Vernieuwde C-IQ site

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Vernieuwde C-IQ site

Bericht door WS »

Beste Leden,

De C-IQ site is totaal vernieuwd met tal van nieuwe pakketten zoals bv Flitspaal info e.d
ook is er straks de mogelijkheid van C-IQ Prepaid.

Dit en meer te vinden op

https://www.c-iq.nl/consumer/initShowro ... vel=travel

met vriendelijke groeten,
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

De site ziet er zeer goed uit! Blij te zien dat er nieuwe ontwikkelingen zijn op het gebied van C-IQ :).

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Bericht door WS »

Zeker weten,

Vooral C-IQ prepaid zal voor velen welke de navi alleen voor vakantie in het buitenland nodig hebben aanspreken.
C-IQ Prepaid is het praktische concept voor maximale flexibiliteit en optimale kostencontrole. Met C-IQ Prepaid koopt u wegenkaarten of reisgidsen tegen een aantrekkelijke prijs, bijvoorbeeld de C-IQ winkelgids of de wegenkaart voor een ééndaagse stedentrip. U ontvangt een toegangscode, die u éénmalig in uw navigatiesysteem invoert. Het reisproduct van uw keuze kunt u dan per dag, direct in het navigatiesysteem activeren. Dat biedt u comfort, flexibiliteit en met name een goed inzicht in uw kosten. U kunt C-IQ Prepaid aanschaffen voor 5 of voor 20 dagen.
Met vriendelijke groet,
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Vernieuwde C-IQ site

Bericht door Fantom »

WS schreef:Beste Leden,

De C-IQ site is totaal vernieuwd met tal van nieuwe pakketten zoals bv Flitspaal info e.d
met vriendelijke groeten,
Willem
Waar kom jij dan de flitspaal info tegen.
Misschien kijk ik er overheen maar ik zie het dus niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Klik eens links op "Speciale producten". Daar staat ie bij :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Speciale producten - België / Nederland / Luxemburg

U vindt in de onderstaande lijst alle beschikbare C-IQ services met prijsvoorbeelden. Vanzelfsprekend kunnen de activeringsperiodes ook individueel worden bepaald. Daarnaast zijn de te boeken C-IQ Prepaid-periodes aangegeven.



C-IQ Flits Info Benelux :arrow: 1 dag/ € 25.00 1 maand/ € 115.00 1 jaar/ € 155.00

het voordeligste is 1 jaar, maar of je daar € 155 voor over hebt :?: :?:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Oki ik had er dus overheen gekeken. Ik zat naar Europa te kijken. Stom. Moet natuurlijk naar BeNeLux kijken.
Maar goed ik heb er in ieder geval geen 155 euro voor over. Dan maar goed kijken :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

topsport schreef:Speciale producten - België / Nederland / Luxemburg



C-IQ Flits Info Benelux :arrow: 1 dag/ € 25.00 1 maand/ € 115.00 1 jaar/ € 155.00

het voordeligste is 1 jaar, maar of je daar € 155 voor over hebt :?: :?:

Topsport

Kloppen de prijzen wel, want op de site staat:

Prijzen in CHF (SFR), incl. 16%. Alleen voor klanten uit EU-landen
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Volgens mij kloppen de prijzen niet hoor. Kijk maar eens bij Duitsland. Daar zijn ze veel goedkoper!

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Toho_NL schreef:Volgens mij kloppen de prijzen niet hoor. Kijk maar eens bij Duitsland. Daar zijn ze veel goedkoper!

Groetjes,

Toho_NL.
Inderdaad, er zitten op z'n minst een paar ongerijmdheden in. Het CHF verhaal klopt natuurlijk niet, er zit ergens een maandtarief bij dat vermenigvuldigd met 12 tot een lager dan aangegeven jaartarief voert (Frankrijk D&B en Merian Premium), en bij prepaid is het soms ook lager dan in een normaal contract.

Ik denk dat we maar even moeten afwachten, tegen de tijd dat deze producten werkelijk op de markt komen weten we vast meer :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Tjonge tjonge wat een berg geld zeg voor flistpaal info!!! Dan kan je bij Becker toch goedkoper terecht..... € 30,-- voor de BeNeLux en € 40,-- voor Central Europa..... En die cd werkt ook nog na een jaar....

€ 155,-- voor een jaar daar kan je aardig wat bekeuringen van € 28,-- voor krijgen.... (5,5....)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Daar is het ook waarschijnlijk dat de bedragen niet kloppen... Laten we even kijken wat het gaat kosten als de producten daadwerkelijk op de markt zijn. Je hebt wel gelijk dat je zegt dat die van Becker stukken goedkoper zijn! Misschien een tip dan wel stimulans voor VDO Dayton ;)...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

JW schreef: Ik denk dat we maar even moeten afwachten, tegen de tijd dat deze producten werkelijk op de markt komen weten we vast meer :wink:
Groet,
JW
Ik denk, net zoals JW, dat we idd even moeten wachten met oordelen totdat de producten echt op de markt zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

beckeronline schreef:Tjonge tjonge wat een berg geld zeg voor flistpaal info!!! Dan kan je bij Becker toch goedkoper terecht..... € 30,-- voor de BeNeLux en € 40,-- voor Central Europa..... En die cd werkt ook nog na een jaar....

€ 155,-- voor een jaar daar kan je aardig wat bekeuringen van € 28,-- voor krijgen.... (5,5....)
Heb ik het goed begrepen dat bij gebruik van "speedtraps cd" de garantie bij becker vervallen is?
Hier is namelijk in duitsland een aardige discussie over.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Nee dat is niet zo! Word nl. niets aan toestel veranderd speedtraps staan op interne geheugen en zodra je de spanning eraf haalt is de data (van de speedtraps) ook weer verdwenen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

In de duitse discussie spreekt men dit anders wel tegen.
Als er toch sporen van speedtraps op zit dan blijft het dus onder de becker garantie vallen ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Ik heb vandaag gelijk maar eens Europa voor mijn vakantie besteld.
Ik blijft het een geweldige site vinden. Ik heb betaling op invoice staan dus ik dacht dat duurt wel een paar dagen voordat ik de codes binnen heb. Nee hoor kreeg gelijk de codes via mail en sms . Echt perfect. :Yes:
Nu nog wachten op de factuur. :wink:

Wat me trouwens opviel is dat je er vaak nog een aantal producten bij kan bestellen die gratis zijn. :idea: Zoals POI's etc. Nou weet ik niet of deze ook standaard al vrijgeschakeld worden maar ik kreeg toch twee verschillende codes terug voor drie producten te activeren. :roll:

Dus misschien een tip voor degene die ook weer gaat bestellen voor de vakantie. Even verder kijken dan alleen het product dat je echt nodig hebt. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Han schreef:In de duitse discussie spreekt men dit anders wel tegen.
Als er toch sporen van speedtraps op zit dan blijft het dus onder de becker garantie vallen ?
Hier is al eens over geschreven:

viewtopic.php?t=1990

Heb ik ook heel duidelijk geschreven mocht er een probleem zijn dan nemen wij, officieel groothandelaar Becker en importeur Speedtraps, en de fabrikant van Speedtraps alle garanties over...... Dus geen enkel probleem of risico! En dat voor maar € 30,-- en dan heb je gewoon 2300 flitspalen in je Becker. (of JVC, Sony)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

beckeronline schreef:
Han schreef:In de duitse discussie spreekt men dit anders wel tegen.
Als er toch sporen van speedtraps op zit dan blijft het dus onder de becker garantie vallen ?
Hier is al eens over geschreven:

viewtopic.php?t=1990

Heb ik ook heel duidelijk geschreven mocht er een probleem zijn dan nemen wij, officieel groothandelaar Becker en importeur Speedtraps, en de fabrikant van Speedtraps alle garanties over...... Dus geen enkel probleem of risico! En dat voor maar € 30,-- en dan heb je gewoon 2300 flitspalen in je Becker. (of JVC, Sony)
Ik denk dat Han bedoeld dat Becker dus idd geen garantie meer geeft. Okee de garantie wordt overgenomen, maar de fabrieksgarantie is weg. Althans zo lees ik dit dus.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Dat bedoelde ik ook.

Wat ik graag wilde weten, of het ook garantie is wanneer het toestel niet bij "officieel groothandelaar Becker en importeur Speedtraps" vandaan komt.
Maar zoals ik het nu begrijp neemt Speedtraps de garantie over.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Zolang de speedtraps cd maar via ons komt (of via onze dealers zolang het een originele cd is) nemen wij de EVENTUEEL vervallen garantie over. Maar in principe word alles gewoon onder garantie gerepareerd Becker moet nl. hard maken dat het probleem komt door de speedtraps software.

Misschien moet het daarom wel zoveel gaan kosten bij VDO..... zit er gelijk een stukje verzekering aan mocht e.e.a. stuk gaan daar extra software.....

Alle gekheid op een stokje laden van de speedtraps brengt geen enkel probleem met zich mee, wij vragen ook niet waar toestel vandaan komt maakt ons niets uit. En garantie is en blijft gewoon 2 jaar!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Kijk snel HIER voor de nieuwe prijzen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

wordt tijd om mijn MS4200 eruit te mikken.

C-IQ fast food-gids :shock:
Soms is het belangrijk om meteen te weten waar je in de buurt een fast food-restaurant kunt vinden voor een snelle maaltijd.

Maak me gek :lol:

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

ritselaar schreef: C-IQ fast food-gids :shock:
Soms is het belangrijk om meteen te weten waar je in de buurt een fast food-restaurant kunt vinden voor een snelle maaltijd.

Maak me gek :lol:

Frits de Laar
Sluit ik mij hellemaal bij aan . 8)
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”