IVA-D900 of D300

g.v.
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 okt 2004 19:15

IVA-D900 of D300

Bericht door g.v. »

Is het grote verschil in resolutie ook zichtbaar tijdens navigatie of alleen tijdens het afspelen van DVD?
Is het prijsverschil het waard om voor de D900 te kiezen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: IVA-D900 of D300

Bericht door Fantom »

g.v. schreef:Is het grote verschil in resolutie ook zichtbaar tijdens navigatie of alleen tijdens het afspelen van DVD?
Is het prijsverschil het waard om voor de D900 te kiezen?
Voor zover ik weet zie je het verschil niet in navigatiemodus. :?
De hogere resolutie is naar mijn weten alleen maar van nut bij het afspelen van een DVD.
Als je het zeker wilt weten kan je mijn inziens het beste er een miltje aan wagen naar Alpine zelf.
Tja, of jij het de moeite waard vindt om meer uit te geven aan een scherm met hogere resolutie dat is iets wat alleen jij kan bepalen :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiep
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2004 09:14

Alpine 300-900

Bericht door wiep »

Beste G.V.

De IVA-D900 is een fantastich scherm met absoluut de allerbeste beeld kwaliteit en is het enige scherm ter wereld met VGA resolutie. Voor films is dit dus absoluut het beste wat er is.

Voor navigatie geeft dit scherm geen betere kwaliteit dan een D300 aangezien de computer niet een dergelijke resolutie kan leveren. Bovendien is de D300 voorzien van een "Touch-Screen" hetgeen de bediening van de navigatie bijzonder gemakkelijk maakt.

het hangt er dus van of je veel navigatie gaat gebruiken of juist veel films wil zien.

Met vriendelijke groet,

W. Meerstra
Alpine Electronics - Benelux Branch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Alpine”