inbouw MS5000 in S80 1999

Alles met betrekking tot Volvo navigatie
Maarten0
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2004 22:54

inbouw MS5000 in S80 1999

Bericht door Maarten0 »

Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een MS5000 in een S80?

wat is de beste plaats? onder stoel? in kofferruimte (ja al het andere zit al vol....)
wat is de beste plek voor het beeldscherm en welke steun heb ik daar bij nodig
waar kan ik de electrische aansuitingen het beste maken en hoe herken ik die?
kan ik bij een S80 de accu losnemen zonder dat er daarna een hele sloot garagetechechnici nodig zijn om de auto weer normaal te laten doen?


graag jullie info en ervaringen,


Maarten0
[size=18][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: inbouw MS5000 in S80 1999

Bericht door Topsport »

Maarten0 schreef:Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een MS5000 in een S80?

wat is de beste plaats? onder stoel? in kofferruimte (ja al het andere zit al vol....)
wat is de beste plek voor het beeldscherm en welke steun heb ik daar bij nodig
waar kan ik de electrische aansuitingen het beste maken en hoe herken ik die?
kan ik bij een S80 de accu losnemen zonder dat er daarna een hele sloot garagetechechnici nodig zijn om de auto weer normaal te laten doen?
graag jullie info en ervaringen,
Maarten0
welkom,

-navigatiecomputer zou ik in de kofferbak onder de hoedenplank plaatsen. :idea: GPS antenne kan dan meteen bovenop de hoedenplank geplaatst worden :wink:
-er zijn diverse steunen , zie ook www.optimount.nl :arrow: en dan naar produkten, navigatie,montage en dan autospecifiek zoeken en dan kijken bij navigatieconsole
op de volgende site kan je de pulsdraad vinden :arrow: http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?s ... cherg.html , er staan er meerdere op de hoofdpagina van deze site (links :wink: )

als het goed is kan je de puls ook achter het klokkenpaneel pakken ( Am Kombiinstrument am Stecker A, PIN 5, Kabelfarbe: grün / weiß :?:) ,als ik jouw was zou ik eerst daar gaan zoeken, heb dit zelf nooit gedaan omdat ik volvo's heb gedaan vanaf 1999 . als hij daar niet zit :arrow: zie onderstaand bericht

:idea: wat ik altijd doe ( heel belangrijk :!: :!: ) is de accupool losmaken, 5 minuten wachten en dan kan je de draad van de puls opzoeken en aansluiten ( je moet namelijk een stekker linksonderaan achter de bekleding aan de bestuurderskant losmaken en daar is een vrije ruimte in de stekker en even één pennetje halen bij de volvo garage wat in de stekker moet ) zie link hierboven voor de pulsdraad :!: :!:

succes


Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom NR1 Inbouw MAZDA
    door Beckermanneke » 18 sep 2014 21:30 » in TomTom
    Reacties: 9
    Weergaves: 4625
  • Achteraf inbouw Navigatie Nissan Almera Tino 2004
    door Satmiep » 01 feb 2015 13:10 » in Nissan
    Reacties: 2
    Weergaves: 1596
  • Softwareupdate MS5000 gezocht
    door Tice » 30 jul 2017 17:20 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 501
  • MS5000 is sinds 2 weken plotseling de weg kwijt
    door pbm95 » 30 dec 2015 22:00 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 520

Terug naar “Volvo”