W. Meerstra: NVE099-P, handmatig TMC zoeken

g.v.
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 okt 2004 19:15

W. Meerstra: NVE099-P, handmatig TMC zoeken

Bericht door g.v. »

Geachte heer Meerstra,

Het handmatig zoeken van TMC zenders op de NVE099-P duurt ZEER lang. Is dit te versnellen?
Omdat het rds signaal wordt gebruikt om te zendernaam aan te geven is het vaak onduidelijk om welke zender het gaat. Maar iedere keer wanneer je de zender willen wijzigen, begint het ellenlange wachten weer ......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spooky32
Junior Member
Junior Member
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 feb 2004 13:03

Bericht door spooky32 »

Ik heb ook dezelde NVE099-P en ook bij mij duurt het zoeken naar tmc zenders behoorlijk lang. Wat hij wel doet is als hij uiteindelijk de zenders heeft gevonden dat de tmc informatie begint te lopen zodat je de zenders kunt onderscheiden van elkaar. Ik heb trouwens niet de standaard antenne gebruikt die erbij is geleverd maar een versterkte antenne apart op de auto gemonteerd ( deze zat er al dat was mijn geluk) Voor de rest werkt het goed maar het zoeken duurt inderdaad soms wel even, naar mijn weten is goede ontvangst de enige optie om de zeners juist weer te geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiep
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2004 09:14

Bericht door wiep »

Beste ?

Het handmatig zoekn van TMC zenders duurt inderdaad erg lang en is niet te versnellen. Wellicht dat hier in de toekomst verandering in komt met nieuwe software. Echter de instellingen op automatisch laten staan blijft de beste optie omdat anders als het gebied van de handmatig gekozen zender verlaten wordt er automatisch ook geen verkeersinformatie meer binnenkomt.

Wiep.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spooky32
Junior Member
Junior Member
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 feb 2004 13:03

Bericht door spooky32 »

wiep schreef:Beste ?

Het handmatig zoekn van TMC zenders duurt inderdaad erg lang en is niet te versnellen. Wellicht dat hier in de toekomst verandering in komt met nieuwe software. Echter de instellingen op automatisch laten staan blijft de beste optie omdat anders als het gebied van de handmatig gekozen zender verlaten wordt er automatisch ook geen verkeersinformatie meer binnenkomt.

Wiep.
Is dit de Alpine Wiep???

Groetjes Andre :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Restaurants zoeken
    door mcl » 27 aug 2022 15:25 » in Waze
    Reacties: 1
    Weergaves: 182

Terug naar “Alpine”