XL demonteren/aanpassen

Henry
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2011 11:32

XL demonteren/aanpassen

Bericht door Henry »

1. Hoe kun je een XL LIVE openen zodat je hem ook weer in elkaar kunt zetten, hij moet daarna wel weer werken natuurlijk :D (met andere woorden: het ding heeft 2 helften, hoe krijg ik die zonder te breken van elkaar? Ik zie nergens een schroefje of 'lipje')
2. Stel dat het mogelijk is de XL te openen, kun je dan bij de simkaart en kun je die vervangen door bijv. een 8Gb kaart zodat niet alleen Europe_South maar alle kaarten op die ene SIM kunnen?
3. Is er ruimte om een 'plug' in de TT te plaatsen zodat je er in plaats van de speaker een 'oortje' in kan pluggen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: XL demonteren/aanpassen

Bericht door wmp »

Henry schreef:...
2. Stel dat het mogelijk is de XL te openen, kun je dan bij de simkaart en kun je die vervangen door bijv. een 8Gb kaart zodat niet alleen Europe_South maar alle kaarten op die ene SIM kunnen?
...
Zitten we hier niet een beetje de SIM kaart met een SD kaart te verwisselen ? :P
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Henry
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2011 11:32

Re: XL demonteren/aanpassen

Bericht door Henry »

SIM? SD kaart? Eh... weet ik veel. Voor zover ik weet zit er een kaartje in dat ding waarop de TT software en in mijn geval Europe_South staat. Via 'Mijn Computer' wordt de TomTom gezien als 'Internal' (drive X). Onze oudste zoon had ooit een TT en kon een kaartje wisselen, net als bij een digitale fotocamera. Dat kaartje heb ik ook maar zit dus ingebouwd. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: XL demonteren/aanpassen

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er valt niets te wisselen want het kaartmateriaal staat niet op een los kaartje maar in een stuk geheugen dat op het moederbordje is geïntegreerd
Je kunt er dus helemaal niets mee
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Hoe RTI Navigatie te demonteren
    door Devoetjes » 28 nov 2015 14:37 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 723

Terug naar “TomTom”