkeerd ook in Amsterdam en Rotterdam en hij zit er nog steeds in. Hij is ook beveiligd mbt een Code
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
    door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 738

Terug naar “Kenwood”