Volvo RTI

Alles met betrekking tot Volvo navigatie
Henri van Montfort
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:59

Volvo RTI

Bericht door Henri van Montfort »

Ik heb recent een Volvo S80 gekocht uit 2003.
Er zit een DVD systeem in met 1 DVD voor heel europa.
Volgens de dealer is er alleen een 3-DVD update van dit systeem voorhanden.
Als ik echter één van die drie DVD in de DVD lezer stop, zegt het systeem dat het een verkeerde DVD is. Hij kan hem niet lezen.
Ik heb het verschillende keren achter elkaar geprobeert en ook al eens langere tijd erin laten zitten. Hij doet het niet.

Wie kan mij helpen?

Is er trouwens ook een mogelijkheid om een update te krijgen van één DVD. Nu moet ik, tenminste als hij het eindelijk doet, elke keer van DVD wisselen als ik de grens naar België overga.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Volvo RTI

Bericht door JW »

Henri van Montfort schreef:Ik heb recent een Volvo S80 gekocht uit 2003.
Er zit een DVD systeem in met 1 DVD voor heel europa.
Volgens de dealer is er alleen een 3-DVD update van dit systeem voorhanden.
Als ik echter één van die drie DVD in de DVD lezer stop, zegt het systeem dat het een verkeerde DVD is. Hij kan hem niet lezen.
Ik heb het verschillende keren achter elkaar geprobeert en ook al eens langere tijd erin laten zitten. Hij doet het niet.

Wie kan mij helpen?

Is er trouwens ook een mogelijkheid om een update te krijgen van één DVD. Nu moet ik, tenminste als hij het eindelijk doet, elke keer van DVD wisselen als ik de grens naar België overga.
En die set is geleverd door die dealer? Dan zou ik maar gauw naar 'm teruggaan en om betere waar vragen :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Passat110
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:03

Bericht door Passat110 »

Hi,

ik heb hetzelfde gehad met mijn update, heb ook een S80 van 2003, is een probleem wat vaker voorkomt. Je kan op www.volvo-forum.nl ook redelijk wat info vinden betreffende dit onderwerp.
Bij mij deed de DVD het ook niet meteen, contact uitgezet, dvd eruit gehaald (DVD met heel Europa), contact aangezet ZONDER DVD in de speler, daarna de DVD (1 van 3) geplaatst, waarna het scherm de update aangaf.

Ik hoop dat het lukt bij je, bij mij ging het wel na een aantal keren oefenen en wat krachttermen :):)

De nieuwste updates bestaan uit 3 DVD's met daarop Europa. Welke versie heb jij van die drie DVD's?

Succes.
_______

Volvo S80 D5 AUT Elan Mobility Line

RTI DVD nav

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Volvo”