Ervaringen met de Becker Indiapolis 7920

bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door bigdeal »

Hoi allemaal,
inmiddels rij ik een week met de Indianapolis en ben nog steeds zeer tevreden.
Nog wat opmerkingen:

* Doordat ie erg snel is in rekenen gaat ie bij verlegde wegen (zoals de A16) er erg snel vanuit dat het een andere
weg is waarop je rijdt. Zo hoorde ik binnen 1 minuut 10 herberekende routes (nu links, nu rechts, nu links). Wel grappig als je goed in de gaten hebt dat je nog op de juiste weg rijdt maar lijkt me irritant in het buitenland, op onbekende wegen. :?

* De MP3 support is erg netjes, en er wordt veel informatie getoond op het scherm.

* Met de speedlimits informatie aan komt de aankondiging van afstand naar een afslag te vervallen. Zo zie je vanaf 3 km voor een afslag (op de snelweg) dat je naar rechts moet maar je weet nog niet wanneer. Speedlimits maar weer gauw uitgezet. Alhoewel het best een mooie optie is. (overigens niet specifiek iets van de Indianapolis maar meer van de nieuwe software versie)

* Ook deze Becker onthoudt de hele route die ik dagelijks naar mijn werk rij waardoor ik de hele week met een MP3 cd heb kunnen rijden zonder dat ie de navgiatie cd nodig had. Erg netjes! Wel had ik het gevoel dat (aangezien ik het achteruit signaal niet doorgeschakeld heb naar het navigatie systeem) hij iets meer moeite had te bepalen waar ik was dan hij bij mijn vorige Becker had. (vooral toen de navigatie cd er NIET in zat!). Opvallend want hij had toen al 9 satelieten gevonden, dus je zou zeggen dat ie toch al moest weten waar ik exact was.

* Ik heb nog nooit zoveel satelieten ontvangst gehad! Voor het eerst 12 satelieten dit weekend! Meestal 8 a 9.

Alle plussen en minnen opgeteld blijf ik het nog steeds een prima aankoop vinden. Al overweeg ik wel steeds meer om het achteruit signaal aan te sluiten. Jammer dat er op het forum niet een compleet stappen-plan staat voor de exacte aansluiting voor een 'leek'. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door JW »

bigdeal schreef:Hoi allemaal,
inmiddels rij ik een week met de Indianapolis en ben nog steeds zeer tevreden.
Nog wat opmerkingen:

* Doordat ie erg snel is in rekenen gaat ie bij verlegde wegen (zoals de A16) er erg snel vanuit dat het een andere
weg is waarop je rijdt. Zo hoorde ik binnen 1 minuut 10 herberekende routes (nu links, nu rechts, nu links). Wel grappig als je goed in de gaten hebt dat je nog op de juiste weg rijdt maar lijkt me irritant in het buitenland, op onbekende wegen. :?

* De MP3 support is erg netjes, en er wordt veel informatie getoond op het scherm.

* Met de speedlimits informatie aan komt de aankondiging van afstand naar een afslag te vervallen. Zo zie je vanaf 3 km voor een afslag (op de snelweg) dat je naar rechts moet maar je weet nog niet wanneer. Speedlimits maar weer gauw uitgezet. Alhoewel het best een mooie optie is. (overigens niet specifiek iets van de Indianapolis maar meer van de nieuwe software versie)

* Ook deze Becker onthoudt de hele route die ik dagelijks naar mijn werk rij waardoor ik de hele week met een MP3 cd heb kunnen rijden zonder dat ie de navgiatie cd nodig had. Erg netjes! Wel had ik het gevoel dat (aangezien ik het achteruit signaal niet doorgeschakeld heb naar het navigatie systeem) hij iets meer moeite had te bepalen waar ik was dan hij bij mijn vorige Becker had. (vooral toen de navigatie cd er NIET in zat!). Opvallend want hij had toen al 9 satelieten gevonden, dus je zou zeggen dat ie toch al moest weten waar ik exact was.

* Ik heb nog nooit zoveel satelieten ontvangst gehad! Voor het eerst 12 satelieten dit weekend! Meestal 8 a 9.

Alle plussen en minnen opgeteld blijf ik het nog steeds een prima aankoop vinden. Al overweeg ik wel steeds meer om het achteruit signaal aan te sluiten. Jammer dat er op het forum niet een compleet stappen-plan staat voor de exacte aansluiting voor een 'leek'. :)
Hallo,

Bedankt voor je uitvoeige verhaal over je ervaringen. Daarmee kunnen anderen ongetwijfeld hun voordeel doen.
Wie volgt? M&M :?: :wink:

Die achteruit is inderdaad van belang, bij herhaling is dat hier verteld, en er zijn hele topics aan gewijd. Incl. een Tip&Trick.
Bedenk je maar eens wat er gebeurt als je even keert, en daarbij al achteruit rijdende een bocht van 90 graden maakt. Dan zit je systeem er dus even helemaal naast, want hij denkt dan op basis van de gyroinformatie dat je precies de andere kant op rijdt :!: en moet compleet opnieuw z'n positie bepalen. En dat kost gewoon tijd, ook al heb je goede Sat-ontvangst.

En tsja, een compleet stappenplan voor een inbouw.
M'n eerste reactie is dat zoiets eigenlijk al in de montage instructie van de navi staat. Althans in de instructies die ik tot nu toe gezien en gelezen heb. Incl. de punten waar je op moet letten
Wat we natuurlijk niet kunnen doen is per auto type en uitvoering een volledige stap voor stap maken.
Misschien kunnen we nog eens een T&T wijden aan dit onderwerp, en daarbij alle (belangrijke) punten nog eens opsommen. Inclusief de verwijzingen naar andere relevante topics.
Ik zal daar eens over nadenken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

JW schreef: Daarmee kunnen anderen ongetwijfeld hun voordeel doen.
Wie volgt? M&M :?: :wink:
:lol: ... de 30ste gaat mijn auto weg ivm schade aangebracht door buurman en dan wordt gelijk mijn Indianapolis ingebouwd :D ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door JW »

M&M schreef:
JW schreef: Daarmee kunnen anderen ongetwijfeld hun voordeel doen.
Wie volgt? M&M :?: :wink:
:lol: ... de 30ste gaat mijn auto weg ivm schade aangebracht door buurman en dan wordt gelijk mijn Indianapolis ingebouwd :D ....
Jesses, ongelukje of toch iets van jalouzie :?: :twisted:

Aan de hand van je onderschrift dacht ik dat je Indy er al in zat, maar dat was dus eigenlijk meer een schone wens dan de werkelijkheid. Ik zie dat je je onderschrift dan ook aangepast hebt, of zoals m'n moeder altijd zei: je moet niet op de gebeurtenissen vooruitlopen :wink:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Off-topic ...

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

JW schreef:Jesses, ongelukje of toch iets van jalouzie :?: :twisted:
Na 2 x een "ongelukje" ga je twijfelen :roll: :lol: :wink:

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Re: Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door bigdeal »

JW schreef:Die achteruit is inderdaad van belang, bij herhaling is dat hier verteld, en er zijn hele topics aan gewijd. Incl. een Tip&Trick.
Bedenk je maar eens wat er gebeurt als je even keert, en daarbij al achteruit rijdende een bocht van 90 graden maakt. Dan zit je systeem er dus even helemaal naast, want hij denkt dan op basis van de gyroinformatie dat je precies de andere kant op rijdt :!: en moet compleet opnieuw z'n positie bepalen. En dat kost gewoon tijd, ook al heb je goede Sat-ontvangst.
En tsja, een compleet stappenplan voor een inbouw.
M'n eerste reactie is dat zoiets eigenlijk al in de montage instructie van de navi staat. Althans in de instructies die ik tot nu toe gezien en gelezen heb. Incl. de punten waar je op moet letten
Ik heb diverse topics ervan gelezen ja. Heb gelezen dat je het aan het signaal moet aansluiten van je achteruit rij licht maar wat tips over hoe dat weer weg te werken enzo mis ik. En hoe het over de vloer te krijgen (in een lease auto) zonder de boel te slopen....
JW schreef:Ik zal daar eens over nadenken.
Ik hou het in de gaten. Thanks!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Indianapolis 7923

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Zo .. héhé , hij zit erin en werkt 8)

Uiteraard nog geen uitgebreid verslag , dat volgt nog tzt :wink:
Mooi en duidelijk toestel , snel met berekenen ( krijg de indruk dat het apparaat sneller is dan mijn VDO MS 5000 ) en erg precies , goede ontvangst ondanks dat mijn gps antenne onder het dashboard zit !
Geluidskwaliteit is uitstekend , beter dan de sony die erin zat ( was een goedkoop ding , dus geen echte referentie ) , en komt aardig in de buurt van mijn kenwood in de andere Xantia , prima dus :D
Ook het frontje doet degelijk aan en afleesbaarheid v/h display is prima !
Wat mij betreft de juiste keuze geweest , en het is ook nog eens een fraai apparaat wat mooi aansluit bij de rest van de auto incl. groene verlichting :lol:
Nu nog alles ff uitproberen zoals bv de mp3 functie ..... zal binnenkort een update geven over mijn ervaring met de Indianapolis.

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Mijn eerste Becker crash meegemaakt :-(

Bericht door bigdeal »

Hoi allemaal,

als aanvulling op mijn eerdere verhalen: ik heb vandaag een complete vastloper van de Indianapolis meegemaakt. Ik heb wel het idee hoe ik het veroorzaakte, en heb tevens een oplossing gevonden voor een herstart (aangezien cd er niet uit wilde komen). Was behoorlijk schrikken maar alles is nu weer vanouds.

Ik zal het complete verslag als ik even wat meer tijd heb even intikken, maaruh ik snap nu wat mensen bedoelen met vastlopers en reset problemen.
To be continued....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Menno,

Dat klinkt goed, zo te zien dus inderdaad een prima machien. Benieuwd naar je verdere ervaringen, maar je een beetje kennende hou je die niet voor je :lol:

Dat 'ie wel eens sneller zou kunnen zij dan je 5000 verbaast me niet echt. Hij is een aantal jaren jonger, en dus...
Net zoals de 5400 en 5500 een knap stukje rapper zijn dan z'n voorganger, jouw 5000.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Probleem met de Becker + oplossing

Bericht door bigdeal »

Voor diegenen die nog geïnteresseerd zijn in het probleem dat ik ondervond met de Indianapolis hier even mijn verslag.
Gister stapte ik in mijn auto en realiseerde me dat ik de MP3 cd er nog in had zitten terwijl ik de navigatieCD wilde plaatsen aangezien ik naar een nieuwe bestemming moest. net toen ik de radio aanzette wisselde ik die CD om. Dit was echter net op het moment dat de Becker wilde doorgaan met het afspelen van een MP3. Gevolg was dat de boel hing. Tekst van die laatste MP3 bleef staan; Drukte ik op Radio bleef die stil. Echter: het navigatiedeel werkte nog prima! Tot het moment dat ik de route wilde plannen. Toen vroeg ie om de navigatiecd die er al in zat! En die kon ik niet meer verwijderen!

Ik heb toen het boekje erbij gepakt en gezien dat een knop 1, 3 en TP de boel reset. En inderdaad hij deed een reset maar werken ho maar. Dit paar keer gedaan maar niets werkte (behalve de menu's van het navigatiesysteem).
Wat bleek echter: ik kon behalve de reset van het navigatie deel ook een reset doen van het radio deel, en van het CD deel. Deze werkten alle als afzonderlijke taken blijkbaar. Na de reset van de radio deed deze het weer meteen; na de reset van de CD kon ik het gehele apparaat weer gebruiken en kon de cd verwijderen en opnieuw plaatsen.

Het lijkt er dus op dat het navigatiedeel een appart proces (of zelfs besturingssysteem deel is ofzo) terwijl hij, zo gauw er naar een cd gekeken moet worden hij de radio aanspreekt.

Ik vermoed dat vastlopers dus ontstaan op het moment dat hij net bezig is met bijvoorbeeld het decoderen van een MP3 terwijl je andere zaken wilt uitvoeren. Ik hoop dat ik hiermee wat kan bijdragen mochten jullie deze problemen een keer ondervinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
martijnP
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2004 14:22

Bericht door martijnP »

Een tijd geleden heb ik geschreven over mijn (vroege) ervaringen met de indianapolis.
Destijds had ik alle lof over dit apparaat maar had ik een navigatie probleempje.
Het bestond uit het niet vinden van routes en het steeds ergens anders zitten volgens de gps dan dat ik daadwerkelijk was.

Alles is opgelost, blijkt simpelweg dat de netjes weggewerkt antenne (onder het dashboard) stoorde op de warmtewerende ruit die in mijn opel corsa schijnt te zitten. De leverancier (wielphone super zaakje!!!)heeft alles netjes verplaats onder de motorkap en ziedaar meteen 9 satellieten standaard en oplopend als je gaat rijden.

Geen navigatie probleem meer gehad! :) :)

Verder wil ik wederom even melden dat het ding ontzettend snel is in de berekening (ja soms loopt hij zelfs op de zaken vooruit zoals eerder door anderen gemeld). Maar goed dat maakt over het algemeen het leven makkelijker.

De radio en mp3 opties zijn ook goed.
De titel info van de mp3's kan je idd in beeld krijgen maar....na een paar seconden springt hij toch weer terug om de standaard info van nummers etc. Dat schijn je niet vast te kunnen zetten (die titel info).

Kortom een geweldig snel apparaat dat alles waarmaakt wat beloofd wordt!!!

Martijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ecm103
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2004 00:04

Re: Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door ecm103 »

Ik heb via Ebay deze week een Indianapolis 7922 gekocht en begin een beetje bang te worden na al deze negatieve berichten over dit navigatiesysteem van dit zeer bekende merk. Is mijn angst terecht? :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Re: Nog wat ervaringen met de Indianapolis

Bericht door beckeronline »

ecm103 schreef:Ik heb via Ebay deze week een Indianapolis 7922 gekocht en begin een beetje bang te worden na al deze negatieve berichten over dit navigatiesysteem van dit zeer bekende merk. Is mijn angst terecht? :(
Ik snap helemaal niets van jou reactie??? AL deze negatieve berichten????? Waar vind jij die dan allemaal....?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gaucho
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2004 11:33

Bericht door gaucho »

Sinds gisteren rij ik ook eindelijk met een Indianapolis. Het is wel een 7925 terwijl ik een 7920 had gevraagd, maar ik vind hem wel mooi dus laat ik het maar zo. (Dit kan wel verklaren waarom het zolang moest duren.)

De achteruit is (ik zou haast zeggen uiteraard) niet aangesloten, maar dat laat ik nog wel fixen.
De eerste indruk van het apparaat is prima.
De antenne zit ergens in het dashboard en hij ontvangt meestal 6 a 8 sats. Dat is toch genoeg, niet?
De timing van de navigatie is vrij goed, op sommige rotondes komt de melding "hier rechts" te laat.

Het display is ook goed, maar met een polaroid op niet leesbaar :(

Ik heb nog wel wat vragen, mischien weet iemand hier meer van:
- In het service menu zie ik dat de horizontale en verticale hoek niet zijn ingesteld. Kan ik dit alsnog instellen of moet dan de kalibratie opnieuw gedaan worden?
- Is het zinvol om het aantal pulsen per wielomwenteling te bepalen en alsnog in te voeren, en ook de bandenmaat in te voeren?
- Hiermee samenhangend: mijn Becker heeft kalibreerstatus 2. Hoe bereik je status 3?
- De CD's lijken beveiligd te zijn tegen kopieren. Een directe kopie (cd -> cd) mislukt met een error op de cd-writer. Een kopie via disk (cd -> disk -> cd) lukt wel, maar het lijkt alsof de Becker met deze kopieen veel langer aan het lezen is dan met de originelen. Wie heeft hier meer ervaring mee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Omdat je gewoon een automatische calibratie hebt gedaan hoef je verder niets in te vullen.

Status 3 bereikt het toetsel automatisch na een paar dagen rijden. Dan zal je zien dat hij ook wat nauwkeuriger word op bijvoorbeeld rotondes.

Het aflezen van een blauw display is iets moeilijker dan met een amber display.

Verder word via dit forum geen info ondersteund over manieren van cd's kopieeren maar ik weet wel dat alle fabrikanten zo creatief mogelijk met beveiligingen omgaan dus het zou heel goed kunnen dat er wat opgezet is...... :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

beckeronline schreef: Verder word via dit forum geen info ondersteund over manieren van cd's kopieeren maar ik weet wel dat alle fabrikanten zo creatief mogelijk met beveiligingen omgaan dus het zou heel goed kunnen dat er wat opgezet is...... :D
Voor eigen gebruik hebben wij daar geen probleem mee.
Maar gebruik eerst de zoek functie en open anders een nieuw topic.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Becker

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Hallo allemaal ,

Ik laat eigenlijk altijd de orginele navcd in het apparaat zitten , kan dit kwaad ???, ik heb een wisselaar dus die enkele keer dat ik de mp3 functie wil gebruiken haal ik de navcd er wel uit :D , waarom willen velen de navcd kopieëren ( voor eigen gebruik uiteraard !! ) ... wat is hier het nut van , zo snel krast die navcd toch niet als je er voorzichtig mee omspringt e/o gewoon in het apparaat laat zitten ?

PS: De indianapolis werkt super 8)

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Je hebt helemaal gelijk M&M!!! Het is inderdaad onzin om een cd te kopieeren ik werk altijd met de originele cd's en wissel deze vaak om een muziek of mp3 cd te beluisteren en heb nog nooit een cd gehad welke het niet meer deed.... Wel eens een klant gehad dat cd op de grond (in vrachtauto) was gevallen en deze had hem met de schoen naar zich toe gesleept.... je wil niet weten hoe deze eruit zag..... (maar dit begint een beetje of topic te worden dus ik eindig weer geheel topic)

Mijn Indianapolis bevalt uitstekend!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigdeal
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 26 mei 2004 15:26

Ervaringen buiten NL

Bericht door bigdeal »

Howdy allemaal,

gisteren teruggekeerd van een vakantie in Chamonix. De Indianapolis heeft ons daar keurig naar toe begeleid. We zijn via Strasbourg gereden en het overschrijden van grenzen maakt hem eigenlijk niets uit. Hebben stukjes duitsland en zwitserland gezien maar belangrijk boven alles, zelfs in de kleinste stadjes in de Alpen wist ie ons exact te vertellen hoe we moesten rijden. In Zwitersland bleek ook TMC te zijn (wist ik niet meer).
In België bij gebrek hieraan zelf even ingeschat hoe lang de file op de ring van Brussel was (toch gauw een km of 8 ) waarna hij ons prima door het centrum heen om de file heen loodsde. Dit zelfde 'trucje' nog eens bij Montreux gedaan.

Onderweg urenlang MP3's beluisterd. Geweeeeeeeldig genoten :D
Overigens wel jammer dat ie bij het wisselen naar de navigatiecd en terug niet onthoudt waar je was op de MP3 cd maar ach daar valt goed mee te leven.

Overigens geen vastlopers meer gehad. Zo gauw de navigatiecd weer nodig was, eerst even overgeschakelt op de radio. Kortom ik ben nog steeds erg happy met de Indianapolis. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Indianapolis

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Ik ben nog steeds erg tevreden met de becker :D , alleen één vraagje aan medegebruikers ...
Ik gebruik niet altijd de becker en heb dan ook niet altijd het frontje op de radio zitten , soms gaat dan na het starten de radio spontaan aan ( zonder frontje dus ) ... en dit krijg je dan niet meer uit , tenzij je de auto opnieuw start e/o het frontje plaatst .... niet erg , wel vreemd ... het komt met enige regelmaat voor :roll:

Kan mij er niet echt druk om maken maar ben benieuwd of dit bij iemand anders ook is voorgevallen , danwel rijdt iedereen altijd incl frontje :lol:

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dat is inderdaad een beete vreemd..... maar ik rij zelf nooit zonder frontje (neem zelfs nooit het frontje eraf....) hij zou inderdaad aan moeten kunnen zonder frontje maar als het goed is geeft hij dan geen geluid... code zit nl. in frontje verwerkt.... maar alles kan uiteraard...


Dus vraagje geeft hij dan ook geluid of zie je alleen verlichting aan gaan??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Er komt ook geluid uit .....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Dat is wel vreemd zeg.... maar ik zal het aan Becker melden kunnen ze misschien met een nieuwe update wat mee.... Maar als je zo'n mooi toestel in je auto hebt dan wil je die toch altijd aan hebben????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Indianapolis

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

:lol: ... daarom geen probleem , ben alleen benieuwd of ik de enige ben :wink: .... ik hoor het nog wel

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Zal het straks proberen om zonder frontje te rijden.... (is wel een hele opgave maar moet wat over hebben voor je klanten)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 594
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 820
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 954
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2634
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 749
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 667
  • Becker Cascade 7944 navigatie bijwerken
    door SabineGaag » 09 dec 2018 16:01 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 1054

Terug naar “Vaste Becker systemen”