Originele Santafe radionavigatie

Alles met betrekking tot Hyundai navigatie
Leander
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2008 12:47

Originele Santafe radionavigatie

Bericht door Leander »

Hoi,
Ik heb een originele radionavigatie voor de santefe gekocht (zal er nog een afbeelding van bij doen).
Nu had ik al een dubbeldin front gekocht voor de inbouw,maar ben er nu achter dat hier geen normaal dubbeldin front voor te gebruiken is.
Omdat er links en rechts naast het dubbeldin front nog een stukje zilvergrijs doorloopt, en de originele navigatie die ik heb loopt ook volgens de afbeelding van vent. rooster tot vent. rooster.
Heb de dealer hierover benaded,maar die kan er niet achter komen wat voor front deze moet bestellen.
Kan iemand me hiermee verder op weg helpen?

lcornelissen@hotmail.com
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Deze zin:
Omdat er links en rechts naast het dubbeldin front nog een stukje zilvergrijs doorloopt, en de originele navigatie die ik heb loopt ook volgens de afbeelding van vent. rooster tot vent. rooster.
begrijp ik niet.
Zoals ik hem nu lees, heb je geen probleem. Dat heb je echter wel, dus je zin loopt niet lekker.

Per saldo heb je ruimte over tussen je navi en het inbouwvak in je dashboard?
Hoe kan dat dan als je een originele navi hebt?
Dan mis je blijkbaar het 'masker'. Dat moet een partnr. hebben bij de dealer hoor. Even de chef-magazijn aardig aankijken en in zijn bestelsysteem met afbeeldingen kijken? Als dat bij die Koreanen tenminste net zo goed is geregeld als bij de meeste Europese merken...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Leander
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2008 12:47

Bericht door Leander »

Klopt!
Ik bedoel ook het masker.
Ik heb nu een dubbeldinmasker,wat links en rechts van de dubbeldin opening dus nog zilvergrijs heeft.
Ik moet dus idd. en masker hebben waar de originele navigatie in past, maar bij het informeren van 2 dealers zeggen ze dat deze navigatie niet in nederland te verkrijgen is en dat ze dus niet weten welk part.nr. (masker) ze hierbij moeten bestellen.
De opening in het dubbeldin masker wat ik nu heb is dus net iets smaller dan het benodigde.
Ik vind het geheel een vreemd verhaal, omdat ik op hyundai.nl ook deze afbeelding zie. Maar dan welliswaar met een radio/cd kombinatie erin.
Ik hoop dus dat iemand me verder kan helpen met welk (masker) ik dus wel moet hebben!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik denk dat er in de onschuld vergeten is te vertellen dat de foto helemaal niet van hem of zijn auto is, maar uit een boekje of een folder komt :oops:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Leander
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2008 12:47

Bericht door Leander »

De afbeelding die ik erbij heb geplaatst is idd. niet van mijn auto.
Maar ik heb zon zelfde radionavigatie als hierop afgebeeld is, en die past dus niet met het gekochte dubbeldin front wat er voor de santafe te koop is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jonaswalvis
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2008 15:02

Bericht door jonaswalvis »

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. er zijn inderdaad 2 versies van radio paneel in de santa Fe. Diegene die nodig is voor deze DVD/gps is 1,5cm breder, ik heb ook nog geen oplossing gevonden. In figuur 1 zie je diegene die wij hebben, in figuur 2 diegene die nodig is voor de DVD/GPS - nl. zonder de grijze rand links en rechts van radio. Heb jij al een oplossing?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Hyundai”