Verlenging en acties van C-IQ

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Verlenging en acties van C-IQ

Bericht door ritselaar »

Mijn 1-jarig Europa Navteq liep op 19-2 af, daar ik vorige week wat zakelijk onderweg was, had ik in de week ervoor reeds via internet gekozen voor verlenging.

2 Jaar Europa Navteq (299 euro) en 2 jaar flits service voor 88 euro.

Verlengen ging perfect, dus ik was weer een tevreden mens.

Kom ik vandaag thuis, ligt er een brief van Navteq om mijn abonnement te verlengen. (wel op het klantnummer dat vermoedelijk door leverancier is aangemaakt).

Actie:t/m 31 maart verlenging 2jaar europa en 12 maanden flits info voor 249 euro.


Ik dacht: Krijg nou wat....

Ik kijk op mijn C-IQ en zie dat ik de producten kan teruggeven en het bedrag was dan weer 299 en 88 euro.

Ik dus bellen, en ja hoor ik was op de goede weg.

Eerst product teruggeven en dan weer bellen voor verlenging.

Het bleek dat ze wat laat gestart waren met de actie (???)

Maar goed: ik de boel teruggedraaid via systeem en retourcode weer op website ingevuld.
Geld krijg je niet terug maar blijft als saldo staan, vermeldt C-IQ

Ik weer bellen en vraag om 2 jaar verlenging en flitsservice.
Dat wou ik ok twee jaar, dan moest ik wel 20 euro bijbetalen.

Kortom nu ben ik 269 euro kwijt ipv de 388 euro. Wel bevestiging dat saldo van 119 euro wel blijft staan.
Da's minder, maar vooruit dan maar.

Kortom moraal van het verhaal: Verleng niet te snel, maar wacht op eventuele aanbiedingen.
Scheelt je geld.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik had ook laten verlengen en kreeg naderhand pas de actie in huis. Meteen C-IQ gebeld en kreeg daar excuses aangeboden en het zou omgezet worden. Ik zou het geld echter wel teruggestort krijgen (voor het ongemak). Er werd wel bij gezegd dat dit normaal niet gebeurd...

Met de moraal kan ik het alleen maar eens zijn (mits ze die acties wel op tijd versturen ;)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
laurens
Senior Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:33

re

Bericht door laurens »

hallo

Bedankt jongens.

Heb dus gewacht tot vandaag en ook de aanbieding thuis gehad vandaag.

2 jaar navtech + flitsinfo benelux 199 euro. ( ps op actie brief staat 249 maar aan de telefoon zijden ze 199 euro
en dat bedrag staat ok op de email die ik van ze heb met de actievatie code's)

Als ik niet het forum regelmatig raadpleegde was ik er dus bij ingeschoten.

Mijn flitsinfo liep nog een heel jaar door, en ze hebben dat dus pas over 1 jaar laten ingaan
gewoon perfeckt zo.

Laurens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

aan de telefoon zijden ze
Of bedoelde je dat ze je van katoen gaven?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho,


Heb jij inmiddels wel je geld terug gehad ??

Bij mij is het oorspronkelijke bedrag van mijn VISA geschreven.

Kreeg vorige week 3 enveloppen.

Laatste blad is belangrijkste :-(

Vorig creditbalans 388 euro
Gekochte producten 269 euro
Nieuwe creditbalans 119 euro

Ofwel dat blijft daar gewoon geparkeerd staan tot een volgende bestelling.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Normaal is het inderdaad zo dat dit als balans blijft staan en dat dit van de volgende aankoop wordt afgehouden. Ik vind dit echter onzin, want zo stata er 2 jaar geld bij hen voor als je dan weer wat gaat kopen. Ik heb met hun kunnen regelen dat het teruggestort zou worden. Ik heb echter nog niets ontvangen, maar na al 2 keer met het Service Centre gebeld te hebben, heeft men me verzekerd dat het overgemaakt wordt. Dat wil zeggen: ze kunnen in het systeem zien dat de opdracht hiertoe is geaccepteerd en dat het is doorgegeven aan de financiële administratie. Echter, door het outsourcen (uitbesteden) van e.e.a. duurt het allemaal wat langer. Volgens de helpdeskmedewerker moet het geld nu binnen 2 weken erop staan. Ik ga volgende week op vakantie, dus als het daarna er nog niet op staat dan bel ik ze weer op. Ik heb er echter vertrouwen in dat het gewoon goed gaat komen :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het heeft enorm lang geduurd, maar vanmorgen stond het teveel betaalde bedrag dan toch op de rekening. Ik heb er vaak achteraan moeten bellen en vaak moeten horen dat men het helemaal niet over zou maken, maar na aangeven dat dit toch echt is afgesproken is het wederom aan de financiële administratie doorgegeven en uiteindelijk heeft men het dus toch overgemaakt :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”