Clarion VRX918R Hoofdunit andere Navi PC?

alfabert
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2005 20:25

Clarion VRX918R Hoofdunit andere Navi PC?

Bericht door alfabert »

Ik ben in het bezit van een clarion VRX918R met een NAX9500E, het geheel bevalt op zicht goed, alleen is er geen update voor de benelux beschikbaar laaste versie is 2.5

Nou is mijn vraag of ik op de VRX918 een ander navi pc kan aansluiten, bijvoorbeeld een VDO, waar wel de kaarten verkrijgbaar voor zijn.

Een nieuwe navi computer van clarion vindt ik te duur ik heb deze set nu twee en half jaar, en om nu dus al wwer een grote uit gave te doen zie ik niet zitten.
In de tijd dat ik dit systeem kocht is mijn vertelt dat er gewoon update's te verkrijgen waren, meneer dit is geen probleem clarion geeft elk jaar een nieuwe software update uit.
Daar van uitgaande heb ik dit systeem gekocht, en als ik nu dus om de software update bij de winkelier komt krijg ik te horen, daar kunnen wij ook niets aan doen dat clarion geen update's meer voor deze pc op de markt brengt.

Ik ben dus eigelijk op zoek naar een navi pc ( evt gebruikt ) waar ik gewoon software update's voor kan krijgen.

Gaarne uw reactie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Da's inderdaad knap balen, koop je in goed vertrouwen een duur systeem en vervolgens kun je er toch geen updates voor krijgen. Op dit forum zijn je al vele voorgegaan met het uitdragen van hun frustraties, en sommigen hebben dezelfde weg bewandeld die jij nu ook in gedachten hebt.

Van de Clarion VRX 613/633 is bekend dat je er de VDO PC 5X00 aan kunt koppelen, via de MA 2600 adapter. Die maakt van de uit de PC komende RGB signalen een voor de Clarion geschikte input.

Ik heb nog geen gebruikers gezien die dit zelfde met de VRX918 gedaan hebben, maar gezien het feit dat de aansluitingen geheel het zelfde zijn, en er ook verder dezelfde apparaten op aangesloten kunnen worden ben ik er eigenlijk zeker van dat ook in dit geval de combinatie goed zal werken. Kijk maar eens naar de aansluitingen van beide systemen, als je die niet hebt kun je ze van de Clarion site downloaden, zie http://www.clarion-eu.com/nl/gebruikers ... 895.0.html

Succes, ik ben benieuwd naar je besluit.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Andere navigatie sofware op Clarion nx302e
    door Arjan93 » 30 apr 2016 11:49 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1263
  • RoadNavigator RN 300 andere software
    door Rob217 » 26 aug 2015 11:58 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1946
  • Rijden via andere plaats
    door Frans59 » 21 okt 2015 09:31 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 498
  • Andere software navigatie Volkswagen 7 ??
    door marcelhansen » 13 sep 2014 01:11 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1057
  • Andere kaarten mogelijk? AVIC-F320 BT
    door biggest » 12 sep 2014 14:50 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 4654
  • Clarion nx502e
    door Patrick golf » 22 mei 2016 20:38 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1004
  • SD card clarion nx302e
    door valen001 » 23 mei 2022 19:34 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 369

Terug naar “Clarion”