ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Schrijf zelf een review over je navigatie apparaat of lees die van een ander.
Forumregels
Wil je een product review plaatsen, maar het apparaat staat al vermeld, en 'op slot' ?
Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan, wij doen de rest.

TIP: Voor klachten over bedrijven, meld deze ook op consuwijzer.nl
Daar kunt u een link naar uw bericht op dit forum achterlaten voor verdere informatie.


Wordt of werd u naar aanleiding van uw bericht gecontacteerd ? Laat het ons weten.
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Gentry »

Vooral die N. schijnt een heel vervelende man te zijn, geen afspraken mee te maken.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

Tenzij je heel veel in eens gaat bestellen ;)

[ Post made via Android ] Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ekruger
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:28

Re: ervaringen navaudio

Bericht door ekruger »

Ik ben nieuw hier en las alle berichten over Navaudio. Ik viel in dezelfde kuil als alle anderen, dus voor mij nooit weer Navaudio. Ik heb inmiddels na lang zoekwerk veel informatie over deze Chinese radio's. Ik zal een opsomming maken hopenlijk iemand ermee te helpen.

Net als in Nederland heb je in China ook goede en slechte merken. Merken die zeer slecht zijn worden verkocht door bovenstaand bedrijf. Ze maken gebruik van goedkope imitatie, ge-refurbished electronica en meer van dit soort slechte artikelen.

Indien je iets goeds wilt halen moet je zoeken naar andere merken. Bijvoorbeeld Audiosources, Roadrover, Auvidio en Zenec. Jawel ook Zenec is Chinees, sommige Zenec producten komen uit de Roadrover fabriek maar met een ander menu layout. Zenec steekt veel tijd en energie in Design. Roadrover ziet er redelijk uit maar toch niet zo gelikt als Zenec, maar er komt een Android versie van. Roadrover is best goed spul, als je Zenec vertrouwt kun je "bijna" roadrover ook vertrouwen. Auvidio ziet er leuk uit, komt ook bij Roadrover weg, maar dat spul is duur en zeer moeilijk verkrijgbaar.

En Audiosources heeft redelijk kwalitatief spul, doen vaak niet moeilijk over garantie, maar het opsturen kost je zoveel geld. Even een vergelijk.

Navaudio producten inkoop: 150 dollar + 50 dollar verzending + 15% Invoer = ongeveer 170 euro. Verkoop 559,-
Audiosources de 7608 bijvoorbeeld: Inkoop 305 + 50 verzending + 15% invoer = 408 euro, Verkoop bij shops 519,-

Roadrover producten kosten gemiddeld in Duitsland rond de 5 a 600 euro. herkules-hifi.de heeft ze, net zoals autodvdgps of zo op ebay. In Nederland kwam ik duranav.nl tegen, maar wat dat is weet ik niet. Misschien net zo onbetrouwbaar als navaudio, misschien niet.

Ik heb inmiddels zelf een 7608 besteld in China. Koste me rond de 450 euro met TMC en DVB-T en werkt bijzonder goed op kleine schoonheidsfoutjes in het menu na. Inmiddels is deze te koop voor 350 en wil ik de 7609 kopen, heeft een groter scherm, vind ik wel mooi.

Op China-rns.com lees je veel informatie over deze dingen. Zeer veel zijn slecht, een paar zijn matig en nog een paar zijn bijzonder goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Mazurka »

Zet jou verhaal ook eens hier neer:
http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/NavAudio/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ekruger
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:28

Re: ervaringen navaudio

Bericht door ekruger »

Tja, waarom, de meeste mensen denken toch dat het Chinese meuk is. Vaak weten ze het verschil niet eens tussen Chinese meuk en "kwaliteit" Chinese meuk. Zenec is ook Chinese meuk, komt bij Roadrover vandaan. Kost 1000 euro!!! Is dit nu wel kwaliteit omdat het 1000 euro kost. Zenec had ook problemen met radio-ontvangst. Moest je apart een FM-versterker bij kopen.

Op golfmkv forum staan hele verhalen van de Audiosources, Maisun, Witson en andere toestellen. 85% is tevreden, 10% verpest het zelf door niet goed aan te sluiten en een enkele gaat kapot aan de CD-front lader. Ik gebruik de front-lader nooit dus kapot zal die niet gaan.

Sommige webshops verkopen echt het goedkoopste van het goedkoopste! Het is een hele uitdaging om het kaf van het koren te scheiden. Zoals mijn vorige post er zijn een heleboel Chinese Navigaties die dermate slecht zijn dat ze na een aantal maanden gebruik de geest geven. Dit zijn allemaal no-name toestellen en gerefurbishede toestellen. Ik weet inmiddels dat er in Nederland weinig webshops zijn die goed spul verkopen. Het gaat ze allemaal om de money.

Ik had mijn Audiosources apparaat ruim een jaar, nog nooit gehaperd of anders vastgelopen. Ik weet inmiddels dat navaudio.nl deze VSS-Audio noemt en duranav.nl deze gewoon duranav noemt. Heb duranav.nl gebelt en hij vertelde dat hij deze gewoon bij Audiosources inkoopt. Audiosources is best wel een goed product en zeker 150 dollar duurder als de andere goedkope "meuk" die navaudio.nl verkoopt. Roadrover is vrijwel de beste die er bij zit op de voet gevolgd dus door Audiosources.net. Voortaan bestel ik gewoon bij duranav.nl scheelt me een hele boel invoerkosten en inklaring. Voor 50 a 100 euro extra heb je'm de volgende dag nog binnen.

Ik ben best wel een deskundige inmiddels met Chinese radio's... :lol:

P.s. Ik wacht nu op de nieuwe roadrover.cn die na de IFA 2011 in Berlijn uitkomt. Is één van de eerste die volledig op WINCE draait. Duranav vertelde dat hij ze ook wil gaan verkopen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ekruger
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:28

Re: ervaringen navaudio

Bericht door ekruger »

Goh, zoveel moeite gedaan om alle URL's te maken staan ze er niet in. :shock:

- Edit - : Url's aangepast, nu werken ze, maar één keer per site is wel genoeg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

ok.
ik heb eindelijk mn geld terug. dus voor mij is de kous af.
wat ik nog wel wil melden is dat ik gister ben gebeld met de bedreiging dat ik nog wat ging meemaken en op moest letten. zoals ze (al 4x ) zeiden: het mes snijdt van 2 kanten.
100 euro lichter en onnodig veel gezeur over en weer ben ik de ervaring rijker: koop nooit een merkloos klereding.
ik heb nu een pioneer avic30bt. topding en volgende dag geleverd. niks 2 maanden wachten en geen geld krijgen.

oh ja, mocht ik iets negatiefs meemaken wat direct verband houdt met dynavin dan zet ik ook dat meteen hier neer. dus laten we hopen dat die bedreiging net zoveel uitricht als de beloftes die gemaakt worden op hun site.

als ze mij niet hadden bedreigd met dat ene telefoontje (uiteraard anoniem bellen) had ik ook dat hier niet hoeven neerzetten dus alle negatieve publiciteit hebben ze zelf veroorzaakt. niet ik omdat ik het toevallig openbaar maak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i30
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2011 17:51

Re: ervaringen navaudio

Bericht door i30 »

wat ben ik blij dat ik navaudio via jullie ben ga na zoeken scheelt mij een hoop ergenis en ellende bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wouter velp
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2011 10:28

Re: ervaringen navaudio

Bericht door wouter velp »

IK herken deze reacties hieronder hierboven niet met de ervaringen die ik met navaudio heb.
Ik heb meerdere dingen besteld bij navaudio, zoals hoofdsteunen met dvd,en autoradio met navigatie.
Eerste radio was een defect mee,maar heb direct een nieuwe toegestuurd gekregen.
Klantenservice altijd bereikbaar,en behulpzaam.
Hieronder Hierboven las ik dat iemand ze niet kon bereiken,lijkt me sterk.Ik krijg ze gelijk aan de lijn.
Ik zie geen enkele aanleiding om daar mijn spullen niet meer te bestellen.

- Edit - : '... hieronder ... ' vervangen door '... hierboven ...'.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Gentry »

Grappig, nieuw lid hier en eerste bericht op dit topic reageren......voor mij in ieder geval zéér ongeloofwaardig

[ Posting via iPhone ] Afbeelding
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Niet zelden zijn dit soort positieve reacties afkomstig van aan Navaudiio gelieerde personen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Mazurka »

Eerste radio was een defect mee,maar heb direct een nieuwe toegestuurd gekregen.
Je bent schijnbaar niet de eerste bij wie dat gebeurd zie: http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/NavAudio/
Ik zie geen enkele aanleiding om daar mijn spullen niet meer te bestellen.
Hoezo, als ik dat zo lees heb je de halve winkel al leeg gekocht. :oops:

Medewerker van dat ballen bedrijf zeker?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

het leuke wel: iedereen die positief antwoordt heeft ook een kapotte radio gehad. dus ze sturen zichzelf ook kapotte radios. lol.
even die link gevolgd. ongelooflijk. ook een lager school niveau qua spellen en taal. zou ze wel es op een rijtje willen zien irl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evy
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2011 15:05

Dynavin dynavinonline - Shopperstop spijkenisse

Bericht door Evy »

@ Lucky1

Wij hebben iets via de website van NavAudio besteld. De betaling is in orde, doch hebben wij nog steeds niets ontvangen.
Ik heb al alle telefoonnummers proberen te telefoneren die ik op internet kan vinden, maar zonder succes.
Kunt u dit eens nazien of ons eventueel een telefoonnummer geven waar wij terrecht kunnen?

Alvast bedankt!
Groetjes
Evy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Brombeer72
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:03

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Brombeer72 »

Hierbij onze ervaring met Navaudio. Bepaald niet positief! Op 26 nov 2011 de radio met navigatie besteld, was op voorraad en zou de dag na betaling geleverd worden. Het geld was allang binnen dat was per e-mail bevestigd. Ondertussen op internet gekeken naar ervaringen met Navaudio, daar schrok ik helemaal van. Op 2 dec 's ochtends heb ik gebeld met Navaudio, maar het product was niet op voorraad en alle andere modellen die ik opgenoemd heb ook niet. Toen heb ik gevraagd om het geld meteen terug te storten dmv een spoedoverboeking, want ik vertrouwde het helemaal niet meer. Dat kon allemaal niet toen heb ik gezegd dat ik zaterdag wel even persoonlijk langs zou gaan. Die zaterdag was behalve de vestiging in Best ook die in Hardenberg open. Voor ons is Best veel dichterbij, dus daar ben ik samen met mijn vrouw maar eens naartoe gegaan. In eerste instantie kon er niks geregeld worden, na veel aandringen, ruziemaken per telefoon met N. de Bruin kwamen er al meer klanten met klachten de zaak binnen. Nadat wij een boekje hadden opengedaan, zag de klant die een radio wilde kopen van bijna €400,-, toch maar af van de koop. Wij vertelden de verkoper dat we gezellige de hele middag bleven om andere klanten ook datzelfde advies te geven, dat werkte. Na een boel gescheld over de telefoon van N. de Bruin, kregen we uiteindelijk ons geld contant terug. De verkoper Danny, heeft het geld van zijn eigen bankrekening moeten pinnen om ons te betalen. Hopelijk krijgt hij wel op tijd zijn geld terug van die oplichter N.! Alle lof voor Danny die veel te goed is voor zijn baas.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evy
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2011 15:05

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Evy »

Wij hebben iets via de website van NavAudio besteld. De betaling is in orde, doch hebben wij nog steeds niets ontvangen.
Ik heb al alle telefoonnummers proberen te telefoneren die ik op internet kan vinden, maar zonder succes.
kan er iemand mij het juist telefoonnummer geven, want op email reageren ze niet.
desnoods moet ik er ook heen rijden, maar dat is heel ver voor mij.
ik wi of mijn bestelling of mijn geld terug!

Alvast bedankt!
Groetjes
Evy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

tja... wordt lastig.
gaat lang duren.
neem contact op met betalingsinstantie, tenzij je rechtstreeks hebt overgemaakt.
laat een incassoburo hier lezen en erachter aan gaan.
als je rechtsbijstand hebt: meteen erop af sturen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

bwaaaaah.
hij verkoopt zn z4 op marktplaats.
http://auto.marktplaats.nl/bmw/10012380 ... &df=1&fs=1

daarna gaat ie zelf met zn navaudio bieden om de prijs op te krikken. :naughty: :naughty:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
jeep
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2012 03:48

Re: ervaringen navaudio

Bericht door jeep »

5-9-11 ben in via internet in contact gekomen met navaudio.
Had hun gemaild voor een radio voor een Toyota.
Deze staat op voorraad op hun site maar was niet op voorraad in best. Hij zou hem sturen naar Best en me bellen als hij er was. Na 2 weken niks gehoord te hebben blijkt de radio helemaal niet op voorraad geweest te zijn want hij zat nog vast bij de douane.
23-9-11 werd ik gebeld dat de radio in Best aanwezig was zodat ik hem kon zien zoals afgesproken.
24-9-11 ben ik naar Best toe gereden om de radio te bekijken. Naar hem bekeken te hebben heb ik hem ook gekocht. (spijt achteraf).
25-9-11 Ik ga de Radio in bouwen. Die volgens hun website speciaal voor mijn type auto beschikbaar was.
En deze blijkt niet te passen. Toen werd mij gezegd dat hij niet retour kon omdat hij afgehaald was en het mijn eigen schuld was. En zij hadden deze al zo vaak verkocht voor mijn type auto. Ik moest maar kijken wat ik met de radio zou doen. Ze hebben geïnformeerd bij de Toyota dealer en toen zijde ze dat type dashboard van mijn auto anders was. Dat was mijn probleem hun konden mij niet meer helpen.
Ik zelf gebeld naar dealer en daar blijkt niks van te kloppen. De radio is het zelfde gebleven.
Ik ben op een vrije middag kwaad richting Best gereden. Daar werd mij verteld dat hij niet omgerolen kon worden en geld terug ging zeker niet. Over geld en dingen ruilen had hij niks te vertellen. Alle klanten die tijdens het gesprek binnen kwamen werden wel eerst geholpen. Na hele hoop gepraat om een niet zo vriendelijke toon. Want ze werden er niet vriendelijker op. Want het was gewoon mijn eigen fout want ik had eerst goed moeten passen. Maar uit eindelijk na meer dan half uur discussiëren had ik de radio omgerolen tegen een universele met de afspraak Dat hun de inbouw panelen gratis zouden leveren. Toen kon hij wel in eens omgerolen worden.
Dit alles ook op papier gezet met handtekening.
5-10-11 De spullen die na geleverd zouden worden zijn eindelijk geleverd. Maar nu blijkt de radio niet in het inbouwpaneel te passen. Na heel veel mailtjes heen en weer is er 11-10-11 besloten de radio maar op te sturen met alles erbij. Want hij moest perse naar Hardenberg want in Best ging dat niet. Terwijl hij daar van af kwam.
Na geen bevestiging van ontvangst te hebben gehad heb ik maar eens een mailtje gestuurd.
Na tijd geen antwoord krijg ik 27-10-11 een mailtje dat er een oplossing wordt geboden.
6-11-11 maar eens een mailtje gestuurd hoe het er voor stond en dat ik graag met geld terug wilde. Wat ik vaker voor gesteld had maar ging niet.
8-11-11 krijg ik een reactie dat mijn geld gecrediteerd zou worden binnen 30 dagen.
8-12-11 nog geen geld ontvangen.
Toen maar mailtje gestuurd. Daarop kreeg ik geen antwoord.
12-12-11 Heb Ik maar weer eens gebeld naar ze. Toen werd er gezegd dat het aan de financiële administratie door zou worden gegeven en dat het binnen 2 dagen op mijn rekening zou staan.
15-12-11 Nog geen geld terug gehad. Maar weer gaan bellen en deze keer zelf naar de financiële administratie gevraagd. Toen werd mij een 06 nr. gegeven. Maar wat mij opviel was dat het de zelfde man was aan de telefoon die tegen mij in Best zij dat hij niks over de financiële administratie te zeggen had dat ze dat op het hoofdkantoor moesten regelen. Deze man hete N. Hij zei dat hij mijn mailtjes wel had gezien maar geen tijd er voor heeft gehad om ze te beantwoorden. Maar hij zou het geld gelijk over maken.
17-11-11 Niks ontvangen dus weer bellen. Weer van allerlei smoesjes want ze konden het pakketje niet meer terug vinden dat 2 maanden geleden was terug gestuurd.(lijkt met niet mijn probleem want ze hebben wel ontvangen).
Na heel de week dagelijks te bellen naar dat 06 nr. werd mij
24-12-11 gezegd dat het geld over gemaakt was.
En ja hoor je zult het niet geloven maar 27-11-11 stond het geld totaal bedrag op mijn rekening - €8,-. Dus ik weer mailtje gestuurd. Zeggen ze dat ze de verzendkosten er af getrokken hebben terwijl ik het zelf afgehaald heb.
Ik heb het er maar bij laten zitten want was veel te blij dat ik het grootste deel terug had en niks meer te maken hoef te hebben met die oplichters. Vriendelijk totdat je iets gekocht hebt.
Vaag bedrijf. Met een onvriendelijk klanten service. En het bedrijf zit vol met leugens. Bij de mailtjes die gestuurd worden is het ook bijna niet te zien van wie ze af komen want ze worden ondertekend met een telkens de zelfde naam.
Het bedrijf handelt ook onder verschillende bedrijfsnamen. Pas op met deze Chineese zooi!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ErikAudio
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2012 12:38

Re: ervaringen navaudio

Bericht door ErikAudio »

Bestel / koop er niets !
Ze adverteren met 'vandaag besteld, morgen in huis'. Wel eerst betalen. Had begin december een interessant apparaat gezien (toen dit forum nog niet gelezen), dus inderdaad bestelling geplaatst en betaald. Vervolgens hoor je niks. Na een week gebeld en ge-emaild waar het apparaat blijft. Konden ze nog niets toezeggen. Nog een week gewacht. Weer niks. Al die tijd staat nog wel het bewuste aparaat als 'op voorraad' op hun website. Wilde na 2 weken niet nog langer wachten; helemaal niet toen ik ook dit forum las over andere ervaringen. Heb toen direct in China/alibaba direct een apparaat besteld (in 5 dagen in huis), en de bestelling bij Navaudio geannuleerd. 90% van m'n geld heb ik retour, waarom die 10% is ingehouden is nog onbekend, ben nog bezig dit ook terug te krijgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen navaudio

Bericht door Mazurka »

Deponeer jullie klachten hier eens, misschien helpt het wat.

http://www.klacht.nl/2011/05/mensen-gez ... -navaudio/" onclick="window.open(this.href);return false;
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

ErikAudio schreef:waarom die 10% is ingehouden is nog onbekend, ben nog bezig dit ook terug te krijgen.
STAAT IN DE VOORWAARDEN. DUS KAN JE VERGETEN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ErikAudio
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2012 12:38

Re: ervaringen navaudio

Bericht door ErikAudio »

brucio schreef:
ErikAudio schreef:waarom die 10% is ingehouden is nog onbekend, ben nog bezig dit ook terug te krijgen.
STAAT IN DE VOORWAARDEN. DUS KAN JE VERGETEN
Hi, nee niet mee eens. Het aparaat is niet eens verstuurd (dus de 5% kosten bij zichttermijn is niet van toepassing), en in hun algemene voorwaarden Artikel 4 staat dat annuleren van een order kosteloos is. Maar goed er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen bij dit bedrijf.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brucio
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04

Re: ervaringen navaudio

Bericht door brucio »

waar ze vanuit gaan is het gros van mensen die balen of janken maar denken: ik ben opgelicht, politie doet er niets mee, hebben belangrijkere zaken te doen, dus: I take my loss.
ze gaan er dus ook van uit dat je die 10% laat zitten omdat je al lang blij bent met de rest.
ik vraag me af wat er allemaal in die shop ligt de verhalen gaan allemaal over de navigatiesystemen, maar zoals cameraatjes en sensoren voor in bumpers, zou dat wel werken, of is dat hetzelfde verhaal. :speechless_:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
peeteer
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jun 2009 11:11

Dynavin dynavinonline - Shopperstop spijkenisse

Bericht door peeteer »

Jemig de pemig wat een geklooi en wat een ellende als ik dit zo lees, beschuldigingen over en weer, leugens? waarheden?

Ikzelf heb al eens eerder gepost op dit forum over Navaudio (dus niet over Dynavin) en als ik het (niet) goed begrijp hebben Navaudio en Dynavin "iets" met elkaar vandoen, zakenpartners? dezelfde eigenaar? man/vrouw?

Ikzelf heb in okt. 2010 dit geplaatst:
(citaat)
"Wat zonde dat het bij u is fout gegaan, mijn ervaring is toch anders.

Ook ik heb een product van deze firma (Navaudio) en na inbouw en testen bleek dat het bijgeleverde SD-kaartje leeg was. Na een mail (kreeg direct antwoord) kon ik de kaart retour sturen en kreeg de nieuwste versie van IGO ...verder werkt het product goed en doet waarvoor ik hem nodig heb, heel soms (vooral als het erg warm is) wil het aanraakscherm wel eens weigeren maar die enkele keer is mij niet storend.
Het wil dus niet zeggen dat het altijd fout gaat maar het is wel jammer als je zo'n slechte ervaring hebt, je koopt er gelijk nooit meer denk ik"
(einde citaat)

Het ging bij mij dus wel goed en soepel, ik heb geen klagen en tot op vandaag werkt het apparaat gewoon goed en doet waarvoor ik hem heb aangeschaft namelijk navigeren/radio spelen en tv kijken (soms).
Mazzel? misschien.,..... maar ik kan toch niet de enige zijn?

Peter
MODERATOR EDIT
Navaudio en DynavinOnline zijn beide bedrijven met een besproken reputatie, meer niet.

Om verdere verwarring te voorkomen en dit bericht over Navaudio gaat, je bericht afgesplist van review Dynavin dynavinonline - Shopperstop spijkenisse en aan reeds bestaande Navaudio review gekoppeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
    door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1399
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “My Review”