CONNECT NAV+

Alles met betrekking tot Fiat navigatie
eelco
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2005 15:22

CONNECT NAV+

Bericht door eelco »

Hallo allemaal,

Op het bedrijf waar ik werk, hebben wij een fiat doblo cargo met het connect nav+ navigatie systeem.
Weet iemand welke software daarin zit, en dus of we er zelf updates in kunnen plaatsen , of dat we van de dealer afhankelijk zijn?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Hoi Eelco,

Mijn vrouw heeft een Fiat Stilo met Connect Nav+, ik neem aan dat het hetzelfde systeem is wat in de Fiat Doblo Cargo zit. Momenteel rijdt zij met de Benelux versie 2004/2005 welke keurig up to date is, maar wanneer de nieuwe versie uitkomt (ik denk dit voorjaar) is deze 'oude' in de aanbieding.

Verder zit er ook een Set up CD bij. Versie nummer is 9.8 (wanneer je je nav aanzet zie je rechtsonder het versie nummer). Pas op met zomaar de laatste versie erop te zetten, want dan heb je kans dat opeens de bpm van het toestel verdwenen is en je alleen bij totale stilstand een nieuw adres kunt invoeren.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Volgens mij is het volledig legaal om de nieuwste software erop te zetten, dus als je deze cd wil lenen dan moet je het me even laten weten.

P.S. Moderator: mocht dit niet het geval zijn haal deze laatste zin er dan maar uit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eelco
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2005 15:22

Bericht door eelco »

hoi Arjeh

Waarschijnlijk zal het hetzelfde zijn, dank je voor je reactie
Ik zal er ff over denken

groetjes eelco

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eelco
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2005 15:22

Bericht door eelco »

Ik ben er vandaag achter gekomen dat de navigatie-informatie op een navtech dvd staat.

En wat betreft de versie, bij het aanzetten van de navigatie zie ik geen versie nummer. Mischien dat het er mee te maken heeft dat de autotelefoon en radio op hetzelfde display weergegeven wordt? Ik heb ook in de menu's gekeken, en kan daar ook geen versie vinden, en de originele dvd is uit de auto gestolen, dus daar kan ik ook niet naar kijken. Misschien iemand een idee hoe ik aan de versie info kan komen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Je kunt ook op de site van Navteq klikken op "Order your map update today". Je kunt dan, als je daarna eerst op "Order map updates" klikt (je vindt dit links bovenin) je systeem kiezen. Daar staan de meest actuele versies en die kan je ook meteen bestellen. Handiger kan bijna niet :).

Ik kan je niet helpen met de vraag over waar je nog meer de versie info kan vinden, maar wellicht dat iemand anders je kan helpen. Kun je ook niets zien als je DVD in je computer stopt (niet de navigatiecomputer, maar de computer waar je nu achter zit)? Misschien staat daar wat informatie op qua versie ofzo?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Hoi Eelco,

Een dvd? Kan het me bijna niet voorstellen hoor, zeker niet als ze het ook Connect Nav+ noemen. Maar als het een dvd is dan zal er meer op moeten staan dan alleen de benelux. Net even gekekeken bij Navteq http://www.navteq.com/ProductFinder?act ... &Year=2004

Staan dus alleen cd's bij. Probeer inderdaad de tip van Toho; even in de pc en je ziet het zo.

We horen het wel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eelco
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2005 15:22

Bericht door eelco »

ik zal dat idd proberen, om die dvd in me pc te stoppen.
Hij heeft volgens mij alleen benelux, en van andere landen alleen de snelwegen en grote steden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
    door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 14001

Terug naar “Fiat”