bmw e39 fm modulator

Alles met betrekking tot BMW navigatie
toppie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2003 17:48

bmw e39 fm modulator

Bericht door toppie »

hallo allemaal ,

vraagje :

ik heb een bmw e39 en nu wil ik een fm modulator achter me radio zetten (voor geluid van dvd over de speakers tekrijgen)
nou hoorde ik dat er in je kofferbak ook je antenne kabel met kasje (versterker)zou zitten omdat in de achterruit de antenne zit nu heb ik al links en rechts gekeken maar ik zie geen kasje met antenne stekkers e.d.

alleen een antenne kabel met kast maar die is van me telefoon (links) bij me wisselaar

dus wie weet wat de beste oplossing is om die fm modulator ertussen te krijgen zonder dat ik helemaal voor naar me radio moet ,want zo simpel is dat niet om die radio eruit tehalen en die kabel te trekken

ik hoor t graag groetjes toppie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Dubbele berichten zijn niet toegestaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

Hallo Toppie,

Ik zie het probleem niet om de FM modulator bij je radio te plaatsen, in de meeste gevallen kan je de antennekabel er zo tussen "klicken", ook eventueel spanning en massa kan je dan direct aftappen bij je radio.

Vaak zit er op zo'n modulator ook nog een schakelaartje om hem aan te zetten, als hij aan staat, ontvang je meestal geen radio zenders meer maar alleen het geluid cq de frequentie van je modulator.

Waar je antenne versteker zit kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.

Succes.
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
toppie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2003 17:48

Bericht door toppie »

kijk als het moet moet het maar ik doe liever die fm modulator in me kofferbak er tussen aansluiten bij de rest van al t apparatuur dvd etc

als dat ik helemaal naar voren een kabel moet trekken die radio eruit halen (wat volgens mij geen makkelijke baan is anders word dat niet gevraagd in een forum)

dus tja sluit m liever dan aan in de kofferbak mits dat kan natuurlijk

dus als iemand iets weet over die antenne versterker waar die zit hoor ik t graag

groetjes en een genavigeerd 2004

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo,

mocht je nog zoeken naar de antenneversterker :?: dan zou je kunnen kijken bij de linkerachterstijl :?: achter het afdekpaneel, mits het een sedan is, bij een station zit hij linksachter in de kofferbak.bij een 3-serie zit hij daar ook dus bij een 5 waarschijnlijk ook :?:

Topsport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
toppie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2003 17:48

Bericht door toppie »

gevonden thanx


en t werkt perfeckt

slotje erop mod.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

...we laten het slotje nog even achterwege, wellicht dat iemand in de toekomst nog een vraag hierover heeft, dan kan die dat mooi hieraan toe voegen.
Onderwerp zal vanzelf in de lijst naar beneden zakken.

In elk geval goed te horen dat het allemaal geluk is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “BMW”