Fout in kaart Bergschenhoek klimvaren/koningsvaren

(voorheen NavTech)
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Fout in kaart Bergschenhoek klimvaren/koningsvaren

Bericht door Fantom »

Ik weet niet zeker of navteq kaarten gelijk zijn aan de maporama kaarten maar ik merk dat er een aantal problemen zijn in de varenbuurt in bergschenhoek. Ik heb de kaart er even bijgehaald van maporama en ik zie de problemen die ook de huidige navteq kaart kent. De problemen zijn aangegeven in het plaatje.
De groene streep geeft aan dat de weg doorloopt vanaf de koningsvaren naar de hertshoornvaren.
De baluwestreep stelt een sloot voor en de rode streep stelt een brug voor over de sloot. De kaart geeft nu aan dat het een doorlopende weg is.
De groene streep rechtsonder op de kaart geeft aan dat de konigsvaren daar doorloopt en linksaf gaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Fantom,

Maporama gebruikt inderdaad kaarten van Navteq. Ze hebben op dit moment echter niet de meest recente versie.. Mapquest daarentegen gebruikt deze al wel. Als je daar even kijkt (http://www.mapquest.com/maps) dan kun je zien of dit probleem reeds verholpen is. Zo nee, dan is het aan Navteq om eventjes te reageren :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Idd even gekeken bij mapquest.
Daar blijkt dat het ook nog fout zit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dan moet Navteq maar even reageren om te kijken of ze het in hun database al hebben aangepast en anders nog gaan aanpassen.. En weer wordt de database completer :). Misschien trouwens wel interessant om te kijken of TeleAtlas het wel goed in de database heeft staan. Je kunt dit doen op http://www.mappy.fr (Nederlandse site).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als ik het zo zie (heb ook ff gekeken) dan ontbreekt er in beide databases informatie. In die van TeleAtlas staat het bruggetje niet (als ik het goed heb hoor). In die van Navteq ontbreekt er meer (zoals jij al gezegd hebt). Trouwens, is er in werkelijkheid ook een zijstraatje in de stukjes van de Adeleraarsvaren naar de Koningsvaren (er lopen daar stukjes naar toe en op die van TeleAtlas hebben ze nog kleine zijstukjes)? Die staan namelijk ook niet in die van Navteq. Ik denk trouwens dat, als blijkt dat dit nog niet correct was, Navteq dan de omgeving wel opnieuw zal rijden (natuurlijk niet de hele omgeving, maar daar waar de dingen ontbreken). Dan valt dat vanzelf op :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Wel grappig om te zien dat de opgemerkte gedeeltes bij Teleatlas wel kloppen maar dat de hofjes op de adelaarsvaren weer niet kloppen :cry:

HELP!!!!!! kan de kaart niet oploaden. Krijg de melding: :shock:
Sorry, je hebt je maximum Quota Limiet van 256 KB bereikt :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ja dat probleem heb ik ook al enkele keren gehad. Dat betekent dat je je limiet van upload hebt bereikt. Ik heb dat probleem ook (dan heb je dus te grote of te veel plaatjes geupload). Misschien dat de grootte groter gemaakt kan worden door de moderators???

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. als ik het goed begrijp kloppen de hofjes op de Adelaarsvaren in de Navteq-database dus wel?

P.p.s. kun je met de auto ook over het bruggetje over de sloot heen (het rode streepje)?
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

1. De hofjes op de kaart van Navteq kloppen.
2. Nee je kan niet met de auto over de brug heen. Of je moet een dikke deuk willen hebben door dat paaltje wat in de weg staat :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Fantom schreef: 2. Nee je kan niet met de auto over de brug heen. Of je moet een dikke deuk willen hebben door dat paaltje wat in de weg staat :wink:
Vandaar ook de rode kleur :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Het probleem met de voetgangersbrug is opgelost. Nu nog de aansluiting met de Hertshoornvaren vanaf de konigsvaren en dan klopt de boel.
Beste xxxxxxxx,

Wij kunnen u mededelen dat mede dankzij uw foutmelding, het door u aangegeven probleem is onderzocht.

Hieronder vindt u de oplossing zoals die door ons geformuleerd is.

-- The database has been corrected: the road between "Klimvaren"/"Koningsvaren" and "Rendiermos"/"IJslandmos" has been coded as 'Walkway'. --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

He, jij hebt ook antwoord gekregen op je foutmeldingen via de site? Ik ook (niet op deze uiteraard, want deze heb ik niet gemeld) :). En zo zijn er weer een paar fouten de wereld (en de database) uit ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Heren,

Zoals al gemeld is hierboven is de brug verbinding inderdaad inmiddels juist gecodeerd.
De verbinding tussen Koningsvaren en Hertshoornvaren is gecorrigeerd vanaf onze 2004 Q3 data release.

Met vriendelijke groeten,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • pioneer avic d3 udate fout
    door dennisvd1993 » 23 mei 2014 18:43 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 477
  • inbouwen origineel kia navigatie geeft fout melding accu loopt leeg
    door reco63 » 28 okt 2018 09:20 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 1
    Weergaves: 1022
  • Micro SD kaart
    door sjefke59 » 24 mei 2015 01:26 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 952
  • Kaart Update
    door Start » 24 sep 2017 12:58 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 4103
  • update kaart
    door Hansw1 » 16 aug 2017 21:56 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 1194
  • Kaart installeren
    door mzl58 » 30 sep 2017 17:49 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 1032
  • Kaart bijwerken DNX8160DABS
    door gvanliempt » 12 jul 2017 15:46 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “Navteq”