Clarion VRX 6570rz geheugen problemen

dvl
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2006 14:25

Clarion VRX 6570rz geheugen problemen

Bericht door dvl »

Ik ben al enige jaren in het bezit van een VRX 6570rz. Altijd heeft mijn staion perfect gefunctioneerd tot ongeveer 1 jaar geleden. Ik stapte van een Golf over naar een opel astra en toen begonnen de problemen. Het probleem is dat als ik 1 dag mijn auto niet gebruik, ik alle instellingen kwijt ben. (check system….system ok)
Nu heb ik inmiddels zins enige maanden een nieuwe safira, en ook hier heb ik het zelfde probleem mee.
Mijn toestel is vorrig jaar opgestuurd naar een reparatie centrum van Clarion en deze hebben de voeding gestabiliseerd??? Vorig jaar kreeg ik van clarion te horen dat opel de spanning na enige uren afgeschakeld waardoor dit probleem zou optreden.
Opel heeft dit bekeken en dit was niet het geval.
Nu heb ik afgelopen vrijdag tot zaterdag ochtend een power analysator (fluke 45B) er aan gekoppeld.
Dit gelogd op zowel de accu als de aansluitspanning permanent bij de vrx6570rz.
Tot mijn verbazing bleef de spanning op 12,3V staan bij een permanente stroom afname van 0,6 Ampère. Dit verschilde totaal niet bij de accu tov de aansluiting van mijn scherm.
Aangezien ik voor het stabiliseren van de voeding al € 80,- ex btw heb moeten betalen. Wat niets heeft uitgehaald hoop ik dat iemand de oplossing heeft.
Belangrijk om te weten is dat mijn navigatie computer geen enkel probleem heeft.
alle bekabeling is correct aangesloten. dit is door de dealer gecheckt. tevens heeft het ook niets uitgehaald door de spanning rechtstreeks van de accu te halen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zo uit je verhaal te lezen is dat het bij het aansluiten van de computer fout is gegaan. Alles wijst m.i. op het verwisselen van de geschakelde en de permanente 12 volt.
Probeer dat eerst maar eens recht te zetten (als het zo blijkt te zijn) alvorens je nog verder in kostbare spannings-stabiliserende avonturen te storten.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • geheugen niet vasthouden avic d3
    door krupelhintsje » 03 okt 2016 20:05 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 411
  • geheugen werk niet rns510
    door laurenszegers » 21 aug 2016 21:31 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 674
  • Discover media 2021 reisdoelen geheugen wissen
    door bhp2603 » 27 jan 2021 21:06 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 4161
  • Clarion nx502e
    door Patrick golf » 22 mei 2016 20:38 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1004
  • wil een clarion vma 8582 aanschaffen
    door sofiajoe » 28 okt 2014 08:39 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 550
  • SD card clarion nx302e
    door valen001 » 23 mei 2022 19:34 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 369
  • Graag hulp, Clarion vrx6570rz
    door Jtmeent » 10 feb 2019 22:45 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “Clarion”