Verzending update

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

Verzending update

Bericht door trennen »

Hallo forum bezoekers,

Ik wil beginnen met te zeggen dat ik het C-IQ systeem van VDO een zeer goed systeem vind :!:

Maar wat ik nou niet snap is waarom ze het blijkbaar niet voor elkaar kunnen krijgen om iedereen automatisch van nieuwe update's te voorzien. Evenals de 2004/01 update, die me uiteindelijk na mijn verzoek toegestuurd is, kwam nu ook de 2004/02 update niet automatisch. De uitlevering zou voor eind augustus plaatsvinden. In een mail half augustus verzekerde een medewerker mij nog dat ik deze keer wel automatisch een update zou krijgen. Maar helaas, gisteren was er nog niets. Gisteravond maar weer een mail gestuurd naar C-IQ. Vanochtend (wel zeer snel :D ) kwam de reactie dat ze vandaag een set naar mij toe zouden sturen.

Ik wacht weer af. Toch vind ik het jammer dat ze blijkbaar dit wezelijke onderdeel van het C-IQ gebeuren niet waterdicht voor elkaar hebben.

Groeten Toine

MS3200 - Navteq 2004/01

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Toine,

Recentelijk hoorde ik dat C-IQ in juli en augustus meer dan 100.000 pakketten heeft verstuurd. Als daar bij één promille iets mee mis gaat zijn er 100 zendingen zoek. En één promille is een heel erg laag percentage.
Voorts zijn er een aantal waarbij een abonnement omgezet is, van unlimited naar limited, of van een landencontent naar een Europacontent. En ook daardoor zijn wat problemen ontstaan

Ik praat het feit dat jij helaas moest reclameren niet goed, maar dat er wel eens wat mis kan gaan bij die enorme aantallen verbaast me niet echt. Hopelijk gaat het straks nog beter.
Overigens, ook bij mij ging het niet vanzelf goed, ik heb ook gereclameerd. Maar kreeg toen inderdaad binnen een paar dagen de set thuis :lol:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Je hoort inderdaad veel opmerkingen over te late verzending van de update's of zoekgeraakte pakketjes :cry:

maar bij mij ging het zéér snel, PC-5510 aangemeld ( op dinsdag) met 2004/01 en dezelfde dag een code én de bevestiging dat VDO mij de nieuwste versie ( 2004/02 én sw 9.5) zouden opsturen en ja hoor drie dagen later (vrijdag) kwam het pakketje binnen :Yes: .CI-Q gebeld voor een code en binnen 5 minuten werkte alles perfect. :lol:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

Bericht door trennen »

Hallo JW,

Dat er bij dit grote aantal verzendingen een aantal de mist in gaan is begrijpelijk. Ik denk echter dat het percentage wat jij noemt veel hoger licht. Bij jou ging het dus al mis en bij mij en ik zou het forum er even op na moeten lezen maar volgens mij waren er meer waar het mis ging. En dan hebben we het nog niet eens over al die gebruikers die een C-IQ systeem aangeschaft hebben, dit gebruiken, maar zich niet door bijvoorbeeld deze site laten informeren dat er nieuwe update's zijn.

Ik heb een limitet europa vrijschakeling en daar is sinds de aankoop in november 2003 nooit iets aan gewijzigd, mijn adres gegevens staan ook al vanaf het begin goed in mijn account. Waarom het dan nu al 2 keer mis ging bij mij snap ik niet. (Of zou mijn postbode intresse hebben in de CD-tjes :wink: ) Als je bij C-IQ vraagt waar de CD's blijven zeggen ze niet wanneer jou CD's verstuurt zouden moeten zijn of worden. Hoe ze die verzending regelen weet ik dus ook niet. Misschien dat de C-IQ medewerker die laatst op het forum reageerde hier iets over kan vertellen?

Groeten Toine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SLK

Bericht door SLK »

Ik heb meerdere navigatie systemen type MS5500 in gebruik, en ook ik kreeg te horen dat het pakket bij de post verdwenen was.
Nadat ik melde dat ik het over meerdere systemen had en ook mijn bedenkingen bij het kwijtraken van meerdere zendingen kreeg ik alleen als antwoord "inderdaad erg vreemd maar we sturen vandaag gelijk de nieuwe toe"
Na 2 weken maar weer eens gaan bellen om te horen dat ze weer bij de post verdwenen zijn. :evil:

En als ik her en der de problemen zo hoor over de verzending dan ga ik eerder aan 10 % denken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zo te lezen is er inderdaad meer loos dat een paar promille. Hopelijk komt de C-IQ medewerker nog eens langs en horen we van hem wat er aan de hand is.

Overigens SLK, heb je de pakketten nu wel binnen? En allemaal?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SLK

Bericht door SLK »

Alles is wel gekomen zowaar op 1 dag alles binnen. :!:

En van alle andere zendingen geen spoor. :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1995
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429
  • Update Avic X1R
    door erwin69 » 30 sep 2014 16:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 758
  • garmin update
    door klinker » 26 mei 2014 20:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1436
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 759
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 4662
  • Update F900BT
    door Olaf79 » 02 sep 2015 21:25 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1293

Terug naar “C-IQ zaken”