Ipod op DX-R4 niet mogelijk?

Dvorack
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2009 22:29

Ipod op DX-R4 niet mogelijk?

Bericht door Dvorack »

Ik kreeg te horen bij een gerenomeerd Blaupunkt service punt dat het niet mogelijk zou zijn om een ipod op een Blaupunkt DX-R4 aan te sluiten.
Weet iemand hoe dit zit??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Als ik http://www.blaupunkt.com/nl/infoservices_7_1.asp zo lees zou dat wel moeten kunnen.
Kijk daar even wat verder, onder andere bij http://www.blaupunkt.com/nl/7607541500_main.asp en laat het ons dan ook even weten :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dvorack
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2009 22:29

Bericht door Dvorack »

Daarom vind ik het ook zeer vreemd dat ze bij het blaupunkt service station zeggen dat het niet mogelijk is,
Maar om een dikke 100 euries neer te tellen voor een interface om er daarna achter te komen dat het toch niet werkt vind ik dus net een wat te grote gok.
Dus als er iemand is die de ervaring heeft dat het dus gewoon werkt, laat het even weten.

Groeten Richard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SteveO
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 feb 2009 22:00

Bericht door SteveO »

Ik gebruik de USB/Bluetooth interface van Blaupunkt (link) icm een TravelPilot NAV56E. Werkt uitstekend! En zolang jou systeem in het lijstje van compatibel systemen staat, zou het gewoon moeten werken.

Het enigste kleine probleempje wat je hebt is dat jou systeem alleen overweg kan met de 'Basic' firmware, dus je hebt een paar beperkingen waar je je aan moet houden qua muziek/opslag en de informatie in je display is wat beperkt (alles word waarschijnlijk getoond alsof je gewoon een CD-wisselaar hebt aangesloten).

Mijn NAV56E ondersteunt alleen Basic en MD firmware. Met de MD firmware heb ik wat minder beperkingen qua muziek/opslag en de ID3-tag gegevens komen ook in het display te staan + een paar andere veranderingen ten opzichte van een 'CD-wisselaar' beeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Andere kaarten mogelijk? AVIC-F320 BT
    door biggest » 12 sep 2014 14:50 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 4654

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”